komentarze
  • 23. faV
    • 2010-02-13 21:37:33
    • *.sta.asta-net.com.pl

    http://f1.gpupdate.net/en/
    zdjęcia z każdej sesji i nie tylko

  • 24. figo7
    • 2010-02-13 21:39:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Do tej pory po tych kilku dniach testów mogę zaryzykować stwierdzeniem że jest bardzo dobrze jeśli chodzi o Renault i Roberta gdyż nie mieli żadnej awarii związanej z silnikiem lub skrzynią to jest dobry znak tempo także ok nie odstają od innych będą się liczyli w stawce .

  • 25. Grapuś
    • 2010-02-13 21:39:30
    • Blokada
    • *.chello.pl

    No i mamy srebro Panowie :)) !!!

  • 26. walerus
    • 2010-02-13 21:45:08
    • *.adsl.inetia.pl

    Robert zadowolony - oby jak Adam!

  • 27. leo_
    • 2010-02-13 22:36:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ciekaw jestem, jaka jest kolejność czasów po 4 dniach testów. jeśli założyć, że w ciągu tego czasu każdy pokonał choć jedno okrążenie na maxa i z pustym bakiem, to to już mówiło by co nieco o mozliwościach poszczególnych ekip. Oczywiście, z pewnym przybliżeniem, bo trudno porównać najlepsze czasy z różnych dni, ze wzgledu na stałe dojrzewanie toru z dnia na dzień.

  • 28. mariusz-f1
    • 2010-02-13 22:40:32
    • *.opera-mini.net

    Na temat formy Reno , nie chce się wypowiadać , bo tak naprawde , jeszcze nic nie wiemy . Ale bardzo ciesze się z faktu , że Robert uwolnił się wreszcie od tych patał.......ów z BMW i wreszcie znalazł się ktoś , kto docenia jego talent , zaangażowanie i co najważniejsze liczy się z jego zdaniem !

  • 29. WioRaf
    • 2010-02-13 23:26:25
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @23.faV wielkie dzieki :):):)

  • 30. elloco
    • 2010-02-14 11:15:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tez nie będę gdybać na temat formy szerszenia i daleki byłem od pesymizmu który bił po oczach z forów internetowych i daleki jestem od tego hura optymizmu zadowolony jestem ze widać ze idzie ku dobremu ale F1 to nie skoki tu niema co liczyć ze moze jak niema formy to chociaż wiaterek zawieje pod narty zobaczymy 14 marca ale jedno jest i było dla mnie pewne odejście z BMW to dobra decyzja abstrachując juz od formy saubera decyzja była słuszna

  • 31. Nokiae6520
    • 2010-02-14 11:44:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak na razie widać że Renówce zależy bardzo na powrót do lat świetności 05/06, no i widać że Robert jest zadowolony miejmy nadzieję że nie robi dobrej miny do złej gry.

  • 32. pbg
    • 2010-02-14 12:53:20
    • *.adsl.inetia.pl

    27 leo porównanie czsów: wytnij spacje.
    ht tp://ww w.autosport.com/ne ws/report.php/id/81 491

  • 33. Dagmara_W
    • 2010-02-14 13:21:44
    • *.147.177.248.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    z jednej strony dobrze ze moga jezdzic po sumych i mokrym.. napewno jest to lepsze niz burza piaskowa.. no to tzreba do srody poczekac.. prace znowu pujda pelna para i zostanie pare tygodni to rozpoczecia seoznu.. pierwszy wysicig napewno bedzie haotyczny ale emocjii napewno nie zabraknie:)

  • 34. jar188
    • 2010-02-14 14:39:07
    • *.chello.pl

    Jedno chyba można stwierdzić po dotychczasowych testach, skoro nikt z ekip i kierowców głośno o tym nie mówi to nie mamy w tym roku zespołu który miałby tak dużą przewagę na starcie jak GP Brawn w zeszłym roku.
    Oczywiście wszyscy powtarzają, że ciężko jest porównywać czasy ze względu na różny poziom zatankowania bolidów, ale tak naprawdę oni obserwują i podglądają skrupulatnie co robią inne zespoły i są zapewne w stanie porównywać swoje czasy, a że mówią to co mówią, taka w polityka F1 :)

  • 35. feels3
    • 2010-02-14 19:06:52
    • *.bielsko.dialog.net.pl

    Z pewnością zespoły mają już choć trochę przybliżony obraz sprawy i pewne podejrzenia. Czytałem wypowiedź Schumachera i mówił że spodziewa się że silne będę Ferrari, Mclaren i Redbull i powiedział jeszcze coś takiego "zagadką pozostaje szybkość zespołu Renault"

  • 36. blackjack7
    • 2010-02-14 19:18:39
    • *.adsl.inetia.pl

    35.feels3: gdzie czytałeś tą wypowiedź Schumiego - jestem jej ciekawy, bo to byłby pierwszy przypadek kiedy ktoś z "czołowych zespołów" wymienia Renault...

  • 37. papciar
    • 2010-02-14 19:30:32
    • *.glinik.pl

    35. feels3 no taka prawda ze biorac pod uwage testy i słowa Kubicy oraz fakt ze w ubieglym roku mieli bardzo ekonomiczne silniki to w tym sezonie renault moze byc juz na poczatku sezonu jednym z najszybszych bolidow zwlaszcza z duza iloscia paliwa i ekonomicznosc moze wplynac na wyscig. Ja uwazam tak jak niektorzy ze renault jest w tej chwili bardziej do przodu niz sami chcieli byc. Testy oczywiscie nie pokazuja wszystkiego ale mozna sie domyslac ze najlepsze czasy sa wykrecane przy niskim poziomie paliwa i roznica miedzy najlepszym czasem wynoszaca 0,775s to calkiem niezly fakt.

  • 38. feels3
    • 2010-02-14 20:00:16
    • *.bielsko.dialog.net.pl

    @36 na f1wm

    @37 Akurat tymi czasami to aż tak ja się nie przejmuję, bo uważam że tu zapas mają wszyscy jeszcze spory, były tu już wyliczenia, analizy amatorskie, ale dającego do myślenia, że jednak poniżej 1:20 to każdy zespół powinien zejść z palcem w d.

    To że ktoś wyjechał na stint z 3 kółek to nie znaczy że nie mógł mieć w cholerę paliwa czy też nawet balastu, bo już taką teorię nawet słyszałem, że ktoś mógł jeździć oprócz z pełnym bakiem jeszcze z dodatkowym balastem zawyżającym celowo czasy. Cholera wie czy to bzdury czy nie :)

  • 39. feels3
    • 2010-02-14 20:02:54
    • *.bielsko.dialog.net.pl

    Ładujesz paliwo do końca, dodajesz balast i robisz stint 40 kółek z czasami np 1:26 a bez balastu mogło by być sporo mniej, teoria naciągana, ale przyznam ciekawa, bo w sumie przecież i tak głownie chodzi o zbadanie wydajności aero i zużycia opon, więc te parę kg więcej i gorsze czasy na testach są mało ważne.
    Ale jak mówię, to mocno naciągane :D

  • 40. feels3
    • 2010-02-14 20:07:32
    • *.bielsko.dialog.net.pl

    Także w Bahrajnie osobiście zostawiam sobie margines na kompletną niespodziankę.

  • 41. jar188
    • 2010-02-14 20:11:28
    • *.chello.pl

    Jeżdżenie z większym balastem niż jest to potrzebne nie ma najmniejszego sensu, po co im takie nie miarodajne testy? Przecież gdyby chcieli pościemniać to wystarczy przykręcić obroty silnika albo skupiać się tylko na każdym kółku na innym sektorze, wachlarz możliwości mają spory.

  • 42. blackjack7
    • 2010-02-14 20:12:51
    • *.adsl.inetia.pl

    feels3 - dzięki za źródło. Schumi wspomniał też o Sauberze no i o tym o czym piszesz, czyli dodatkowym balaście - kto wie - może właśnie Merc tak robi...

  • 43. leo_
    • 2010-02-14 20:14:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    32.pbg - dzięki. Kubica 7-my na 20 kierowców w klasyfikacji czasów z całych 4 dni testów. Wydaje sie, że to obecnie całkiem realna pozycja Roberta, mniej więcej, w całej stawce kierowców F1. Oczywiście, z pewnym przybliżeniem. Nie jest więc źle, a myślę, że będzie jeszcze lepiej.

  • 44. D@rtH W!nD
    • 2010-02-14 20:15:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @37 a czy ja wiem czy 0,775 s to tak mało? W zeszłym sezonie i 0,4-0,5 s bywało stratą nie do odrobienia i utrzymującą się praktycznie przez cały czas...

  • 45. D@rtH W!nD
    • 2010-02-14 20:18:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @43 7-me miejsce to nie jest źle? Jak dla mnie to fatalne miejsce, żeby nie rzec -tragiczne. Przecież każdy team ma po dwa bolidy -czyli Robert w środku drugiej dziesiątki? Jak dla mnie to katastrofa niemalże...

  • 46. feels3
    • 2010-02-14 21:00:57
    • *.bielsko.dialog.net.pl

    A i takie luźne pytanie.

    Skąd pewność że stint na 3-4 kółka gdzie padały czasy rzędu 1:20 był na oparach?
    Równie dobrze w baku mogło być paliwa na 5,10,15 kółek.
    Oczywiste że paliwa było mniej, dużo mniej, ale czy koniecznie suchar całkowity?

  • 47. papciar
    • 2010-02-14 21:30:09
    • *.glinik.pl

    ja wam mowie ze bedzie dobrze. teorii faktycznie jest duzo, ale to sa testy i tylko zespoly wiedza co robia, a my dowiemy sie wszystkiego po pierwszych trzech wyscigach.

  • 48. mateusz99813
    • 2010-02-15 15:42:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    może tak trochę nie na temat ale mam pytanie
    wie ktoś może czy na nowym kasku Roberta jest napis Jan Paweł II ?

  • 49. domin1515
    • 2010-02-15 20:45:56
    • *.159.13.51.static.crowley.pl

    48 z tego co wiem to są inicjały JP II

  • 50. leo_
    • 2010-02-15 21:05:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    45. D&rtH- To w moim odczuciu jest tylko obecna, mniej więcej, pozycja Roberta i jego reanult, a do końca wiele się jeszcze może zmienic, myslę że na lepsze. Tym bardziej, że podobno w tym ostatnim dniu poczynili jakiś pieroński postęp.

  • 51. leo_
    • 2010-02-15 21:08:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    46.feels.Tak na prawdę to pewności z nas nikt nie może mieć co do wypowiadanych tez. W zasadzie są to tylko nasze przypuszczenia.

  • 52. mateusz99813
    • 2010-02-15 21:38:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    49. dzięki

  • 53. Budyn_F1
    • 2010-02-17 13:46:59
    • *.chello.pl

    Oby sie cos poprawilo.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo