komentarze
  • 1. rwieczor84
    • 2023-04-04 09:30:03
    • *.merinet.pl

    W zeszłym roku wyścig we Włoszech skończył się za samochodem bezpieczeństwa i był wielki lament. Teraz zrobiono odwrotnie by zakończyć wyścig ściganiem się i też jest lament... Bądź tu mądry!

  • 2. mm27m
    • 2023-04-04 10:48:11
    • *.ktr.pl

    rozwiązanie jest banalnie proste:
    wystarczy wydłużyć wyścig o ilość okrążeń pokonanych za SC.
    sprzątną tor i restart, i tyle kółek ile było przed SC
    (tak wiem że "paliwo" ale... lepsze to niż idiotyczna czerwona flaga i efekt jak w niedzielę -każdy "chciał być pierwszy po starcie")

  • 3. mm27m
    • 2023-04-04 10:51:05
    • *.ktr.pl

    albo zjazd na PitLane, pozostanie w autach na ponowny wyjazd, bez możliwości zmian w bolidach.
    myslę że dali by radę wysiedzieć te 5-10 min i poczekać aż tor sprzątną:)
    wtedy odpada problem z paliwem :)

  • 4. Krukkk
    • 2023-04-04 11:11:41
    • Blokada
    • *.w83-112.abo.wanadoo.fr

    @2. Tutaj nie chodzi o paliwo tylko o czas antenowy. Nie mozesz wydluzac czasu przewidzianego na wyscig w nieskonczonosc.
    Toto bredzi jak maly Kaziu w tarkcie zatrucia pokarmowego. Jezli juz faktycznie trzeba przerwac wyscig, zeby odpowiednio posprzatac to wywieszenie czerwonej flagi jest jak najbardziej uzasadnione. Problem pojawia sie co potem? Rozsadnym rozwiazaniem bylby zakaz zmiany kol oraz jakichkolwiek zmian w bolidzie i restart nie z pol startowych czy wolnego stratu po zjezdzie SC, tylko VSC i respektowanie delty.

    Nawet SC jest niesprawiedliwy, bo cala wypracowana przewaga idzie do kosza.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo