komentarze
  • 1. Marcinu
    • 2010-03-05 10:38:15
    • *.31.143.250.rybnet.pl

    sick, historia się powtarza, w zeszłym sezonie BMW ślepo szło w udoskonalanie kersu, a inni w dyfuzory, teraz inni w skrzydła (McL i Wiliams), a renia w super Dyfuzor

  • 2. gucioF1
    • 2010-03-05 10:38:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Podejrzewam że będzie zatwierdzone przez FIA.

  • 3. qooba
    • 2010-03-05 10:55:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    NIE!!!!! tylko nie MCL nie strawię HAM lejącego wszystkich jak chce!

  • 4. Xellos
    • 2010-03-05 10:55:41
    • *.adsl.inetia.pl

    ciekawe jak tam super dyfuzor Renaty :) Jak im to zatwierdzą to może będzie szansa na jakieś podium od czasu do czasu. W obliczu tych nowinek śmiem twierdzić, że nowe zespoły będą tracić po kilka sekund na okrążeniu...pozostaje nadzieja w tym, że będą grzecznie przepuszczać.

  • 5. re-reikorp
    • 2010-03-05 10:59:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    McLaren będzie legalny, to po prostu sprytne rozwiązanie, które mam nadzieję francuzi szybko skopiują i ulepszą:P Ale Renault i tak w ogóle wydaje się mocno rozwinięte pod każdym względem. W końcu W-wing się pojawiło, nowe rozwiązania obok splittera, podłoga się zmieniła już, przednie skrzydło dość agresywne. No i mam nadzieję, że będzie ten Uber-podwójnie-potrójny-superdyfuzor śmierci;] Oraz, że spalanie poszczególnych silników pozostanie takie jak było rok temu;)

  • 6. walerus
    • 2010-03-05 11:02:38
    • *.klingspor.pl

    no to na prostych mcl będzie wyyyyprzedzał co się da...

  • 7. Koyot.
    • 2010-03-05 11:05:05
    • *.40.247.38

    a to wszystko dlatego ze są w ogole jakies ograniczenia
    powinno byc tak jak mowiło tu juz wielu ograniczenie dotyczące
    silnika
    wymiarow
    wagi
    i budzetu
    a reszta powinna byc mozliwa do rozwoju wedlug mozliwosci inzynierów

  • 8. Koyot.
    • 2010-03-05 11:05:58
    • *.40.247.38

    no moze nie tak ogolne jak napisalem powyzej ale cos w tym rodzaju

  • 9. Krokiet
    • 2010-03-05 11:34:48
    • *.146.134.240.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    a jest gdzieś takie naprawdę wyraźne zdjęcie pokazujące to skrzydło?? pytam, bo ja trochę ślepy jestem i do tej pory nie wiem jak wygląda ta "szczelinka", bo się dopatrzeć nie mogę... a tak odnośnie tylnego skrzydła to i renia ma trochę inne, ja się tam dopatrzyłem patrząc od przodu takiej niby fali symetrycznie na boki się rozchodzącej od środka...

  • 10. Krokiet
    • 2010-03-05 11:36:43
    • *.146.134.240.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    na najnowszych zdjęciach nie tych z prezentacji styczniowej dla ścisłości

  • 11. radzix
    • 2010-03-05 12:17:42
    • *.ip.netia.com.pl

    jak nie podwójny dyfuzor to tylne skrzydło :(

  • 12. Marcinu
    • 2010-03-05 12:32:44
    • *.31.143.250.rybnet.pl

    Wydaje mi się że głównym zadaniem nowatorskiego skrzydła Reni jest zakłócanie powietrza za bolidem.

  • 13. dafxf
    • 2010-03-05 12:50:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dobrze ze sie chociaz nie czepiaja ksztaltu helmu ochronnego daj Panie Boze jak najszybciej dotrwac to przyszlego piatku bez zbednych ZLYCH emocji

  • 14. scud
    • 2010-03-05 13:18:28
    • *.adsl.inetia.pl

    jeszcze chwila i będziemy mogli dyskutować a nie domyślać się

  • 15. rafnetpc
    • 2010-03-05 13:24:46
    • *.111.178.26.static.crowley.pl

    Angole tymsportem rządzą to ich własność to sobie robia tak by to ich teamy kierowcy menadzeroeiw wygrywali. Jestem za tym by stworzyć osobną F1 zalkezną od kierwoców nie od todów eclestonów i innych cwaniaczków, wkoncu w f1 zostaną sami niemcy i angole oni nie potrafią uczciwie rywalizowac tylko kombinować.

  • 16. riqoor
    • 2010-03-05 14:12:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tylko tydzień ludzie :D Jeszcze tylko weekend i 5 zasranych dni powszednich i będziemy mogli rozmawiać o faktach a nie o kosmicznych przypuszczeniach...

  • 17. re-reikorp
    • 2010-03-05 14:52:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jakby inżynierowie mieli wolną rękę w takim stopniu, jak niektórzy postulują, to jedynym czynnikiem ich spowalniającym byłby moment utraty przytomności przez kierowce na skutek przeciążeń:)

  • 18. Bartec
    • 2010-03-05 14:54:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @7 Koyot. Tylko, że przy takim podejściu zyskałyby na znaczeniu bolidy a straciliby kierowcy. Dysproporcja między wkładem kierowców i inżynierów już jest wielka i osobiście chciałbym żeby większa, nie była bo inaczej mistrzowie F1 będą się pojawiać i znikać co sezon i braknie miejsca na legendy (o ile już go nie brakuje).

  • 19. Adik3509
    • 2010-03-05 15:07:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    zazdrosc.....

  • 20. marcin20
    • 2010-03-05 16:29:06
    • *.static.sitel.net.pl

    Ciekawie jak to się zakończy?

  • 21. dziarmol@biss
    • 2010-03-05 23:45:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z tymi przepisami FIA odnośnie modyfikacji poszczególnych elementów jest tak samo jak z polskim prawem skarbowym ;-)) co urzędnik to inna interpretacja ;-)) i każdy ma rację ;-)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo