komentarze
  • 5. pgolebiow
    • 2010-02-04 13:59:48
    • *.chello.pl

    Testuje dzisiaj Virgin Racing ?

  • 6. Koyot.
    • 2010-02-04 14:04:58
    • *.40.247.38

    można gdzies podejzec wyniki testow VR?

  • 7. pgolebiow
    • 2010-02-04 14:07:55
    • *.chello.pl

    z tego co znalazłem to mają najpierw przejść crash testy ale nie wiem o której to ma być i o której zaczną te testy

  • 8. patrolek23
    • 2010-02-04 14:11:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    VirginRacing pojawi się dopiero w Jerez 10 lutego.

  • 9. pgolebiow
    • 2010-02-04 14:13:29
    • *.chello.pl

    A co z testami na Silverstone 4 i 5 lutego??

  • 10. Kiachi
    • 2010-02-04 14:16:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To może wnieść trochę dla zespołu Renault..

  • 11. walerus
    • 2010-02-04 14:32:36
    • *.klingspor.pl

    byleby się przydał...

  • 12. marrkj
    • 2010-02-04 14:33:11
    • *.50.233.210

    Widac ze Renault się stara coś robic co raz sprowadza nowych ludzi miejmy nadzieje że im to wyjdzie na dobre.

  • 13. murmunder
    • 2010-02-04 14:35:41
    • Blokada
    • *.205.76.50

    Kazdy zespól wymienia coroku cos w swom zepole tylko teraz Kiedy Robert jezdzi w Reno jest wiecej wiadomosci na ten temat. Poprostu nic specjalnego

  • 14. marrkj
    • 2010-02-04 14:38:58
    • *.50.233.210

    Musiałbym coś sobie przypomniec co ostatnio wymieniało BMW bo już nie mpamietam ale może masz racje. Nie śledziłem tak wnikliwie wszystkiego rok temu.

  • 15. k.lebsky
    • 2010-02-04 14:54:57
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    inżynier wyscigowy nie sprawi ze bolid bedzie szybszy. Kluczowa pozycja to glowny konstruktor np. Newey, Brown. A tutaj Renault nie jest najmocniejsze.

  • 16. CRX
    • 2010-02-04 15:03:51
    • *.33.85.200

    13. murmunder Nie moge się z Tobą zgodzić. 15 lat doświadczenia to nie są żarty.
    15. k.lebsky Ross Brown kolego to nie jest główny kostruktor to doskonały manager

  • 17. k.lebsky
    • 2010-02-04 15:34:27
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    CRX :Ross Brown to główny inżynier kolego, manager być moze z zamiłowania. http://pl.wikipedia.org/wiki/Ross_Brawn

  • 18. CRX
    • 2010-02-04 15:46:33
    • *.33.85.200

    17. k.lebsky Ok, przepraszam ale jakie to ma znaczenie czym jest z wykształcenia skoro największe sukcesy osiąga jako szef zespołu? pisze to w twoim linku:)

  • 19. CRX
    • 2010-02-04 15:52:17
    • *.33.85.200

    17. k.lebsky Niemniej w tym momencie, jak i poprzednim sezonie jest mózgiem zespołu, przecież określiłeś go mianem głównego inżyniera, a teraz nie zajmuje tego stanowiska. pozdr

  • 20. Kojag
    • 2010-02-04 15:53:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Takie to ma znaczenie, że gdyby nie był genialnym konstruktorem to też nigdy nie zdobyłby szefostwa.
    Brawn to generalnie geniusz jest. Czego się dotnie zamienia w złoto, choć jedne rzeczy szybciej, a drugie wolniej...

  • 21. CRX
    • 2010-02-04 16:01:29
    • *.33.85.200

    Dobrze, sam podziwiam Rossa, i to bardzo ale nazywanie go głównym inż. jest błędne! przecież to stanowisko w MERCEDES GP zajmuje ktoś inny! moze nazywajcie roberta kierowcą bmw, a nie renault bo przecież kiedyś jeździł tam...

  • 22. k.lebsky
    • 2010-02-04 17:10:12
    • *.opera-mini.net

    Racja jest mózgiem zespołu, ma duży wpływ na projekt i na pewno też na obsade teamu.

  • 23. ris
    • 2010-02-04 18:59:41
    • *.150.87.74

    Slade - został "spuszczony" z McL więc poszukał nowej pracy. I to by było na tyle w tym temacie.

  • 24. shad2pl
    • 2010-02-04 19:55:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1. Big master, niestety wszystkich speców tego typy zgarnął już Stefan ;)

  • 25. fabian
    • 2010-02-04 20:28:06
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie ważnny zawód panowie, ważne kwalifikacje a Mark Slade takowe posiada. Mimo presji zespołu aby wygrał morzynek to ALONSO o mały włos nie zdobyłby mistrzostwa a nie wierzę, że SLADE nie miał w tym swojego udziału.

  • 26. saint77
    • 2010-02-04 21:42:27
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Wyczytałem gdzieś (nie na onecie:), że R30 nie przeszedł testów zderzeniowych i mają wzmocnić czołową część bolidu.
    Ktoś coś też może słyszał/czytał na ten temat?

  • 27. jfc
    • 2010-02-04 21:54:50
    • *.78.158.22

    @26 to stara wiadomość. Gdyby nie przeszedł testów zderzeniowych to nie dopuścili by go do testów na torze...

  • 28. ris
    • 2010-02-04 21:56:54
    • *.150.87.74

    26. saint77 - miał problemy z przejściem testu ale juz go nie ma !

  • 29. volasTSW
    • 2010-02-04 22:13:22
    • *.51.9.92

    a nie wiecie kto będzie inżynierem wyścigowym Roberta?

  • 30. grzes12
    • 2010-02-04 22:18:53
    • *.146.129.173.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    23ris
    Ja tam nie wiem co to z niego za inżynier , ale koleś pracował już ze znanymi kierowcami ... A w sumie to chyba dobrze że Renia się wzmacnia i podpisuje kontrakty z inżynierami którzy maja lata praktyki w F1 ;)

  • 31. grzes12
    • 2010-02-04 22:25:35
    • *.146.129.173.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    29 volas TSW
    pod trójką jest odpowiedz na twoje pytanie

  • 32. ris
    • 2010-02-04 22:30:13
    • *.150.87.74

    30. grzes12 - nic do gościa nie mam Został "przewietrzony" ofecjalnie w związku z reorganizacją. a jak jest na prawdę trudno powiedzieć. Jak robi tyle lat to cieniasem nie jest. Może komus podpadł i dostał Bana :_)

  • 33. Siffredi
    • 2010-02-05 06:38:24
    • *.info-service.com.pl

    ...kurde jacyś nowi ludzi wchodzą ciągle do F1 jakiś Ross Brown czy to przypadkiem nie jest Ross Brawn? Czy to jakiś inny inżynier wymieniony w poście 15. k.lebsky oraz 16. CRX? I w jakim zespole pracuje?

  • 34. Voight
    • 2010-02-05 10:51:05
    • *.ssp.dialog.net.pl

    A wszyscy się z Kubiki śmiali

  • 35. bullit34
    • 2010-02-05 14:11:33
    • *.243.6.26

    Moim skromnym zdaniem jest tak Renault chce odrobić dobre imię jakie nadszarpnięto w zeszłym roku i skoro Roberta można zobaczyć usmiechniętego mówiącego że nie odstają wiele od najszybszych teamów w testach to będzie ok, a zatrudnianie nowych ludzi z regóły sie opłaca nowa krew dodaje wigoru zespołowi. Nowi ludzie nowe pomysły


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo