Vettel ostrożny w oczekiwanich
Sebastian Vettel, który wprawdzie nowy bolid Red Bulla przetestuje dopiero 12 lutego, przybliżył nieco oczekiwania swoje i zespołu związane z obecnym sezonem.Obecny wicemistrz stwierdził, że stawianie hipotez i teorii dotyczących układu sił póki co mija się z celem. „Najpierw musimy dobrze przygotować samochód, potem zobaczymy gdzie jesteśmy pod względem rozwoju. Dopiero wtedy możemy mówić o naszych oczekiwaniach”.
Vettel, który uważany jest, obok kilku innych kierowców, za kandydata do tytułu mistrzowskiego, sądzi, że problemy z niezawodnością ubiegłorocznego bolidu zostały w modelu RB6 zażegnane. „Mieliśmy w zeszłym roku trochę problemów, które nie ułatwiały pracy – zwłaszcza mojej. Wydaje mi się jednak, że teraz wszystko jest w porządku”.
Sebastian Vettel będzie miał okazję poprowadzić RB6 podczas ostatnich dwóch dni trwających obecnie testów w Jerez, czyli 12 i 13 lutego.
komentarze
1. atomic
czyżby chciał powiedzieć o problemie z jednostką napędową w 2009
2. Konik_mekr
Bywały też problemy z hamulcami, np. u Webbera w Singapurze.
3. Gosu
Nie powinno być źle, ale na chwilę obecną nikt nie wie jak wygląda forma na tle konkurencji.
4. Budyn_F1
MOze w tym sezonie powalczy o podium lub o mistzrostwo.
5. walerus
ten model należałoby porównać z renault bo to samo serducho mają...
6. Ra-v
hehe, tylko Mareczek sobie nie pojezdzil za długo na testach bo juz mieli jakas awarie...
7. figo7
Widzę że ten sezon jednak nie będzie taki prosty większość zespołów raczej ostrożnie wypowiada się na temat swoich bolidów jest kiepsko z hamulcami i ich wydajnością z tak dotankowanym bolidem .
8. Peti_bis
RedBull marudzi, że ma za słaby silnik aby powalczyć o majstra.
9. 6q47
z hamulcami na pewno sobie poradzili, chociaż by przebudowujac je pod kątem większych obciażeń. W końcu kilowaty energii muszą być oddane perfekcyjnie ze względu na masę całego bolidu. Ale tu też można podejść z dystansem.
Wchodzenie w zakręty w poczatkowych kółkach i tak musi być "ostrożne". Raz - ze wzgledu na kondycję opon, a tych nie można sobie tak blokować dla "fantazji", dwa - właśnie ze względu na hamulce, a te nie moga być monstrualne (ciężar) i ich budowa musi być zgodna z zasadami aerodynamicznymi. Ale jak trafi się temperatura powietrza ponad 30 stopni to i tak wszyscy będa mieli z tym problemy.
Nie wierzę, że Seba nie spogląda na podium. A co cielkawe, śmiało można się założyć o to, że interesuje Go jedna, o złotym dywaniku pozycja;) Ma szanse? Tak jak piszecie, na razie za wcześnie na gdybanie. Tak czy siak, będą groźni. Poprzedni sezon nie był "kaszką z mlekiem"... a może był? W końcu Seba jest dość młody - czyli kaszka, a nad "rozlanym" mlekiem nie należy rozpaczać.
Teraz należy porównywać konstrukcję Renault i Red Bulla pod kątem tego samego napędu. Ale to już należy robić dopiero od pierwszego wyścigu, teraz jeszcze za wczesnie na takie porównanie.
Pozdr.
10. appil
ta taaa, złe silniku... srutu tutu... a dlaczego renówki jakoś dojeżdżały do mety ?! No, może inaczej... Alonso dojeżdżał :)
11. 6q47
>10<
swego czasu, czyli onegdaj, sugerowano że Inżynierowie nieco inaczej opracowali osprzęt do silnika w RBR. Potem to zmienili i było już ok.
Pozdr.
12. frg1pl
As the Red Bull briefing continues in the paddock, Adrian Newey reveals how close the team came to switching to Mercedes power: "We started looking at an installation for the Mercedes engine. There was a bit of a delay as we looked at both packages." -Zdrajcy! hehehehhehe
13. jawiemwszystko
@10,11
W przybliżeniu dlatego, co napisał 6q47, chodzi tu o inne mechanizmy, Renault lepiej znało swoją jednostkę napędową, przeto wiedzieli wiecej na temat mapowania czy doboru mieszanek paliwowo-powietrznych.
14. frg1pl
Ale sie Christian Horner wkurzyl dzis. Czytalem wlasnie wywiad z Nim na temat "zamrozenia silnikow"
15. HornetFire
sebastianku popracuj nad soba najpierw bo jak sobie przyomne gp japoni z 2007 roku , gp australi z 2009 i gp brazyli(gdzie rzucal kierownica bo nie przeszedl q1) to smiac mi sie chce
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz