komentarze
  • 1. yaneq
    • 2023-02-27 22:21:48
    • *.199.255.250

    Jest pewne rozwiązanie na zero emisji. Przestać jeździć. Bosz...

  • 2. Krukkk
    • 2023-02-28 07:56:03
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Daj Boze, zeby Pirelli bylo w stanie stworzyc opony niewymagajace kocow grzewczych. I niech to sie odbywa w odpwiedniej kolejnosci: najpierw Pirelli udowadnia, ze wyprodukowali takie opony, potem testy i wdrozenie do wyscigow-nigdy na odwrot.

  • 3. Frytek
    • 2023-02-28 09:55:21
    • *.8.188.136.ipv4.supernova.orange.pl

    "jednym z nich jest pozbycie się podgrzewaczy, aby uniknąć zużywania energii elektrycznej do przygotowania opon."
    Kurde a ile energii elektrycznej idzie na oświetlenie nocnych wyścigów? Z tego nie zrezygnują? Powinni pogasić światła w fabrykach I zamknąć ogrzewanie. Do projektowania nie Powinni używać komputerów które zużywają prąd, tylko wrócić do stołów kreślarskich.
    Porównując ile prądu zużywają koce w porównaniu do tego ile prądu trzeba na całą F1, wyścigi, fabryki, transport itd. To jest dosłownie kropla w morzu. I nagle komuś ta kropla przeszkadza. Ło matko

  • 4. hubos21
    • 2023-02-28 10:29:11
    • *.8.182.156

    @3
    Logiczne jest chyba, że rezygnuje się z rzeczy z których można zrezygnować, bez fabryk, transportu i oświetlenie wyścigów nie będzie, w F2 nie mają koców grzewczych i żyją, fajnie nawet jak pierwsze kółka bolid nie stabilny, inaczej strategię będą się sprawdzać bo już na podcięciach mogą tyle nie zyskiwać. Wszystko co grzewcze wbrew pozorom czerpie dużo prądu dlatego w wielu hotelach nie wolno używać np własnych suszarek do włosów i nie podłącze się też kilku to jednego przedłużacza.

  • 5. Quar
    • 2023-02-28 11:51:32
    • *.net.tylda.net

    Mnie się pomysł podoba. Wyścigi są zbyt przewidywalne, za dużo aut dojeżdża do mety.

  • 6. belzebub
    • 2023-02-28 12:06:27
    • *.

    @4 Hubos, serio???? Mówimy o kwestiach bezpieczeństwa. Niedogrzane opony to większe ryzyko wypadków. Rezygnacja z koców to żadne oszczędności czy ograniczenie emisji CO2 w porównaniu do nocnych wyścigów, a jest ich parę w sezonie... Poza tym, bez przesady z tym ekoterrozmem. To jest sport i niech pozostanie zgodny z jego filozofią bez tych wszystkich pierdół o ochronie środowiska, itd...

  • 7. hubos21
    • 2023-02-28 13:06:52
    • *.8.182.156

    @6
    Doskonale wiedzą jak się rozgrzewa opony ale wiążę się to ze spadkiem tempa na początku przejazdu i jeden bolid poradzi sobie z tym lepiej inny gorzej i co jest niezgodnego z filozofią tego sportu, że kierowca w końcu będzie więcej zdany na siebie?

  • 8. sylwek1106
    • 2023-02-28 14:02:27
    • *.centertel.pl

    Tylko ludzie mogą zatrzymać tą hipokryzję i głupotę zero emisyjność, CO2 i inne durne pomysły, na których ktoś musi zarobić... Nie powiedzą, że mamy nie oddychać, ale zapłacimy za to za gazy cieplarniane które wydychamy:]

  • 9. Frytek
    • 2023-02-28 14:11:40
    • *.8.188.136.ipv4.supernova.orange.pl

    @4. hubos21
    To niech powiedzą że chodzi o uatrakcyjnienie wyścigów lub o dramaturgię. Bo pewnie nie jeden kierowca przeszarżuje I będzie widowisko.
    Dla mnie okej, ale niech przestaną pierdzielić że to dla ekologi, bo to się ma nijak do oszczędzania energii którą zużywa całe to widowisko. A gadanie o tych kocach to zwykły pic na wodę.
    F1 nigdy nie będzie ekologiczna a jeśli kiedyś będzie, to nie będzie to już F1. Każą nam oglądać kolarstwo

  • 10. Krukkk
    • 2023-02-28 14:57:28
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @9 Frytek. O... I tutaj zgadzam sie z Toba w calej rozciaglosci.

    Zalozmy taki scenariusz: kierowca wyjezdza po pitstopie i wlacza sie na tor. Pierwszy zakret jaki musi pokonac to zakret w prawo, ale widzi w lusterku, ze linia wyscigowa pedzi bolid na rozgrzanych juz oponach. Kierowca na zimnych oponach nie chce tracic pozycji i obiera wewnetrzna, jak zwykle w takich sytuacjach (prawie zawsze) opoznia hamowanie i dzwon gotowy.
    A potem juz wiadomo-czerwona flaga, wszystkie bolidy zapraszane sa do zjazdu.

    Zeby ta propozycja (rezygnacja z kocow grzewczych) miala sens, to Pirelli powinno zapewnic FiA i F1 oraz kierowcow, ze opracowali gumy niewymagajace kocow i to musialoby sie potwierdzic podczas testow.

  • 11. belzebub
    • 2023-02-28 16:01:10
    • *.dynamic-3-poz-k-1-1-0.vectranet.pl

    7. hubos21, aaa widzę że jesteś większym ekspertem niż kierowca, który w F1 jeździ od kilkunastu lat... Tak się składa, że taki Hamilton ma większe doświadczenie i wiedzę w temacie opon w kwestii ich użycia, a nie jakiś gość z firmy oponiarskiej, który jedynie odpowiada za ich produkcję.
    Poza tym już to widzę te rozgrzewanie opon, np. na zwykle chłodnym Spa...
    Ale cóż widzę, że już Ci mózg eko przerobili...

  • 12. fan_93
    • 2023-02-28 17:20:15
    • *.24.31.170.ipv4.supernova.orange.pl

    Zawsze można zakończyć karierę panie "sir" i po problemie

  • 13. hubos21
    • 2023-02-28 17:40:46
    • *.8.182.156

    @11
    HAM to jest ekspert od urazów kręgosłupa i błazenady

  • 14. ahaed
    • 2023-02-28 20:31:33
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    W Las Vegas będzie w ciul wypas. Bilbordy, światła, fajerwerki... niech kto.ś mi logicznie wytłumaczy co ma w ekologii zmienić podgrzewanie opon? To jest jakieś 0.000001% zużycia energii elektrycznej jaka idzie na wyścig.

  • 15. michal395
    • 2023-02-28 20:54:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jest takie powiedzenie: pies jak nie ma co robić to sobie jaja liże, to samo robi teraz FIA pirelli i ekolodzy nawzajem

  • 16. berko
    • 2023-03-01 06:32:08
    • *.

    "chcemy osiągnąć neutralność węglową do 2030 roku."
    Czyli będą cały ten bajzel przemieszczać za pomocą żaglowców i drezyn?

  • 17. MaxRB
    • 2023-03-02 09:08:45
    • *.51.24.210

    Niestety żyjemy w świecie debili, gdzie normalni ludzie będą musieli przestrzegać zasad narzuconych przez odklejeńców i eko dałnów. Najgorsze jest to że nie widać jakiegoś wyraźnego sprzeciwu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo