komentarze
  • 1. rafekf1
    • 2010-01-04 10:11:59
    • *.ip.netia.com.pl

    No to Massie podskoczył pewnie gul na maksa. A ja nie mogę się już doczekać prezentacji bolidów i pierwszych testów. O rozpoczęciu sezonu już nie wspomnę.

  • 2. zbychu99
    • 2010-01-04 10:16:36
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    to Massa już nie ma szans z Alonso ,Alonso pewnie już będzie faworyzowany przez ferrari :P

  • 3. walerus
    • 2010-01-04 10:24:50
    • *.klingspor.pl

    mamy nr 1...

  • 4. fezuj
    • 2010-01-04 10:36:42
    • *.pub.krusz-lan.pl

    2. zbychu99 - a to już źle wróży
    Ps. idąc zgodnie z tradycją ( a raczej z Alonso) to w tym sezonie afera będzie w Ferrari ;)

  • 5. Gosu
    • 2010-01-04 10:52:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Panikę siejecie, jeszcze nikt dupska do bolidu nie wsadził a Wy już wyroki wydajecie. Nie sądzę by taka decyzja zapadła bez wiedzy i aprobaty Felipe. Pewnie będzie tak, że następny weekend testowy będzie przeznaczony dla Brazylijczyka.

  • 6. fezuj
    • 2010-01-04 11:01:52
    • *.pub.krusz-lan.pl

    5. Gosu - Też tak może być ale... kto jest z tej dwójki bardziej spragniony jazdy bolidem ???

  • 7. atomic
    • 2010-01-04 11:12:18
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    5. Gosu a : felipe to sobie może decydować jakie gatki wdziać na swoje dupsko. najpierw musi przejść testy a jak wiemy nie jest to łatwe. osobiście nie sądze aby wrócił . a jeżeli już to zasili środek stawki .

  • 8. strong1
    • 2010-01-04 11:26:26
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    No to Filipek już będzie w plecy. Ferdek się wiedzą nie podzieli i kicha.

  • 9. Gosu
    • 2010-01-04 11:35:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Z tego co wiem to testy medyczne przeszedł jakieś dwa miesiące temu, lecz na ostatnich testach bolidem z sezonu 2007 uskarżał się na bóle głowy. Ktoś wie czy Massa musi przejść następne testy medyczne ? Przecież testy już za miesiąc i nie sądzę by SF nie była pewna powrotu Massy. W sumie jest jeszcze Fisco, który pokazał w Renacie, że potrafi szybko jeździć.

  • 10. PiotrasLc
    • 2010-01-04 12:28:04
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Co do prezentacji bolidów to mniej wiecej juz cos wiadomo , Ferrari będzie wyglądało jak zeszłoroczny Brawn GP , Mercedes GP bedzie wyglądał jak Red Bull a znowu Red Bull bedzie wyglądał jak Mclaren

  • 11. grzes12
    • 2010-01-04 12:52:39
    • *.147.112.79.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Jeśli informacje się potwierdzą , to mnie zastanawia jaki jest faktyczny stan zdrówka Felipe i czy on jest gotowy do przejechania weekendu wyścigowego ?

  • 12. F1edi
    • 2010-01-04 13:16:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myślę że kolejny weekend testowy będzie dla Massy. Inna sprawa że jak naprawdę będzie to dowiemy się dopiero na początku lutego. Jakoś nie do końca ufam informacją podawanym przez masmedia. Zobaczymy co na to Ferrari.

  • 13. atomic
    • 2010-01-04 13:55:43
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    9 przeszedł test okulistyczny . nie było jeszcze testów związanych z powrotem do F1.

  • 14. murmunder
    • 2010-01-04 16:18:47
    • Blokada
    • *.205.76.50

    Ferrar duzo ryzykuje z tym Massa. Nie wiadomo czy bedzie szybki i takie tam

  • 15. elin
    • 2010-01-04 17:03:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8. strong1 - tym bardziej, że na wsparcie mentora Schumachera, również Felipek już liczyć nie może ...

  • 16. elin
    • 2010-01-04 17:14:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    9. Gosu - z oficjalnej strony zespołu - " pod koniec stycznia Felipe Massa zostanie poddany kontroli przez lekarzy Federacji "

  • 17. Piotre_k
    • 2010-01-04 17:33:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Strasznie naciągany ten news. A jaka to różnica, kto pierwszy pojedzie bolidem po torze, a kto drugi? Poza tym w obecnej sytuacji (debiut najbardziej znanego czynnego kierowcy F1 w najbardziej znanym zespole F1 i nierozstrzygnięta ostatecznie kwestia zdrowia Felipe) odwrotna kolejność byłaby dziwna.

  • 18. Asturia
    • 2010-01-04 18:50:47
    • *.chello.pl

    Fernando należy się jazda bolidem Ferrari, bo przecież Felipe już zna specyfikę tego auta, choć oczywiście jest to inny bolid niż w sezonie 2009. Trzymam kciuki za Fernando i za Felipe.

  • 19. lechu55
    • 2010-01-04 19:31:42
    • *.181.129.250

    Juz sie bardziej spodziewalem ze Mercedes GP będzie Schumachera faworyzowal

  • 20. lechu55
    • 2010-01-04 19:43:09
    • *.181.129.250

    CHociaz moze rzeczywiscie z Massą jeszcze nie do końca wszystko wiadomo. Zespoł chce sie upewnic czy wszystko z jego zdrowiem w porządku. Alonso pojeździ sobie w Walencji a potem jesli wszytko będzie w porządku to Massa bęzie testowal ten bolid. Przynajmniej taką mam nadzieje

  • 21. mapol
    • 2010-01-04 20:22:35
    • *.117.217.87.dynamic.jazztel.es

    fernando bedzie testowal poniewaz tylko on umie ustawic samochod i podpowiedziec mechanikom co jest nie tak

  • 22. Budyn_F1
    • 2010-01-04 20:31:05
    • *.chello.pl

    A czemu Massa nie bedzie testowal nowego bolidu???...

  • 23. artek83
    • 2010-01-05 02:58:59
    • *.t-mobile.co.uk

    Wydaje mi sie nie bedzie faworyzowania Alonsa podkreslam wydaje mi sie bo ten nowy sponsor tmam na mysli SANTANDER moze tam miesza nikt tego nie wie

  • 24. strong1
    • 2010-01-05 11:24:33
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    @elin
    Zgadza się. Można powiedzieć ,że MSC zostawił Filipka na pastwę swego nieprzyjaciela z toru:)

  • 25. elin
    • 2010-01-05 18:08:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    24. strong1 - no niestety, wszystko wskazuje, że ciężkie czasy nastały dla Felipka. Brazylijczykowi został już tylko Stefek, ale tego łatwo do " pionu " przywoła Markiz, jeśli za bardzo będzie wspierał " wychowanka zespołu " ;-)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo