komentarze
  • 4. Manonfire
    • 2009-10-25 17:27:53
    • *.142.198.204

    @ rafekf1 - po zwiększeniu zbiorników paliwa wszystkie bolidy będą zbyt małe na pomieszczenie Nicka wraz z jego własnym ego. Pozostaje rajd Dakkar w kategorii ciężarówek. Tam się jakoś to ego na pakę upchnie...

  • 5. rafekf1
    • 2009-10-25 17:34:13
    • *.intelink.pl

    4. @Manonfire ... Niestety, obawiam się, że masz rację ;) .... a tak na poważnie, to mam nadzieję, że zobaczymy Nicka w przyszłym sezonie w jakimś dobrym teamie. Byle nie w Renault!!

  • 6. MrCroW
    • 2009-10-25 17:36:01
    • *.ip.telfort.nl

    musieli by go do ciągnika siodłowego załadować;), no i jeszcze kwestia krajobrazów, dla niego trzeba by rajd przenieść z pustynnych na jakieś malownicze:)

  • 7. rafekf1
    • 2009-10-25 17:40:14
    • *.intelink.pl

    3. @Maro.123 .... Tzn. że będzie zarabiał w przyszłym sezonie ok. 6mln ?? Tylko czego?? Funciaków, dolarow czy ojro??

  • 8. rafekf1
    • 2009-10-25 17:42:25
    • *.intelink.pl

    6. @MrCroW ... Nick w każdym krajobrazie dostrzeże niepowtarzalne piękno i urok! ;)

  • 9. Manonfire
    • 2009-10-25 17:48:56
    • *.142.198.204

    Ja też już poważnie. Mimo, że Nick bywa dość narcystyczny, to nie mam nic przeciwko jego dalszym występom w F1. Zresztą narcyzm w tak elitarnym gronie, jak kierowcy F1 (jak to kiedyś ktoś napisał - więcej ludzi gra w polo na słoniach, niż występuje w F1) nie powinien dziwić. To doświadczony kierowca i potrafi powalczyć. Ale chyba w nowym sezonie ma marne szanse dołączenia do wiodących teamów.

  • 10. ris
    • 2009-10-25 18:05:59
    • *.150.87.74

    2. rafekf1 - za co ja wróżka ???? heheheeee

  • 11. AlMastar
    • 2009-10-25 18:11:43
    • *.cdma.centertel.pl

    kurde taki mierny kierowca mistrzem świata i jeszcze o kasę się kłóci, niech będzie wdzięczny że mu Brawn dał takim bolidem jeździć

  • 12. rafekf1
    • 2009-10-25 18:25:58
    • *.INTELINK.pl

    10. @ris ... Tak sobie tylko zapytałem ;)

  • 13. Iceman16
    • 2009-10-25 18:35:57
    • *.cdma.centertel.pl

    hmmm Button w 99% w Brawn , a ciekawe co z tym 1 % xD

  • 14. Ra-v
    • 2009-10-25 18:38:42
    • *.adsl.inetia.pl

    Podobno ma zarabiac 8 mln funtow... to nie tak mało jak na prywatny team.

  • 15. ris
    • 2009-10-25 18:39:08
    • *.150.87.74

    12. rafekf1 - mogę Ci powiedzieć tylko, że Robert mówił, iż nie ma zamiaru ingerować w wybór drugiego kierowcy, ale jak usłyszał, ze Nick jest brany pod uwagę, nagle zacżął ostro popierać Kovala. W cale mu się nie dziwię :-))))))))

  • 16. gryfon_1217
    • 2009-10-25 18:45:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    po trzech pelnych sezonach spedzonych przy boku nicka dziwie sie kubicy ze z takim swietnym, utalentowanym, skromnym, usmiechnietym, szybkim, przystojnym kierowca nie chce jezdzi razem w renowce:D:D:D

  • 17. rafekf1
    • 2009-10-25 18:57:52
    • *.intelink.pl

    15. @ris ... Czytałem o tym. Jeśli to nie jest tylko plotka to się wcale Robertowi nie dziwię. Poza tym szczerze wątpię, że Nick miałby ochotę startować wspólnie z Robem w innym teamie niż BMW Sauber. W Renówce już nie będzie tak zagłaskany i co gorsze dla niego byłby oficjalnie numerem dwa. Wątpię, że przetrawi takie "upokorzenie" Chyba, że Renault okaże się dla niego jedyną szansą na pozostanie w f1.

  • 18. ris
    • 2009-10-25 19:07:01
    • *.150.87.74

    17. rafekf1 - no co Ty ?? (:0:) jeszcze są inne ekipy McL, :-) Toyota,Force India, Toro Rosso, - z całą pewnością znajdzie swoje miejsce zwłaszacza z takim wyśrubowanym rekordem !! ;_)))

  • 19. rafekf1
    • 2009-10-25 19:16:21
    • *.intelink.pl

    18. @ris ... Oby nie trafił do McL bo jeszcze przyćmi swym blaskiem samego Lewisa Hamiltona!! :O

  • 20. kumahara
    • 2009-10-25 19:17:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    17. rafekf1; zapewne masz rację, Nick nigdy nie będzie startować z Robertem na równych warunkach bo okazałoby się, że jest wyrodnym synem ich hymnu a pomocnej dłoni ( mechaników, M.T. i decydentów) znikąd, znikąd... i d...a !!!

  • 21. ris
    • 2009-10-25 19:22:18
    • *.150.87.74

    19. rafekf1 - też na miejscu Luisa bym się bał ;-)

  • 22. lotec ac
    • 2009-10-25 19:52:27
    • *.wi.net.pl

    czwórk..manonfire."" pięknie napisane, mało co nie pęknąłem ze śmiechu;;"
    " po zwiększeniu zbiorników paliwa wszystkie bolidy będą zbyt małe na pomieszczenie Nicka wraz z jego własnym ego."

  • 23. strong1
    • 2009-10-25 20:01:45
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    Ja wiedziałem,że tak będzie-że Guzik,po tym jak z Rossem tytuł wygra nie odejdzie tu-tu-ta-tu-tu-ta:)

  • 24. ris
    • 2009-10-25 20:05:30
    • *.150.87.74

    23. strong1 - niegy nie mów nigdy "Przycisk" też musi mieć za co kupic jedzenie
    ;-))))))

  • 25. rafekf1
    • 2009-10-25 20:18:51
    • *.INTELINK.pl

    Niech już ten sezon transferowy się zakończy, niech już będzie wiadomo kto z kim i dla kogo będzie jeździł i za ile. A tak, to na razie mamy same ploteczki..... ten tam a tamten gdzie indziej, ten za tego a tamten za innego, jeden się nie może zdecydować, drugi nie chce bo za mało płacą albo bolid do dupy itd. Och...ć można :(

  • 26. strong1
    • 2009-10-25 20:35:44
    • *.202.54.80.static.rdi.pl

    24 ris
    Zapamiętaj tę prostą życiową prawdę-lepiej żywić się permanentnie "na krechę" u Rossa niż zbierać okruszki z "Hamiltonowego stołu":)Pzdr.

  • 27. ris
    • 2009-10-25 20:44:17
    • *.150.87.74

    26. strong1 - no kurcze dobre !!! To ja też spłentuję to takim stary angielskim przysłowiem "A bird in the hand is worth two in the bush." ( lepszy wróbel w garści.....) (;_:) (;_:) (;_:) (;_:)



  • 28. walerus
    • 2009-10-25 21:54:41
    • *.adsl.inetia.pl

    sknery - nie ma co...

  • 29. gucioF1
    • 2009-10-26 10:02:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyżby wielki Ross zaczynał się bać że straci Jensona ? na to wygląda , to bardzo dobrze dla BUT ponieważ będzie mógł wynegocjować więcej a jeżeli wierzyć że ma dostawać te 8 mln funciaków to byłaby to niemała sumka (ja bym takimi pieniędzmi nie pogardził) :P

    23. strong1 ja wiedziałem że tak będzie - przypomina mi się Halama ;)
    21. ris pewnie trzepie portkami ile wlezie :P a tak na marginesie to mam nadzieję że Nick nie trafi do Renault

    pozdrawiam

  • 30. pjc
    • 2009-10-26 13:30:20
    • *.244.91.2

    Dobrze, że Brawn chce zatrzymać Buttona.
    Ten drugi sezon będzie bardzo ważny dla nich obu.
    Ja osobiście uważam JB za b.dobrego kierowcę a nie za "miernego" jak niektórzy z wypowiadających się na tym portalu.

    Co do Nicka to zerknąłem na jego wyniki od początku kariery w F1.
    I zrobiłem takie małe zestawienie, które w skrócie obrazuje konfrontację z zawodnikami z tego samego zespołu:
    2000 HEI/ALESI - Nick wyżej w końcowej klasyfikacji;
    2001 HEI/RAI- Nick wyżej w końcowej klasyfikacji;
    2002 HEI/MAS- Nick wyżej w końcowej klasyfikacji;
    2003 HEI/Frentzen- Frentzen wyżej w końcowej klasyfikacji;
    2004 HEI/GLOCK- Nick wyżej w końcowej klasyfikacji;
    2005 HEI/WEB - WEB wyżej w końcowej klasyfikacji ale przejechał 5 wyścigów więcej(w kwalifikacjach 9:5 dla WEB, w wyścigach 7:7 ;
    2006 HEI/VIL+KUB - Nick wyżej w końcowej klasyfikacji (lepszy od VIL, jeżeli chodzi o zestawienie z KUB 5:1 w kwalifikacjach dla Nicka, w wyścigach 3:3);
    2007 HEI/KUB - Nick wyżej w końcowej klasyfikacji;
    2008 HEI/KUB - Robert Kubica wyżej w końcowej klasyfikacji;
    2009 - ?;
    W tym zestawieniu Hei nie wygląda tak źle.
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie.



  • 31. pjc
    • 2009-10-26 13:52:21
    • *.244.91.2

    Mała poprawka
    2004 HEI/GLOCK+PANTANO

  • 32. prolim
    • 2009-10-26 14:18:08
    • *.tvk.torun.pl

    HEI to będzie kierowca, który przejechał najwięcej wyścigów i nigdy nie wygrał :P.

  • 33. orinocoPL
    • 2009-10-27 01:45:05
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    Z tego co doczytalem w prasie ("Times") Button nie dostanie 3 mln podwyzki... Ma dostac 5 mln. Co oznacza powrót do pensji z poprzedniego sezonu.

  • 34. Manonfire
    • 2009-10-27 03:37:06
    • *.142.198.204

    32. prolim - ale jeszcze jeździ. Jest naprawdę dobrym rzemieślnikiem i mimo mojej osobistej niechęci do niego (związanej raczej jego powiązaniami z z KUB w BMW Sauber) uważam, że jest kierowcą, który może w stawce za bardzo nie namiesza, ale jak wszędzie, dobrzy rzemieślnicy są bardzo cenieni i możemy się spodziewać (jeśli ktoś go zatrudni), że raczej odejdzie z F1 w ogóle, niż będzie chciał robić ogony. Dobry Nick to Nick spoza teamu, w którym jest Robert. Takie moje całkowicie subiektywne zdanie.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo