R E K L A M A
„Przede wszystkim gratulacje dla Jensona Buttona i Brawn GP, za wygranie, oraz dla Rubensa Barrichello za dojechanie na 2 pozycji po tak wyjątkowym i ekscytującym wyścigu. Gratulacje również dl FIA, za nowe przepisy, i dla zespołów, za tak wspaniały rozwój bolidów. Opony Bridgestone i nowy system dobierania mieszanek do każdego wyścigu spowodował, iż uczestnicy zawodów mają więcej możliwości, jak wybrać opony, aby być lepszym od innych. Dobór opon był kluczowym czynnikiem decydującym o miejscach. Ważne były również ustawienia bolidu na bardziej miękkich oponach, gdyż jakość tych opon bardzo szybko spadała. Twardsze opony były bardzo mocne, pozwoliły na wykorzystanie tego w strategii wyścigowej.”
komentarze
1. niza
no właśnie chyba powinni lepiej popracować nad miękkimi oponami bo są jednym słowem do d..py
2. michal92
no i bardzo dobrze... przynajmniej teraz jakieś większe emocje będą
3. blue57
postawili troche kota ogonem...
4. kondzio
"(...) nowy system dobierania mieszanek do każdego wyścigu spowodował, iż uczestnicy zawodów mają więcej możliwości" no chyba och.jał......
Teraz jest tylko jedna strategia. Jak najkrótsza część wyścigu na miękkich a reszta na twardych.
5. F1.09
@michal92 - byle te emocje nie były związane z Kubicą.
No może te dobre jak wygrana, świetny wyścig, podium.
6. shad2pl
Jasne, że jak zaproponują takie idiotyczne mieszanki na wyścig to musi być "ekscytująco" bo na jednej będą dziać się cuda. Rownie dobrze Bridgestone może zaproponować koła od wozu zamiast opon. Emocję będą jeszcze większe - ale nie o to chodzi przecież.
7. falcon81
Standardowo powiedzieli tyle, że nic nie powiedzieli.
Miękka mieszanka faktycznie w Australii do niczego. Miejmy nadzieję że w innych GP będzie się lepiej sprawować.
8. Budyn_F1
Jednak te miekkie opony sa troche slabe przy czym bolidy ciagle wpadaja w poslisk.
9. piotrek74
temat mało ważny -nie widzę kultowego wpisu!!!!
10. Skoczek130
niza - zgadza się. Sam to chciałem napisać. Twarda mieszanka jest OK, ale miękka - bez komentarza.
11. hubert78
Szanowny Panie Hamashima, w celu poprawienia widowiskowości proponuję posmarować jedną z mieszanek olejem :) !!!!
A tak poważnie co za idiotyzm wprowadzać prawie dwie skrajne mieszanki gumy, to tak jakby w środku upalnego lata jadąc samochodem na wakacje we Włoszech założyć zimówki !
12. piotrek74
michelin -wróć
13. Angulo
Niech se wsadzą te supermiękkie opony i przekręcą!
14. dziarmol@biss
Bridgestone swoje dziadostwo w produkcji opon przekuła na sukces mówiąc że >>Opony Bridgestone i nowy system dobierania mieszanek do każdego wyścigu spowodował, iż uczestnicy zawodów mają więcej możliwości, jak wybrać opony, aby być lepszym od innych.<< tak jakby zespoły miały jakiś cholera wybór
15. Skoczek130
Powrót Michelin lub kompletnie innego dostawcy z pewnością zwiększyłyby formę ogumienie - wiadomo, konkurencja.
16. piotrek74
my rzucimy jakieś gumy a zespoły jakoś sobie poradzą(przystosują się )-bo nie mają wyjścia .A jak są tacy dobrzy niech dadzą trzy mieszanki wtedy zespoły będą miały pole do popisu
17. pz0
Mi się a zwiększona różnica między mieszankami podoba. Tylu wyprzedzań chyba już dawno nie było. Na trzy kółka przed metą jeszcze nie było pewne kto wygra, w tamtym sezonie Kubica w podobnym układzie jak teraz nie miałby wielu szans na ''złoty medal'' :-)Obawiam się jednak że większość z czołówki na następne GP obierze podobną taktykę i zatankuje bardzo mało i na pierwszy przejazd założą gorsze opony. Może być już mniej ciekawie.
18. pz0
Chociaż dzięki temu, że jeden rodzaj opon nie nadaje się do jazdy na danym torze możemy zapomnieć o strategii jednego postoju.
19. walerus
dobra guma nie jest zła.... aaa....
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz