komentarze
  • 1. skylinedrag
    • 2010-04-01 12:54:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Żart Prima aprilisowy bo tak naprawdę celują w malezyjskie podium ;)

  • 2. chlebekf1
    • 2010-04-01 12:55:48
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak sie przed sezonem jezdzilo na pustym baku to teraz widac tego skutki

  • 3. nomadwcm
    • 2010-04-01 13:00:20
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kolejny z celem ukończenia wyścigu

  • 4. sebekorzel
    • 2010-04-01 13:06:29
    • *.220.50.111

    sauber potrzebuje hajsu a puki co nie widać żadnych moźniejszych sponsorów

  • 5. Wiater
    • 2010-04-01 13:14:51
    • *.chello.pl

    Sauber to wioska ;) Brud BMW z nich nigdy nie spłynie ;P Zresztą Saubery nigdy nie jeździły dobrze na pełnym baku ;P Pozdrawiam ;)

  • 6. przemoziom99
    • 2010-04-01 13:15:24
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ten bolid to kontynuacja furmanki bmw z 2009 roku

  • 7. nomadwcm
    • 2010-04-01 13:18:14
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    6. jakoś nie widze podobieństwa między nimi.

  • 8. Gwyn_Bleidd
    • 2010-04-01 13:19:25
    • *.217.146.194.generacja.pl

    ja za to widze podobienstwo w osiagach ;p

  • 9. Agemlon
    • 2010-04-01 13:22:24
    • *.63.classcom.pl

    Przecież oni nie robili bolidu od podstaw. Jest to bardzo zmodyfikowana wersja zeszłorocznego bolidu BMW Sauber. Poza tym w końcówce ubiegłego sezonu BMW Sauber było konkurencyjne, pozwoliło Robertowi zdobyć podium

  • 10. Twardy1607
    • 2010-04-01 13:28:37
    • *.dobremiasto.net

    dobył podium ponieważ charakterystyka toru odpowiadała bolidowi !

  • 11. essien15
    • 2010-04-01 13:30:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nie BMW było konkurencyjnie tylko Robert ta słabym bolidem wywalczył drugie miejsce po świetnym, jak pamiętamy, wyścigu w swoim wykonaniu :)

  • 12. Agemlon
    • 2010-04-01 13:30:57
    • *.63.classcom.pl

    Gdyby bolid nie był konkurencyjny nie zdobyłby podium

  • 13. nomadwcm
    • 2010-04-01 13:43:11
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Usunięty

  • 14. kosanr1
    • 2010-04-01 14:02:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Usunięty

  • 15. lechu55
    • 2010-04-01 14:15:30
    • *.181.129.250

    Moze wreszcie Kamui dojedzie do mety

  • 16. Musashi
    • 2010-04-01 14:26:40
    • Blokada
    • *.korbank.pl

    Kamui dojedzie do mety tylko wtedy jeśli przed pierwszym zakrętem zwolni, zawróci i pojedzie w przeciwnym kierunku co reszta.

  • 17. matt89bp
    • 2010-04-01 15:02:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 9. Agemlon to poczekamy na GP Turcji i Brazylii tam ubiegloroczny BMW Sauber byl dobry i zobaczymy czy tegoroczny (BMW) Sauber bedzie tam tez tak dobrze jechal

  • 18. matito
    • 2010-04-01 15:41:54
    • *.adsl.inetia.pl

    heh toyota była wolna a potrafił szybko jechać a tu nawet i on nic nie poradzi

  • 19. marcin20
    • 2010-04-01 16:26:39
    • *.static.sitel.net.pl

    Nie ma co się chłopu dziwić.

  • 20. robtusiek
    • 2010-04-01 16:29:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    18. matito Toyota w zeszłym sezonie wcale nie była "wolna", miala co prawda najsłabsze jednostki ale potencjał do wygrywania był niestety zmarnowany! Zauważ że sam Kobayashi mówi o łatwym prowadzeniu TF109, co na nowicjusza jest bardzo pozytywną wypowiedzią. Najciekawiej że Kobayashi ma podobne wypowiedzi jak Kubica... "bolid trudny w prowadzeniu i ciężka komunikacja z zespołem", a myślałem że coś się zmieni po przejęciu zespołu przez Saubera.

  • 21. michalde
    • 2010-04-01 17:03:32
    • *.chello.pl

    taka jest prawda, że gdy w jakimś zespole jest Tajzen albo Załber albo ich obydwu - wyników nie będzie. Nie umieją skonstruować dobrego pojazdu, A POTEM SIĘ DZIWIĄ DLACZEGO WYNIKÓW NIE Ma, sami są winni, dobrze, że Robert stamtąd odszedł. współczuję pedro i kobajowi

  • 22. hotshots
    • 2010-04-01 17:05:37
    • *.chello.pl

    Ja bym się martwił częściami bolidu, które gubią w tym sezonie , wywaleniem W.Rampfa, zakończeniem jak najszybszym zobowiązań z nazwą BMW i dopiero po takim minimum, może mogą wyznaczać jakieś wyższe cele i zbierać kasę na rozwój jako niezależny Team.

  • 23. Kojag
    • 2010-04-01 17:21:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Obecny Sauber jak widać ciągle ma wiele wspólnego z BMW. Inaczej zmieniliby nazwę i malowanie.

  • 24. east
    • 2010-04-01 19:22:59
    • *.ingram.com.pl

    Dopóki takie osoby jak Rampf nadal pozostają w teamie to nic pozytywnego ich nie czeka.
    Odpadający nos.. Nie wiem jak to nazwać.. Niestety ludzie nadal pozostają najważniejszym "elementem" układanki. A zmienić czynnik ludzki.. powodzenia Her Sauber!
    Team, któremu dobrze życzyłem, a który mnie rozczarował..

  • 25. kuczek
    • 2010-04-01 19:50:24
    • *.147.211.191.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    ztaczają się niedługo Kovalainen będzie ich mijał z uśmiechem na twarzy

  • 26. fullbzikaaa
    • 2010-04-01 19:59:00
    • *.chello.pl

    Współczuję Kobe. Gorzej, to mógł trafić tylko do HRT. Nawet Virgin lepiej rokuje na przyszłość. Kobe niech nie zapuszcza tam korzeni i przeniesie się gdzie indziej, bo inaczej będzie musiał wrócić do restauracji ojca z opinią średniego kierowcy. Co najwyżej niektórzy będą pamiętać, że to zmarnowany talent przez BMW Sauber.

  • 27. figo7
    • 2010-04-01 20:50:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A miał być taki dobry mowa o kierowcy tak na marginesie Robert mówił wiele razy iż bmw bardzo trudno się prowadzi jednak nic nowego nie wprowadzili jest to chybiona konstrukcja .

  • 28. ATS
    • 2010-04-01 21:12:05
    • *.prz-big.lannet.org

    9. Agemlon i 17. matt89bp-przypominam że ubiegłoroczny bolid BMW w Australii prawie wygrał więc żeby się przekonać jaki jest tegoroczny już nie musimy czekać.Jeżeli Bmw nie potrafiło słuchać uwag Roberta na temat bolidu.....to posłuchajcie co mówią ci z Reno i jak się ich bolid w tym sezonie rozwija.

  • 29. pm71
    • 2010-04-01 22:08:58
    • *.231.56.78.koba.pl

    od samego początku twierdziłem,że BMW świadomie i z premedytacją chamowało rozwój kariery Roberta.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo