komentarze
  • 1. dexter
    • 2024-06-09 10:30:03
    • *.dip0.t-ipconnect.de


    W zeszlym roku zespol B dostarczal nowe czesci do kadego wyscigu a mimo tego stal w miejscu. Modyfikacja bocznych skrzyn, nowa podloga i wprowadzenie obecnej tylnej osi Red Bulla w Singapurze odwrocily sytuacje. Od tamtej pory bylo juz tylko z gorki. Toro Rosso zaczynalo od zera i calkowicie zmienilo kierunek rozwoju. Nie podlegali juz szczytowej sile docisku, ale raczej najlepszej mozliwej sredniej. Poprawili efektywnosc, a tym samym predkosci maksymalne, co dalo wieksza swobode gdzie indziej. Pracowali nad swoimi slabosciami, nie rezygnujac z mocnych stron. To nie moze byc tez przypadek, ze w biurze technicznym nastapila zmiana personalna. Toro Rosso porzucilo szefa aerodynamiki Dickona Balmfortha i zatrudnili Dr. Guru Johl'a z Astona Martina.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo