komentarze
  • 1. maro1993
    • 2009-01-05 20:52:51
    • *.adsl.inetia.pl

    I weź tu człowieku ich zrozum...ach....

  • 2. piotrek
    • 2009-01-05 20:59:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no zobaczymy jak to zdziała w praktyce

  • 3. taxi
    • 2009-01-05 20:59:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    widocznie chcą znowu przegrać przez to badziewie

  • 4. niza
    • 2009-01-05 21:01:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ciekawe na ile poprawili te swoje światła, zresztą zobaczymy już w marcu :)

  • 5. sivshy
    • 2009-01-05 21:17:28
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nowy wynalazek nie sprawdził się, co nie znaczy że nie zasługuje na drugą szansę. Jeśli w tym sezonie sprawdzi się, to może za parę lat będzie to standardem w F1? Fajnie, że Scuderia nie boi sie wprowadzać nowinek.

  • 6. Shotgun
    • 2009-01-05 21:31:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wygląda na to, że Ferrari nie będzie miało falstartów. Skoro ulepszony system świetlny jest odporny na wcześniejszy start, to ciekawe o ile wydłuży się postój bolidu w boksie.

  • 7. Shotgun
    • 2009-01-05 21:35:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I znowu przez zastosowanie elektroniki jakiś człowiek straci pracę :)

  • 8. Master666
    • 2009-01-05 21:40:40
    • *.dolsat.pl

    Niech lepiej wezmą się za bolid, a nie za durne światełka... Już w poniedziałek zobaczymy jak wygląda ich nowe dzieło, a za 80 dni ujrzymy jak jeździ. Mam dziwne przeczucie, że "zepsują" nowy bolid, ale to tylko przeczucie...

  • 9. karol
    • 2009-01-05 22:08:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    słyszałem od kilku pań,że pan z lizakiem był jednak fajny...

  • 10. lalu93
    • 2009-01-05 22:11:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawe, co się tam na testach będzie dział. LAtające wężę od tankowania, pługi w bolidach łamiące kości mechaników, trzask kości... Będzie się działo.

  • 11. ptasior
    • 2009-01-05 23:03:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Master666 - zapomniałeś dopisać, że masz przeczucie, że bolid McLarena będzie najlepszy...

  • 12. Master666
    • 2009-01-05 23:47:29
    • *.dolsat.pl

    2009-01-05 23:03:28 ptasior - zdziwisz się, w tym sęk, że nie zapomniałem... Również przeczuwam, że BMW i Renault będą najlepsze, ale jak napisałem wcześniej to tylko przeczucia. Mam nadzieję, że rzeczywistość okaże się inna.

  • 13. Cwirs
    • 2009-01-06 00:39:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Shotgun dobrze prawi, ciekawe o ile dluzej, a ptasior to juz zamknal skale :))))))) Felipe Massa !!!!!!!!!!!

  • 14. brytan
    • 2009-01-06 07:45:52
    • *.litex.pl

    elektronika i elektronika , zamiast F1 robi sie E1.To ma być wspópraca teamu , a nie półprzewodników!.Kiedy cyborgi zamiast kierowców ?

  • 15. Sin1818
    • 2009-01-06 09:35:14
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ten system nie jest niezawodny pamietacie jak raikkonen w walencji potracil mechanika i massa w singapurze wyruszyl z boksow z wezem to tankowania lepiej zostac ze starym systemem z mechanikiem z lizakiem niz polegac na elektronice ktora zawodzi

  • 16. Skoczek130
    • 2009-01-06 10:05:44
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oby tylko nie było to tak wadliwe, jak w zeszłym roku. W końcu przez to Massa stracił majstra.

  • 17. lukasz1
    • 2009-01-06 12:24:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niech prubują bendzie ciekawsze widowisko.

  • 18. walerus
    • 2009-01-06 14:31:21
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    znów chcą dać niepotrzebne fory Hamiltonowi....

  • 19. walerus
    • 2009-01-06 14:31:58
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    a wśród mechaników ferrari strach znów ogarnie boksy podczas wyścigów.....

  • 20. totalfun
    • 2009-01-06 15:47:33
    • *.nat0.sta.nsm.pl

    Czyli ten sam chłam tylko w innym opakowaniu.

  • 21. Piotre_k
    • 2009-01-06 18:33:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Skoro Ferrari che trwonić pieniądze na zupełnie nieistotne i nic nie wnoszące "innowacje"... No ale te dodatkowe 80 milionów trzeba jakoś wydać :) A poważnie to ja nie widzę żadnego uzasadnienia dla tech światełek - bo przewagę potrzebną do wyprzedzenia w boksach i tak robi się na torze.

  • 22. Budyn_F1
    • 2009-01-06 21:01:12
    • *.199.253.213

    Lepszy jest czlowiek z liizakiem ale to juz ich sprawa co oni wybiora.

  • 23. darecky3
    • 2009-01-07 10:01:40
    • *.range86-133.btcentralplus.com

    mniejsze skrzydlo tylne zmniejsza ryzyko poszatkowania mechanika wyrzuconego spod tylnego kola a ubozsze nadwozie bez dodatkowych owiejek, skrzydelek itp ulatwi zeskrobywanie mechanika aby odslonic napis reklamowy. Same superlatywy dla systemu swiatel. :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo