komentarze
  • 4. ewerti
    • 2009-07-23 18:43:56
    • *.ujscie.net

    hmmm...racja...jeżeli to będzie jego pierwsza trasa w bolidzie F1 i sie cos stanie nikt nie bedzie zwracał uwagi na wiek tylko go zlinczują...
    moze nie wytrzymać napięcia na starcie w zakretach itp...powinien jednak troche pojezdzic i zacząć od nowego sezonu...

  • 5. anderis8
    • 2009-07-23 18:44:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Warto dodać, że zakaz testów w trakcie sezonu nie został narzucony przez FIA, ale jest częścią ogólnego porozumienia wszystkich zespołów ustanowionego w ramach stowarzyszenia FOTA. " - z jednego z artykułów na konkurencyjnym serwisie.
    Zgadzam się, że ograniczenie testów znacznie utrudnia młodym wchodzenie do F1, ale cóż począć. Nie jestem zwolennikiem talentu Alguersuariego: w Formule Renault młody Hiszpan regularnie przegrywa z kilkoma innymi zawodnikami. Sądzę, że to dla niego zbyt wcześnie na F1. Oby nie zmarnowali mu kariery, bo może okazać sie, że po nie zbyt udanym debiucie w STR zawodnik zostanie odstawiony, tak, jak Speed, Liuzzi, czy Bourdais. Być może Jaime ma talent, ale jeśli nie pokaże się teraz z dobrej strony, to może drugiej szansy nie dostać. Myślę, że Alguersuari powinien jeszcze ze 2 lata pojeździć w niższych seriach, nabrać doświadczenia, potestować trochę w bolidzie F1 zimą...

  • 6. ForceIndia
    • 2009-07-23 19:15:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Masz racje chłopie mieli wziąć Sato a nie takiego chłopca...

  • 7. elin
    • 2009-07-23 19:22:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Trochę racji ma Alonso, a trochę Massa. Jaime dostał szanse debiutu w momencie, kiedy przy braku testów, bardzo ciężko jest młodym kierowcom nabrać wprawy w prowadzeniu bolidu ... Z drugiej strony, jeśli w tej chwili nie wykorzysta możliwości startu w F1, to druga taka okazja może się już nie trafić ... Wiadomo, że nie ma co od niego oczekiwać większych wyników. Ale, jeśli chłopak ma talent, to najgorzej również być nie powinno. W tym sezonie potrenuje, a jak okaże się dobry, to w przyszłym będzie miał łatwiej ...

  • 8. grzes12
    • 2009-07-23 19:24:41
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    5 anderis8 Myślę ze na dzień dzisiejszy FOTA nie dałaby się tak łatwo narzucić sobie tych chorych przepisów ...
    Dziwię się ,ze STR zatrudniła Alguersualiego , no ale widać ma bogatych sponsorów , bo innego wytłumaczenia ja nie widzę

  • 9. elin
    • 2009-07-23 19:44:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8. grzes12 - Jaime ma sponsorów i to ( podobno ) hojnych ... Ale, chyba zespół i on sam, nie ryzykowaliby tylko ze względu na kase ...

  • 10. walerus
    • 2009-07-23 19:59:22
    • *.adsl.inetia.pl

    go Syler!

  • 11. Budda89
    • 2009-07-23 20:17:36
    • *.opera-mini.net

    Jak ma talent to se poradzi. Jak nie to bye bye. Taki Robert np. kiedy 1 raz wsiadł do bolidu F1 kręcił rewelacyjne czasy i wszyscy byli zachwyceni. Zwłaszcza Mario. Ale trzeba mieć to coś...

  • 12. Budda89
    • 2009-07-23 20:19:18
    • *.opera-mini.net

    ...Trzeba mieć to COŚ a nie sponsorów lub nazwisko (Nelsinio).

  • 13. grzes12
    • 2009-07-23 20:30:26
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    9 elin pozyjemy zobaczymy czy rzeczywiście jest to talent z czystej krwi ...,chociaż i tak w tym sezonie nie spodziewam się cudów w jego wykonaniu ...No ale człowiek jest omylny ...

  • 14. morek154
    • 2009-07-23 21:25:09
    • *.adsl.inetia.pl

    mi sie wydaje ze ten kierowca jedzie dla celów rekalmowych, pojedzie jeden wyscig a potem sie dowiemy ze jego miejsce zastąpi ktos inny

  • 15. 14797
    • 2009-07-23 21:26:44
    • *.adsl.inetia.pl

    Massa ma racje pamiętam co wyczyniał w sauberze w 2002 roku. Gdy na przykład ztaranował Frentzena w Monaco. Póżniej szło mu oraz lepiej

  • 16. Moria
    • 2009-07-23 21:44:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    13. grzes12 - również nie spodziewam się cudów ... Chyba sukcesem będzie, sam dojazd do mety ... Ale, zobaczymy... :-)

  • 17. maxis12
    • 2009-07-23 21:46:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Massa niech jeszcze nie krytykuje! Ale takie pierdółki ważniejsze niż bezpieczeństwo w F1 i F2. A wracając do tematu to Jeszcze ani nie wystartował a tu krytyka!

  • 18. ewerti
    • 2009-07-23 21:54:24
    • *.ujscie.net

    krytyka sie pojawia ponieważ w niższych seriach dosc czesto zostaje objechany...a tu ma wiecej mocy wiecej stresu lepszych rywali...
    17.maxis12 - to jak jest jakis wypadek czy cos to o innych tematach nie wolno nam rozmawiać?
    fakt jest taki że gdyby nie Mozlej to Kubicy by z nami nie było...tak jak i wielu innych kierowców...
    a krytyka jest i będzie do momentu gdy nie udowodni ze jest godny jedynki...

  • 19. grzes12
    • 2009-07-23 22:09:59
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    maxis12 jak ma się do bezpieczenstwa fakt ze w wyścigu wystartuje chłopak który ma praktycznie zerowe doświadczenie w prowadzeniu bolidu ...?


    A swoją drogą czy byłoby wielkim kosztem to zeby np. kierowcy testowi mogli pojezdzić w czwartki tuz przed wekeendem wyścigowym i przetestować nowe rozwiązania ? Myślę ze dałoby się to zrobić ,no ale nie ja o tym decyduję ...

  • 20. atomic
    • 2009-07-23 22:44:33
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    teraz już wiem dlaczego odeszli starzy wyjadacze tej stranki. i ja udam się na zasłużony odpoczynek/ nie mylić ze spoczynkiem/. pozdro dla wszystkich

  • 21. elin
    • 2009-07-24 00:40:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Franz Tost, szef Toro Rosso - " Jamie ma podobne doświadczenie w F1 jak Vettel w 2006r., kiedy pierwszy raz wziął udział w oficjalnych treningach za kierownicą BMW Sauber w Turcji ... Natomiast Kimi Raikkonen miał mniejsze doświadczenie, kiedy Peter Sauber dał mu szansę w 2001r.. Nie mam wątpliwości, że Jaime jest gotowy. Jest najbardziej ukształtowanym kierowcą ze wszystkich zawodników w programie juniorskim Red Bulla. "

  • 22. ptasior
    • 2009-07-24 10:05:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ten płaczek Massa zaczyna mnie irytować...

  • 23. Dr Prozac
    • 2009-07-24 10:40:23
    • *.ipartners.pl

    @ 21. elin: taa, treningi jako kierowca testowy a kwalifikacje i wyścig to żadna różnica..

  • 24. fan massy
    • 2009-07-24 11:31:33
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Felipe zawsze ma racje :)

  • 25. Voight
    • 2009-07-24 11:41:50
    • *.8.142.12

    Ten Massa to jest jednak pała. Przed chłopakiem otwiera się największa szansa w życiu a ten od razu go krytykuje i pompuje presje. Niech sobie włączy swój wyścig w deszczowym Silverstone albo Australii 2007

  • 26. Slavregas
    • 2009-07-24 11:59:34
    • *.ronus.pl

    Massa w swoim pierwszym sezonie popełniał dużo błędów ,ale to nie znaczy ze inni mlodsi tez będą...

  • 27. MobiL
    • 2009-07-24 12:09:31
    • *.nplay.net.pl

    Massa ma bardzo duzo racji on jest za mlody na f1 co bylo z Hamiltonem wszyscy sie podniecali ze najmlodszy a jaki dobry a teraz gdzie on sie podzial?? nie ma go bo jego "talent" (moze i duzy) nie ma szans wygrac z tak slabym bolidem i nic nie zrobi mimo ze pewnie by chcial tak samo bedzie z Alguersualieg zrobi cos nie tak i tak mu nawsadzaja ze mu sie jezdzic odechce albo sam zrezygnuje albo bedzie tak slabo jezdzic ze go wywala.

  • 28. elin
    • 2009-07-24 12:15:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    23. Dr Prozac - to nie moja opinia, tylko cytat z wypowiedzi Franza Tosta. Ja na razie o Alquersuarim żadnego zdania nie mam. Dopiero po niedzielnym wyścigu, będzie można coś konkretnego na jego temat powiedzieć ...

  • 29. Avellana
    • 2009-07-24 12:57:11
    • *.root.com.pl

    25. Voight- minęło tak dużo czasu od tamtego wyścigu na Silverstone, a ty dalej nie zrozumiałeś, że te wszystkie bączki na torze nie były z winy Massy, bo nie wiem czy pamiętasz ale miał wypadek w piątek przez olej z bolidu Alonso i uszkodził zawieszenie, a nie da się naprawić wszystkiego w tak krótkim czasie. Felipe ma sporo racje takie jest moje zdanie, ale krytyki to nie widzę w jego wypowiedzi. Powiedział swoje zdanie tak jak Alonso

  • 30. Skoczek130
    • 2009-07-24 16:45:20
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    No cóż, Massa chyba jest najlepszym przykładem młodego debiutanta. W sezonie 2002 Brazylijczyk kilkakrotnie pokazał dobrą jazdę, ale również seryjne, efektywne "bączki". No cóż... liczę na to, że Jaime pokaże świetną jazdę i co najważniejsze - bezbłędną!!!

  • 31. Skoczek130
    • 2009-07-24 16:46:35
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @Avellana - masz w pełni rację. Niektórzy nadal nie umieją zrozumieć kłopotów z bolidem, nawet w Malezji, gdzie problemem były hamulce.

  • 32. kris-07
    • 2009-07-25 02:52:22
    • *.tktelekom.pl

    Avellana ( cholercia ale trudny nick do pisania) masz w 100% racje . to nie byla massy wina ze krecil tyle baczków . ale jesli ktos oglada tylko wyscigi a nie treningi i qalifikacje to zas takie glupoty pisze. pozdrawiam :)

  • 33. Voight
    • 2009-07-25 12:31:24
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Po prostu nie widzę sensu tej wypowiedzi. Patrzcie na Heikkiego debiut w wieku 25 czy 26 i kompletnie nie może się odnaleźć. Między piątkiem a sobota to idzie zawieszenie w STARze wymienic. Mam tyko takie pytanie. Czy uważacie, że gdyby w tym uszkodzonym bolidzie w silverstone siedział Alonso oglądalibyśmy również tak żenującą jazdę? A o Malezji nawet nie wspominałem.

  • 34. Avellana
    • 2009-07-25 13:31:07
    • *.root.com.pl

    33. Voight- tak uważam, że Alonso jechałby tak samo. Trudno jest jechać bolidem, który nawet po prostym odcinku trasy się obraca. Ewidentnie było widać, że tym bolidem po prostu nie dało się jechać.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo