komentarze
  • 1. Gosu
    • 2010-02-08 10:34:27
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Mało czasu, więc zwieracze zacisnąć i Go to qo work folks ;)

  • 2. bogdanbar
    • 2010-02-08 10:42:56
    • *.197.91.38.edial.pl

    Gratulacje dla Lotusa za wyjątkowy stan przygotowań jak na nowe zespoły.
    Swoją drogą jestem ciekawy czy nowe zespoły będą ścigały się między sobą czy nawiążą rywalizacje z najsłabszymi ze starych.

  • 3. REDY
    • 2010-02-08 10:54:40
    • *.pz3-nat.espol.com.pl

    jak 27lat od 94r ? o co chodzi ?

  • 4. Kash
    • 2010-02-08 11:07:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    3. Chodzi o to, że ostatni raz Lotus Cosworth wystartował w 1983 r. Potem korzystali z innych silników

  • 5. re-reikorp
    • 2010-02-08 11:12:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Właściwie już od '83 miał startować z silnikami Renault, ale Mansell jeszcze trochę pojeździł na Cosworthach;)

  • 6. re-reikorp
    • 2010-02-08 11:23:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Gascoyne swoją drogą to fajny koleś. Spodziewam się nieco ciekawszej wymiany poglądów w paddocku tak jak to było kiedyś, a nie jak obecnie: wszyscy ciężko pracowali i mimo małych problemów parli do przodu z miłością i oddaniem producentowi BMW, Toyoty czy Hondy. Liczę, że zaangażowanie ponowne Mike'a czy też sir Bransona zastąpi trochę polityki pikanterią.

  • 7. bia
    • 2010-02-08 11:49:00
    • *.chello.pl

    Piękna sprawa że takie marki jak LOTUS,MERCEDES wracają do F1

  • 8. fabian
    • 2010-02-08 12:07:50
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Muszą się odciąć od historycznych sukcesów teamu Lotus bo czasy małych teamów jak np: Wolf, Ligier, Ensign, Tyrrell, Brabham itp. już nie wrócą. Obecnie liczą się tylko ci, którzy mają za sobą potężne wsparcie a szkoda.... Może jednak idea małych budrzetów jes dobra? Tylko trzeba ją dopracować.

  • 9. Konik_mekr
    • 2010-02-08 12:38:45
    • *.gorzow.mm.pl

    Ciekawe, czy Lotus będzie w stanie dorównać vr-01.

  • 10. pjc
    • 2010-02-08 12:50:49
    • *.244.91.2

    Nowy sezon będzie ogromnym wyzwaniem dla nowych zespołów.
    Dodatkowo wygląda na to,że Lotus nie tylko ma zamiar wyprzedzić debiutantów ale zawalczyć o dobre imię. Może małymi krokami uda dojdą do sukcesu. W chwili obecnej jedynie ich nazwa nawiązuje do wielkich osiągnięć.

  • 11. pjc
    • 2010-02-08 12:52:08
    • *.244.91.2

    @Może małymi krokami uda im się dojść do sukcesu :)
    Poprawka sorry.

  • 12. fezuj
    • 2010-02-08 12:53:25
    • *.pub.krusz-lan.pl

    1. Gosu - dobre :))))))))))

    8. fabian - idea małych budżetów -" to se newrati " jak powiedzieli by nasi bracia z południa. Kiedyś były małe budżety bo były małe wydatki - dziś średni kierowca zarabia więcej niż dawniej cały team miał do dyspozycji.

  • 13. sebek90
    • 2010-02-08 14:02:29
    • Blokada
    • *.202.197.130

    Te wszystkie nowe druzyny nic nie zrobia wycofajom sie po roku

  • 14. marcin_114
    • 2010-02-08 15:28:40
    • *.ssp.dialog.net.pl

    i wtedy wejdzie Stefan i będzie rywalizował z "weteranami"

  • 15. freeqstyler
    • 2010-02-08 17:52:15
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    W najnowszym F1 Racing jest świetny artykuł o Lotusie - naprawdę podoba mi się ich podejście, widać, że to pasjonaci. Z nowych teamów to im będę najmocniej kibicował.

  • 16. fezuj
    • 2010-02-08 19:41:24
    • *.pub.krusz-lan.pl

    14. marcin_114 - Stefan ma start już w Bahrajnie jak w banku - widzi co się dzieje z Camposem i US F1 a słowa Berniego tylko mogą go w tym utwierdzać.

  • 17. Arti23
    • 2010-02-08 21:22:07
    • *.centertel.pl

    i się okaże że narobiono wielkiego szumu wokół StefanGP a będzie jeszcze większym niewypałem niż wszystkie nowe zespoły razem wzięte, oczywiście życzę mu takiego startu i sezonu jak BrawnGP ale chyba marne szanse, burza w szklance wody

  • 18. dancavendish
    • 2010-02-08 22:32:27
    • *.as43234.net

    8. fabian- a ubiegly rok chlopie i wynik BrownGP

  • 19. freeqstyler
    • 2010-02-08 23:26:35
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @18. Ehm, BrAwnowi bazę pod bolid zbudowała (sfinansowała) Honda, której budżet do małych zdecydowanie nie należał.

    Stefana bym nie skreślał, jeżeli pogłoski o dobrych układach z Toyotą są prawdziwe, to jeszcze ich możemy zobaczyć na punktach. Lotus zaczął późno z budową, nie mają wielkiego budżetu, ale jak to określił Gascoyne - kogo to obchodzi. Jak zaczną jeździć na poziomie, nikt nie będzie pamiętał, że kiedyś prognozowano im niewielkie szanse.

  • 20. nasedo
    • 2010-02-09 21:06:52
    • *.adsl.inetia.pl

    @ dancevendish - kolego, brown nie zbudował swojej gabloty. A Honda na jej zbudowanie wyrzuciła dużo pieniędzy... w błoto trochę ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo