komentarze
  • 1. Gosu
    • 2010-02-22 10:20:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Pierdu pierdu, qpa roboty przed nimi. Są w plecy praktycznie ze wszystkimi testami, ale trzymam za nich kciuki.

  • 2. sssebooo
    • 2010-02-22 10:58:01
    • *.lukman.pl

    Ciekawe co będzie lepsze, VR czy LOTUS ?

  • 3. Gosu
    • 2010-02-22 11:01:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wszystko przemawia za Lotusem, kierowcy, bolid i podejście do tematu.

  • 4. re-reikorp
    • 2010-02-22 11:05:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Agree, ale spogladając na ten klocek Lotusa to ciężko myśleć, że będzie wydajniejszy aerodynamicznie, a o to głównie chodzi.

  • 5. fan massy
    • 2010-02-22 11:47:57
    • *.147.194.250.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Kimi Raikkonen kontuzjowany!!!!
    Fin nie bierze udziału w testach w Hiszpanii przed drugą eliminacją - Rajdem Meksyku.

  • 6. Filipek
    • 2010-02-22 14:01:13
    • *.adsl.inetia.pl

    Oj chyba Branson będzie śmigał przebrany za stewardessę :)

  • 7. Siffredi
    • 2010-02-22 14:08:48
    • *.info-service.com.pl

    @4.re-reikorp
    nie szkodzi, pęd powietrza go wyrzeźbi i nada odpowiedni kształt :)

  • 8. pjc
    • 2010-02-22 14:16:39
    • *.244.91.2

    Sypiący się Virgin, "pancerny" Lotus, wirtualny US F1, nie wiadomo jaki "już nie Campos". Te nowe zespoły w chwili obecnej nie wyglądają najlepiej.
    Co dalej z nimi?

  • 9. pjc
    • 2010-02-22 14:18:58
    • *.244.91.2

    @Gosu chyba masz rację. Jedynie Lotus sprawia wrażenie tego zespołu, który da radę przetrwać w tym sezonie.

  • 10. Greee
    • 2010-02-22 15:21:12
    • *.220.106.22

    ..i tak to jest jak w elitarnym sporcie z wielkimi pieniędzmi wprowadza się ograniczenia budżetowe i na siłę wciąga nowe zespoły. Mamy w stawce zespoły F1 i resztę.

  • 11. F1 team PL
    • 2010-02-22 15:26:29
    • Blokada
    • *.lublin.mm.pl

    8 pjc
    Ale 2 z pośród nich już jeżdżą co prawda patrząc na testy to byle jak ale jeżdżą i oby tylko VR cześći nie gubiłó w trakcie jazdy w Q i GP .I daj im boże ukończyć połowe wyścigów ,co do Lotusa to narazie dość bezawaryjnie i doświadczeni kierowcy więc może jakieś punkty nawet będą czeg im życze

  • 12. F1 team PL
    • 2010-02-22 15:28:30
    • Blokada
    • *.lublin.mm.pl

    Stefan GP czeka już z bolidem a tu takie herezje z tym US F1 i CAMPOSEM

  • 13. Konik_mekr
    • 2010-02-22 15:39:00
    • *.gorzow.mm.pl

    Spokojnie, to tylko awaria...

  • 14. Lis-Witalis
    • 2010-02-22 15:45:13
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na pewno będę odstawać od wszystkich na początku ale później kto wie.....

  • 15. lechu55
    • 2010-02-22 16:48:52
    • *.181.129.250

    Niech sie biorą do roboty bo Lotus ma wieksze szanse na wygranie zakladu, przynajmniej na razie:)

  • 16. kuba1808
    • 2010-02-22 17:19:38
    • *.aster.pl

    Bernie miałby niezłą Formułę, gdyby doszło do podziału pomiędzy FIA i FOTA. "Zwyczajne" zespoły jeździłyby w swoim gronie, a u Berniego rozpadające się, wirtualne bolidy. Jedynie Lotusa byłoby szkoda, bo widać, że podchodzą do zadania w pełni profesjonalnie.

  • 17. bullit34
    • 2010-02-22 20:34:43
    • *.33.154.161

    Jak się nie postarają to ten bolid w trakcie startu złoży się jak domek z kart wolałbym to niż kraksę na torze.

  • 18. Lynott
    • 2010-02-23 08:54:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Prawdziwą wartość dziewicy rejsing to my poznamy po minimum dwóch trzech sezonach. Przecież to auto powstało od zera i to w dość nowatorski sposób. Teraz nie ma co oczekiwać od nich konkurencyjności. W stosunku do Maca, Ferrai itp. zespołów opóźnienie dziewicy to co najmniej kilka lat doświadczeń. Oni podobnie jak Lotus nie kupili zespołu jak FI czy Brawn. Tworzą auto i cały zespół od podstaw, a w tak wyśrubowanym sporcie to wymaga czasu i potu.

  • 19. Gosu
    • 2010-02-23 11:50:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    18. Lynott Nikt od niech nie oczekuje wyników już ... tylko trochę profesjonalizmu i rzetelnego podejścia do sprawy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo