komentarze
  • 1. hubertusss
    • 2022-05-07 08:51:30
    • *.17.172.2

    Zespoły obniżyły siłę docisku ze względu na długą prostą. Widać to też po tym jak wielu kierowcom uciekał tył. Dlatego Mercedes na tym skorzystał bo niższy docisk przestał generować na tyle mocno efekt podskakiwania.
    Mniejsze skrzydła mogą w mniejszym stopniu dociskać auto do podłoża i zrywać strugę powietrza. A to powoduje mniejsze podskakiwanie. Potwierdzają to słowa Georga o zatankowaniu do pełna. Większy ciężar pomaga skrzydłom dociskać samochód do podłoża i zrywać strugę powietrza częściej a to oznacza częstsze podskakiwanie.

  • 2. ekwador15
    • 2022-05-07 09:20:15
    • *.legionowodom.pl

    czyli w Monako będzie dublet. wolne zakręty, brak wysokich prędkości przy których pojawia się podskakiwanie.

  • 3. carrera 2013
    • 2022-05-07 09:38:06
    • *.180.202.210

    Po tych słowach ocena jest taka, że rzekome poprawki niewiele pomogły. Kwestia charakterystyki toru wraz z wolnymi zakrętami pozwoliły osiągnąć niezłe rezultaty. Ping pong jak był, tak jest nadal. Można powiedzieć, że zmiany są praktycznie kosmetyczne z tymi ulepszeniami. Słabo to wygląda w Mercedesie. A już się wydawało, że być może będzie trzecia ekipa licząca się w stawce. Słabo ...... jak by to powiedział Hamilton.

  • 4. QuatrusPL
    • 2022-05-07 12:11:47
    • *.play-internet.pl

    Od Bahrajnu (czyli wtedy, kiedy dowiedziałem się jakie właściwości ma koncepcja Merolka) wiedziałem, że Mercedes szczególną przewagę będzie mieć w Monako i Singapurze, gdyż tam nie ma zbytnio miejsca, gdzie osiąga się horrendalne prędkości, jak w Spa, Dzudżie czy na Monzy, a dodatkowo jest sporo wolnych zakrętów. Zagadkę dla mnie stanowi to dogrzewanie opon. Bo z jednej strony zyskują przewagę przy gorącej temperaturze toru, ale temperatura toru jest bardzo zależna od temperatury powietrza. A od dziś nie wiadomo, że Merc miał w ostatnich latach problemy z chłodzeniem. Zobaczymy, jak to wyjdzie w praniu.

  • 5. Tomek_VR4
    • 2022-05-07 12:52:52
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @4
    Od 2020r. pracowali nad chłodzeniem silnika na sezon 2022...

  • 6. Davien 78
    • 2022-05-07 13:25:15
    • Blokada
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    To kto w końcu tę zwyżkę formy zawdzięcza charakterystyce toru, Rus czy bolid bo nie łapę? Tytuł o niebie a treść o chlebie traktuje.

  • 7. Harman1997
    • 2022-05-07 13:40:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale beda jaja jak LH albo GR wezmą tytół XDDDD
    chce widziec w tedy miny helmuta i binotto

  • 8. Jefer90
    • 2022-05-07 14:00:47
    • *.30.19.172.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Nie zdobędą

  • 9. hubos21
    • 2022-05-07 16:26:06
    • *.8.182.156

    @7
    Wezmą tytół? To jakiś nowy środek odurzający?

  • 10. Fan Russell
    • 2022-05-07 17:58:57
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @8 Jak nie? Russell za rok dwa zdobędzie

  • 11. fistaszeq
    • 2022-05-07 21:39:42
    • *.toya.net.pl

    @10 ale najpierw Albon

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo