BMW poczyniło postęp na treningach
Zespół BMW Sauber z powodzeniem ukończył normalne piątkowe przygotowania przed kolejną rundą Mistrzostw Świata F1- GP Węgier. Mimo początkowych problemów z balansem F1.08, pod koniec drugiej sesji treningowej udało się poczynić postęp w przygotowaniach.„Na początku było w sumie dobrze. Domyślam się, że wielu kierowców maiło problemy z łuszczeniem się opon, więc nie sądzę, że byłem jedynym. Ale balans mojego bolidu był bardzo słaby. Dokonaliśmy kilku zmian podczas obydwu sesji, ale nie doprowadziły one nas do oczekiwanego postępu. Na ostatnim przejeździe dokonaliśmy znaczących zmian i szczęśliwie okazało się to krokiem w dobrym kierunku. Jestem zadowolony, że wypróbowaliśmy to ponieważ wiemy teraz znacznie więcej.”
Robert Kubica
„Wykonaliśmy zwyczajny piątkowy program. Rozpoznaliśmy mieszanki opon i pracowaliśmy nad ustawieniami w celu dowiedzenia się jak bolid i opony zachowują się na tym torze. Teraz przeanalizujemy dane i przygotujemy się na sobotę.”
Willy Rampf, dyrektor techniczny
„To był produktywny dzień treningów. Jak zwykle skupiliśmy się na przygotowaniu do wyścigu. Skupialiśmy się na wyborze opon. W Budapeszcie mamy dostępne dwie najbardziej miękkie mieszanki opon. Teraz przeanalizujemy dane, które zebraliśmy. To będzie podstawą dla naszej strategii wyścigowej.”
komentarze
1. Hubi
Robert skomentował krótko : jak zwykle oby dobrze ;] jak sie nie skarży to w kwalifikacjach jest dobrze
2. morek150
mówi ze zwykły dzien a po wyscigu bedzie pierniczył ze bolid sie nie spisywał i zacznie gadac jakies podrecznikowe teksty
3. Maxy
jak zawsze.. kubica wlasciwie ten sam tekst po teningach piatkowych :-)
4. tt16
morek150- jakbys sie znal na F1 to bys wiedzial ze bolid BMW Sauber nie nalezy do najlepszych pod wzgledem wytrzymalości, a jesli nie lubisz BMW albo Roberta to nie musisz pisac komentarzy do artykułów zwiazanych z nimi....Robert dobrze powiedzial, zrobit to co powinien.
5. sivshy
Zauważcie że Heidfeld jest bardziej optymistycznie nastawiony niż Robert. Czyżby moja teoria spiskowa się sprawdzała?
6. kumahara
Gdyby Nick był za Robertem to by nie poczyniło...
7. Siwy_BMW
balans good , setings grid very good
8. Kimoch
morek150 przestań pierdolić bo jak by cie wsadzili w ten bolid to byś z miejsca nie ruszył !!!!
9. Scofield
Kimoch, a ty nie bądź taki wyrywny :) Się nie znam i nie mam tym razem dobrych przeczuć, ale jak to w życiu bywa los co jakiś czas musi się odmienić, więc miejmy nadzieję, że będzie podium :)
10. niza
hmmm odnoszę wrażenie czytając ten tekst i komentarze, że ja oglądałam inne treningi. Słuchając co mówił Robert do swojego inżyniera i potem udzielając krótkiego wywiadu, odniosłam wrażenie, że to właśnie Kubica jest zadowolony, baa podczas treningów to on jako nieliczny był zadowolony z przyczepności. A, że tutaj tylko taka jest jego krótka wypowiedź to jeszcze o niczym nie świadczy
11. sk0k
poczekamy, zobaczymy, okaze sie w niedziele :P
12. dziarmol@biss
okaże się już w sobotę po kwalifikacjach
13. piotrek74
2008-08-01 17:02:42 sivshy>nie wywołuj wilka z lasu ,Robert może dla mnie jeździć wszystkie treningi na szarym końcu i za Nickiem ale w kwalifikacjach i na wyścigu niech pokazuje swój potencjał
14. hho
Kimoch, proponuję, żebyś się przeniósł na onet i tam kłócił się np. z Jasiem Śmietaną, on tylko czeka na takich, jak Ty...
15. zoimli
Zwroccie uwage, ze Robert wydaje sie, ze wrocil do wagi z poprzedniego sezonu. Nie jest tak wychudzony jak na poczatku startow. Jesli bolid BMW jest bardzo wrazliwy na rozlozenie masy, moze miec to rowniez spore znaczenie. Co do komentarzy na temat narzekania Roberta. Warto wiedziec o czym sie pisze, zanim sie cos napisze. Robert po drugim picie byl na twardych oponach i samochody jechaly dalej za Safety Car. Opony w F1 sa bardzo specyficzne. Zaczynaja funkcjonowac dopiero od odpowiedniej temperatury. Jesli nie uda ich sie rozgrzac auto nie ma przyczepnosci, a nie majac przyczepnosci opony nie daja sie rozgrzac. To takie bledne kolo zreszta czesto omawiane przez bylych kierowcow F1 na anglojezycznych stacjach. Twarda mieszanke o wiele trudniej rozgrzac niz miekka, stad problemy Roberta. Nie mogl odpuscic jednego okrazenia i przejechac je 10 sekund wolniej rozgrzewajac opony ze wzgledow oczywistych, stad tracil na kazdym kolejnym okrazeniu duzo czasu.
16. Raven89
Zoimli,chyba sobie żartujesz-Kubica nadal waży 66 kg.Chyba wzorowałeś się w porównaniu na jego lichym wyglądzie z Malezji-wtedy był osłabiony przeziębieniem i rzeczywiście wyglądał marnie.Po prostu utrzymał wagę,a organizm się do tego przyzwyczaił.A co do treningów,to ja nie widzę powodów do paniki-czemu zawsze ktoś lamentuje w piątki>?BMW nigdy nie przywiązywało wagi do czasów podczas testów-stawiają na kwalifikacje i wyścig i bardzo dobrze.
17. Dagmara_W
krótko i zetelnie.. po co wiecej.. robili to co zwykle.. jutro decydujacy dzien. Pozdrawiam i trzymajmy mocno kciuki:)
18. sk0k
dziarmol moim zdaniem jednak okaze sie w niedziele, przykladem tego ze mam racje jest ostatni wyscig za ktory przyznawane sa punkty! piquet i heidfeld w kwalach zajeli slabe miejsca a wyscig skonczyli na 2 i 4 miejscu...
19. dziarmol@biss
2008-08-02 09:42:49 sk0k- masz zupełną rację co do wyników , ja natomiast miałem na myśli "formę" co już będzie widać w q pozd.
20. kelvin
Myślę, że jednak na Maclereny są za słabi bo z Ferrari to jak w loterii, raz tak raz siak...
21. adams100
Zoimli w twojej wypowiedzi wszystko jest, ok i ze wszystkim sie zgadzam poza jednym. Robert caly czas jest w takiej samej wadze od poczatku tego sezonu. A co do reszty komentarzy to naprawde prosze nie patrzcie na treningi... Dla mnie w ogole nie liczy sie to co jest w treningach. W kazdym sporcie, czy to Pilka nozna, F1, Ping-pong, tenis, koszykowka, siatkowka itp. najwazniejsze sa same zawody, mecze, a nie treningi, wiadomo, ze na treningach nigdy sie nie pokazuje wszystkiego itp. Naprawde przestanmy juz mowic o trenigach bo Heidfeld i Robert mowia ciagle to smao, ale co maja powiedziec? Trzyjamy kciuki za BMW w Kwalifikacjach.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz