komentarze
  • 1. Tomek_VR4
    • 2022-05-01 22:53:46
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Jeśli Perez dalej bedzie trzymal obecny poziom to pojezdzi w RB jeszcze 2-3 lata a po nim najprawdopodobniej będzie Tsunoda. A Gasly? raczej nie ma szans na fotel w RB pewnie będą chcieli dać szanse młodym kierowcą których mają bardzo dużo. Być może trafi kiedyś za Alonso do Alpiny.

  • 2. Tomek_VR4
    • 2022-05-01 23:00:07
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Hamilton tez nie będzie jeździł wiecznie za jakieś 2 lata będzie kończył karierę niezależnie od wyników Mercedesa więc to tam Francuz może trafić

  • 3. Ewenement
    • 2022-05-01 23:08:03
    • *.dynamic-2-waw-k-2-1-0.vectranet.pl

    W sumie skoro do RB nie trafi to może chociaż jako kierowca SC ?

  • 4. kiwiknick
    • 2022-05-02 00:16:39
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @3 najpierw musiał by usunąć
    Bernda mayländera ;)

  • 5. Vendeur
    • 2022-05-02 12:50:39
    • *.97.127.126.ipv4.supernova.orange.pl

    @1. Tomek_VR4

    "młodym kierowcą których"

    Analfabetyzm w formie, jak widzę...

  • 6. Gumek73
    • 2022-05-02 18:26:10
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    To że Gasly dość dobrze radzi sobie e Alpha Tauri, nie oznacza że jak trafi do topowego zespołu to odrazu będzie jeździł na najwyższym poziomie. Wszystko zależy czy dany bolid mu będzie pasował, czy też nie.
    Ricardo zanim nie przyszedł do McLarena też mówił o sobie, że jest absolutnie topowym kierowcą i wtedy też go za takiego uważałem,ale jak jest teraz wszyscy widzą.
    Pytanie brzmi, czy to spadek formy Ricardo, czy poprostu to auto totalnie mu nie leży ?

  • 7. CzerwonyByk
    • 2022-05-02 21:35:33
    • *.ftth.glasoperator.nl

    A ja bym bardziej powiedział, że on należy do tej samej półki kierowców, co Sainz i Ricciardo.

  • 8. I_am_speed
    • 2022-05-02 22:36:52
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @6
    Odnośnie Ricciardo, najlepsi kierowcy potrafią osiągać dobre rezultaty nawet jeśli maszyna nie do końca im leży, to nadal bolid. To właśnie odróżnia tych wybitnych od tych "tylko" bardzo dobrych - umiejętność dostosowania się do maszyny i warunków. Nie można stale polegać na tych samych patentach, to co świetnie wychodziło Danielowi w bolidzie RB, okazało się już nieskuteczne w innym. Oczywiście, każdy ma jakieś swoje preferencje i najlepsze czasy będzie kręcił w bolidzie, który mu leży, to są indywidualne kwestie i często detale ale myślę, że Daniel po prostu za bardzo uzależnił swój styl od charakterystyki bolidu.
    Uwielbiam gościa i swego czasu widziałem w nim przyszłego mistrza świata, ale jakby nie patrzeć, chyba jednak nie jest wybitny, jego wyniki w zestawieniu z Norrisem nie wynikają tylko z bolidu ale z tego, że Lando jest zwyczajnie lepszym kierowcą.

    @7
    Również ustawiałbym go na tej półce.
    Jest bardzo szybki, porządny, potrafi zabłyszczeć ale moim zdaniem to nie jest materiał na mistrza świata, głównie w kwestii charakteru i tego co się rozgrywa w głowie.
    Poza tym, to ludzie powinni mówić, że on jest kierowcą na miarę Maxa czy Charlesa, a nie on sam. To trochę irytuje, zamiast mówić niech się lepiej zacznie skupiać na tym co na torze bo Tsunoda ostatnio wypadł wyśmienicie, w przeciwieństwie do Francuza i jeśli Japończyk będzie w stanie często pokazywać taką formę to może nie być już tak kolorowo. Pierre potrzebuje czuć się komfortowo w zespole, czuć się niezagrożonym lider i dopóki wszystko się układa to potrafi notować świetne wyniki, ale klasę kierowcy poznaje się dopiero w tych trudniejszych chwilach, jeszcze tego i Francuza nie zobaczyłem.

  • 9. berko
    • 2022-05-03 10:07:59
    • *.191.202.152.ipv4.supernova.orange.pl

    @5. Vendeur
    Mnie również nic aż tak nie drażni, jak końcówka "ą" zamiast "om". Jak można tak pisać? Nie mam pojęcia.

  • 10. berko
    • 2022-05-03 10:11:29
    • *.191.202.152.ipv4.supernova.orange.pl

    A co do Gasly'ego, uważam że chłop ma zbyt wysokie mniemanie o sobie, ale to tylko moje zdanie. Nie jest jakimś cieniasem, ale już raz został sprowadzony do parteru w RB, więc po co on się tam chce pchać? Wg mnie to mocny kierowca środka stawki, nic wiecej. Ktoś pokroju Ocona, jeden i drugi wygrał wyścig, w którym w normalnych okolicznościach byłby co najwyżej w drugiej piątce pierwszej dziesiątki. Oconowi w przeciwieństwie do Pierre'a nie odbiło i nie pisał książki o swoim cudownym sukcesie wygrania wyścigu F1...

  • 11. Tomek_VR4
    • 2022-05-03 10:25:57
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Zrobiłem tam błąd i go zauważyłem ale nie poprawiałem bo raz nie ma edycji postów na tym forum dwa nie wiedzialen że jakis wiesniak sie przyczepi

    kierowcom ok?

  • 12. Vendeur
    • 2022-05-03 11:03:40
    • *.97.127.126.ipv4.supernova.orange.pl

    @11. Tomek_VR4

    Wieśniak to sam jesteś - do podstawówki nie chodziłeś, że nie słyszałeś o stosowaniu interpunkcji...?

  • 13. Aeromis
    • 2022-05-03 14:17:34
    • *.adsl.inetia.pl

    Gasly się po prostu boi, że bolid może okazać się słaby, przez co jemu samemu może być trudno się pokazać bogatym zespołom i zostanie skazany na wieczne czekanie na RBR.

  • 14. rowers
    • 2022-05-03 17:28:36
    • *.dynamic-1-kat-k-5-1-0.vectranet.pl

    Najlepsi kierowcy nie muszą mówić o tym, że są najlepsi. Po prostu.

  • 15. Michael Schumi
    • 2022-05-04 07:48:14
    • *.

    @11 Podepnę się do tematu - po pierwsze te dwie końcówki, tj. "ą" oraz "om" są od siebie bardzo daleko na klawiaturze, więc trudno o błąd (nie mówię jednak, że było to celowe). Po drugie - kolega z @9 ma rację. Ja to zjawisko widzę już od 7-8 lat i zauważyłem, że takie błędy popełniane są bardzo często, mnie też to razi - tym bardziej że - jak napisałem wcześniej - te litery są od siebie zupełnie na dwóch różnych końcach klawiatury. Po trzecie - kolega z @9 w ogóle Cię nie obraził, ale Ty już tak, nazywając go wieśniakiem. Nie wiem czemu się tak spiąłeś, trochę luzu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo