komentarze
  • 1. atomic
    • 2010-02-10 12:45:52
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czyżby chciał powiedzieć o problemie z jednostką napędową w 2009

  • 2. Konik_mekr
    • 2010-02-10 12:48:56
    • *.gorzow.mm.pl

    Bywały też problemy z hamulcami, np. u Webbera w Singapurze.

  • 3. Gosu
    • 2010-02-10 14:04:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nie powinno być źle, ale na chwilę obecną nikt nie wie jak wygląda forma na tle konkurencji.

  • 4. Budyn_F1
    • 2010-02-10 14:16:56
    • *.chello.pl

    MOze w tym sezonie powalczy o podium lub o mistzrostwo.

  • 5. walerus
    • 2010-02-10 14:22:22
    • *.klingspor.pl

    ten model należałoby porównać z renault bo to samo serducho mają...

  • 6. Ra-v
    • 2010-02-10 14:26:25
    • *.adsl.inetia.pl

    hehe, tylko Mareczek sobie nie pojezdzil za długo na testach bo juz mieli jakas awarie...

  • 7. figo7
    • 2010-02-10 14:31:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Widzę że ten sezon jednak nie będzie taki prosty większość zespołów raczej ostrożnie wypowiada się na temat swoich bolidów jest kiepsko z hamulcami i ich wydajnością z tak dotankowanym bolidem .

  • 8. Peti_bis
    • 2010-02-10 15:05:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    RedBull marudzi, że ma za słaby silnik aby powalczyć o majstra.

  • 9. 6q47
    • 2010-02-10 15:57:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    z hamulcami na pewno sobie poradzili, chociaż by przebudowujac je pod kątem większych obciażeń. W końcu kilowaty energii muszą być oddane perfekcyjnie ze względu na masę całego bolidu. Ale tu też można podejść z dystansem.
    Wchodzenie w zakręty w poczatkowych kółkach i tak musi być "ostrożne". Raz - ze wzgledu na kondycję opon, a tych nie można sobie tak blokować dla "fantazji", dwa - właśnie ze względu na hamulce, a te nie moga być monstrualne (ciężar) i ich budowa musi być zgodna z zasadami aerodynamicznymi. Ale jak trafi się temperatura powietrza ponad 30 stopni to i tak wszyscy będa mieli z tym problemy.

    Nie wierzę, że Seba nie spogląda na podium. A co cielkawe, śmiało można się założyć o to, że interesuje Go jedna, o złotym dywaniku pozycja;) Ma szanse? Tak jak piszecie, na razie za wcześnie na gdybanie. Tak czy siak, będą groźni. Poprzedni sezon nie był "kaszką z mlekiem"... a może był? W końcu Seba jest dość młody - czyli kaszka, a nad "rozlanym" mlekiem nie należy rozpaczać.
    Teraz należy porównywać konstrukcję Renault i Red Bulla pod kątem tego samego napędu. Ale to już należy robić dopiero od pierwszego wyścigu, teraz jeszcze za wczesnie na takie porównanie.
    Pozdr.

  • 10. appil
    • 2010-02-10 16:16:44
    • *.wohnheime.ruhr-uni-bochum.de

    ta taaa, złe silniku... srutu tutu... a dlaczego renówki jakoś dojeżdżały do mety ?! No, może inaczej... Alonso dojeżdżał :)

  • 11. 6q47
    • 2010-02-10 16:29:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    >10<
    swego czasu, czyli onegdaj, sugerowano że Inżynierowie nieco inaczej opracowali osprzęt do silnika w RBR. Potem to zmienili i było już ok.
    Pozdr.

  • 12. frg1pl
    • 2010-02-10 16:45:17
    • *.rzeszow.mm.pl

    As the Red Bull briefing continues in the paddock, Adrian Newey reveals how close the team came to switching to Mercedes power: "We started looking at an installation for the Mercedes engine. There was a bit of a delay as we looked at both packages." -Zdrajcy! hehehehhehe

  • 13. jawiemwszystko
    • 2010-02-10 17:02:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @10,11
    W przybliżeniu dlatego, co napisał 6q47, chodzi tu o inne mechanizmy, Renault lepiej znało swoją jednostkę napędową, przeto wiedzieli wiecej na temat mapowania czy doboru mieszanek paliwowo-powietrznych.

  • 14. frg1pl
    • 2010-02-10 17:04:34
    • *.rzeszow.mm.pl

    Ale sie Christian Horner wkurzyl dzis. Czytalem wlasnie wywiad z Nim na temat "zamrozenia silnikow"

  • 15. HornetFire
    • 2010-02-10 20:07:54
    • *.expro.com.pl

    sebastianku popracuj nad soba najpierw bo jak sobie przyomne gp japoni z 2007 roku , gp australi z 2009 i gp brazyli(gdzie rzucal kierownica bo nie przeszedl q1) to smiac mi sie chce

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo