Bridgestone o Grand Prix Chin
Hirohide Hamashima, dyrektor rozwoju opon firmy Bridgestone wypowiedział się na temat zbliżającego się Grand Prix Chin:„Układ toru oznacza, iż kierowcy używają średniego docisku aerodynamicznego, są dwie długie proste, ale duży procent toru jest kręty i techniczny. Dużym wyzwaniem dla kierowców i zespołów będzie znalezienie odpowiednich ustawień bolidu, tak aby w jak najlepszy sposób wykorzystać opony.”
komentarze
1. arecki__
zwrot "oczekujemy również dużego grainingu" w ustach dyra od opon brzmi dla mnie jak komunikat drogowców: "tej zimy spodziewamy się wielu nieodśnieżonych dróg". ...a może by tak się wziąć do roboty? ...bo kierowcy często narzekają na łuszczenie się gum.
2. Daniels
wpelni popieram wypowiedz poprzednika.
ciecie wzieli by sie do roboty.
jakby mieli konkurencje to inaczej by to wygladalo!!
3. Mario Theissen
przy średnim i małym (np monza) docisku BMW spisuje się bardzio dobrze, zobaczymy
4. atomic
taaaak.wszystko wiem więc jadę na rypy.
5. Bobekman
Zgadzam się z wami. Tak samo będzię jeżeli wprowadzą standaryzację niektórych części. To już nie będzie to samo F1
6. pz0
Hamashima się wysilił. Mam pytanie do wszystkich: czy ktoś z was przypuszczał że nie będzie grainingu na dowolnym torze?
7. pionek16-80
Może Hamilton w tym roku dojedzie do mety?
8. bogdan
Trzeba wesprzec Roberta na f1.com
9. kamil6761
na razie szansa na opady w niedziele wynosi 60%, a w sobote 38%. ogolnie caly weekend w Sazanghaju ma byc deszczowy. Podreslam, w Sznaghaju, czyli z torem wlacznie. To jest chyba jedyna szansa dla Roberta.
10. shad2pl
Tylko zeby nie spieprzyli kwalifikacji, czekajac na ostatnia chwile gdy tor juz bedzie calkowicie mokry....
11. walerus
dobra guma nie jest zła....
12. walerus
a zła guma to Bridgestone....
13. Sin1818
szkoda ze nie ma Michleinow
14. niza
monopol w prostym słowa znaczeniu nie jest pozytywnym zjawiskiem bo ogranicza konkurencję tak ważną dla klienta. w każdym poprawnie działającym środowisku celem jest wyeliminowanie takiego zjawiska, tutaj niestety polityka wygląda zupełnie inaczej. A szkoda, bo każdy doskonale widzi, że inny dostawca opon bardzo by się przydał
15. sivshy
to tak jak z Microsoftem ;]
16. dex
only LINUX!!! hehe
17. astrostar
nie narzekajcie :) w końcu wszyscy będą mieli te same gumy. Dopuki nie zajmą się standaryzacją silników i nie narzucą jakiejś unifikacji w aerodynamice to nie będzie źle.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz