komentarze
  • 1. skylinedrag
    • 2010-03-27 13:55:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja tylko czekam aż ten patent Virgin wykorzysta. Mówię wam pozamiatają ;)

  • 2. Filipek
    • 2010-03-27 13:57:07
    • *.adsl.inetia.pl

    Nie sądzę, żeby u wszystkich to działało, ale zobaczymy

  • 3. kempa007
    • 2010-03-27 13:58:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1. skylinedrag oni maja nieco inne cele niz pracowac nad tuningiem osiagow.

  • 4. Voight
    • 2010-03-27 14:05:12
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Gdyby nie działało to by nad tym się nie zastanawiali.

  • 5. Filipek
    • 2010-03-27 14:09:47
    • *.adsl.inetia.pl

    Z tego co słyszałem to trzeba przeprojektować cały monocoque żeby to wdrożyć, ato pewnie zajmie trochę czasu a i tak nie będzie pewności, ze się sprawdzi w połączeniu z innymi elementami. Czyli można utopić mnóstwo kasy.

  • 6. lechu55
    • 2010-03-27 15:11:19
    • *.181.129.250

    Ciekaw jestem jak bardzo to wpynie na osiągi.

  • 7. pz0
    • 2010-03-27 16:45:41
    • *.1.92.188

    Akurat Virgin ma najłatwiej z wdrożeniem tego systemu. Oni i tak będą przeprojektowywać monocoque. Nie wiem przypadkiem czy tao nagłe zmniejszenie pojemności zbiornika paliwa w Virgin nie ma związku z F-Duct.

  • 8. zenobi29
    • 2010-03-27 18:43:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja już się pogubiłem ;)
    FIA przecież poprosiło , o niekorzystanie z w / w rozwiązania ? Więc ?!
    Coś mi się pomerdało ???

  • 9. kempa007
    • 2010-03-27 19:27:35
    • *.chello.pl

    8. zenobi29 FIA poprosila o nie korzystanie z kontrowersyjnego rozwiazania dyfuzora, skrzydlo i wentyalcje uznala za legalne

  • 10. mac7
    • 2010-03-27 20:46:03
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Kolejna afera. Walka z toru przenosi się do sądu.

  • 11. marioblondi
    • 2010-03-27 23:54:37
    • *.toya.net.pl

    Jak dla mnie to sytuacja wymaga systematyzacji . Albo zespoły mają wolną rękę w innowacjach ( i nawet byłbym za tym bo w ten sposób to wszystko może się rozwijać) albo stosować bardzo rygorystyczne podejście i ten kto zastosuje innowacje nie przewidziane regulaminem podlega dyskwalifikacji. Niech FIA się w końcu na coś zdecyduje. Poza tym w/g mnie zespoły mają teraz za mało czasu na testy przed sezonem. Może FIA powinna dać więcej swobody i pozwolić na rozwijanie i zmiany bolidu nawet w trakcie sezonu. Oczywiście również możliwość korzystania z tunelu.

  • 12. zenobi29
    • 2010-03-28 03:30:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    9. kempa007 - Dzięki .
    No to mi się pomerdało :-)

  • 13. leo_
    • 2010-03-28 07:58:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Też tak uważam, 11.marioblondi. Dodam tylko, że w większości spraw dałbym wolną ręke inzynierom, ale pewne, fundamentalne rzekłbym, ograniczenia do regulaminu to bym w prowadził, te zapewniające bezpieczeństwo (dot np mocy silnika). Tak więc - wolność i swoboda w konstruowaniu większości rzeczy, ale tam gdzie ograniczenia są zapisane, to tego należy bezwzględnie przestrzegać.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo