komentarze
  • 6. Davien 78
    • 2021-12-07 19:54:35
    • Blokada
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    @2 Tak się zastanawiałem skąd u ciebie te problemy z psychiką. Dzięki za wyjaśnienie że to przez weganizm. Myślałem że masz tak od urodzenia. A co z Alo też bez dziewczyny od roku? Siada mu psycha czy nie? Możesz wystawić diagnozę panie doktorze? Weź się nie kompromituj lepiej tymi bzdurami co tu wypisujesz, zresztą po raz wtóry. No ale jak mu psycha nawala to ja za, bo jeździ jak nigdy.

  • 7. fpawel19669
    • 2021-12-07 19:55:23
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @5 A co w takim razie powiesz o Verstappenie-juniorze, który przypominam, jest liderem MŚ. Przed Lewisem.

  • 8. Kii
    • 2021-12-07 20:03:55
    • *.255.236.86

    @7. Mogę o nim powiedzieć to samo co Jose o Hamiltonie. Szanuje go jako kierowcę ale niestety nic więcej. Max jest bardzo szybkim kierowcą i jestem wdzięczny, że jest w F1 bo tylko on jest w stanie rywalizować z Lewisem dzięki czemu mamy tak ciekawy sezon. Ale?no właśnie niestety przez to w jakim środowisku się znajduje ma egoistyczne podejście. Popełnia dużo brzydkich zagrywek i ciężko pogodzić mu się z przegraną. Do tego co zauważyłem to robi jedno a mówi drugie przez co uważam go za fałszywego kierowcę ale to już niestety jest zasługa jego ojca i hipokrytów dziadziusia Marko i Hornera. Nie mam nic do niego ale moim zdaniem nie zasługuje jeszcze na mistrza i powinien nabrać trochę pokory i wtedy przy mistrzowskim bolidzie będzie deklasował rywali. Takie jest moje zdanie.

  • 9. Roxor
    • 2021-12-07 20:12:54
    • *.

    Ja tam do Hamiltona nic nie mam. Nawet szacunku.
    Sory, nie mogłem się powstrzymać :D

  • 10. Krukkk
    • 2021-12-07 20:18:52
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Lewis udowodnil, ze jako kierowca i czlowiek jest zerem. Jest sztucznie wytresowana malpka i musi tanczyc tak, jak zagra mu Mercedes.

    A stary Verstappen niech sie zamknie i wypieprza z grazu RBR-Honda do domu.

  • 11. Danielson92
    • 2021-12-07 20:58:43
    • *.

    Dla mnie osobiście Hamilton to taki trochę dziwoląg, który poza torem dziwnie się zachowuje i jeszcze dziwniej się wypowiada. Na torze jest genialny, ale cała reszta jest trochę odpychającą.
    Jednak nie znoszę Verstappena i dlatego gorąco kibicuje Lewisowi w tym pojedynku. A stary Verstappen wydaje być się takim samym bufonem i zarozumialcem jak młody. Uważam, że Jos, Marko i Horner psują Maxa od środka.

  • 12. Now Bullet
    • 2021-12-07 20:59:55
    • *.163.244.182.ipv4.supernova.orange.pl

    @10
    Znacznie lepiej widać jak Maksiu jest wytresowany przez swoje Ojca.
    Obydwaj chamscy,prostaccy i z wielkim ego.

  • 13. Now Bullet
    • 2021-12-07 21:05:10
    • *.163.244.182.ipv4.supernova.orange.pl

    @12
    swojego*
    Naprawde podziwiam ludzi w tym kraju.
    Mówienie że Hamilton to dziwak przez to że jest weganem,po prostu mistrzostwo.
    Każdy ma swój charakter,swój styl bycia,każdy jest inny i nikomu nie musi to pasować.
    Przede wszystkim jest zajebi*tym kierowcą to się liczy.
    A to czy je mięso czy rozmawia z każdym kierowca,czy kogoś lubi czy nie lubi,jak się ubiera,to jego sprawa i nikt nie powinien Go za to krytykować albo potępiać...

  • 14. Krukkk
    • 2021-12-07 21:13:24
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @13. To w koncu do kogo mowisz? Do mnie czy do siebie?

  • 15. Danielson92
    • 2021-12-07 21:19:27
    • *.

    @13 Jeśli to był zarzut do mnie, to nie trafiłeś. Dla mnie może być kim chce. Weganem czy kim mu się podoba. Szanuję go jako kierowcę, bo jest genialny na torze. Jednak poza torem każdy ma prawo do własnej oceny. I nie każdy musi popierać jego działania. Ja jeszcze raz podkreślę, że szanuję go jako kierowcę. Oddzielam to co robi na torze od tego co jest poza torem. Tutaj większość ludzi tego nie potrafi zrobić.

  • 16. fpawel19669
    • 2021-12-07 21:28:05
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @13 Czyli przeszkadzaja Ci wady Verstappena, a Hamiltona juz nie? Nie przeszkadza Ci fakt, ze Lewis jest klamca, konfabulantem, anarchista, rasista itd, itp? Wiesz czym sie roznia na torze? Jeden jest prostym, nadambitnym chlopakiem a drugi lepszym cwaniakiem. Piewrwszy jest okreslany bandyta na torze, a ja sobie przypominam bardzo podobny incedent tyle, ze w wykonaniu tej domniemanej ofiary. I tak moglbym tu wymieniac bez konca, ale szkoda wieczoru.

  • 17. Danielson92
    • 2021-12-07 21:42:48
    • *.

    @16 Problem w tym, że Verstappen jest nad ambitny. On po prostu przesadza. Czuję się przy tym bezkarny i robi co chce. Gdy sędziowie i koledzy z toru zwracali mu uwagę na niebezpieczne zygzakowanie po torze to ich po prostu wyśmiał. W Brazylii zachował się zresztą podobnie. Hamilton też nie jest święty i też ma nie jedno za skórą. Gdy był w wieku Maxa zachowywał się podobnie do Holendra. Tylko, że w wieku Maxa jechał trzeci sezon w F1, a Verstappen jedzie siódmy. Taka mała różnica.
    I jeszcze jedno, bo ktoś tu użył argumentu, że Max musi uciekać się do fauli, bo nie ma czym walczyć. To jest niedorzeczny argument dla mnie. Czy w 2012 roku Alonso uciekał się do tylu nieczystych zagrań w pojedynku z Vettelem? A też w końcówce sezonu miał słabsze auto.

  • 18. Kii
    • 2021-12-07 21:50:58
    • *.255.236.86

    @17 Zgadzam się w 100%
    A co do faulu to nie oszukujmy się ale Max nie ma szans z Lewisem w Abu Zabi w czystej walce. Mercedes odkręcił Hamiltonowi ten świeży silnik do granic możliwości i Redbull choćby bardzo chciał to nie ma jak w równej walce go ugryźć. Max nie potrafił podejść słabego Bottasa a Lewis z uszkodzonym skrzydłem objeżdżał Maxa jak chciał.

  • 19. fpawel19669
    • 2021-12-07 21:55:44
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @17 Ależ ja się w tej kwestii z Tobą zgadzam. Winni są sędziowie którzy nie utemperowali Holendra. Z drugiej strony jakoś nie mogę zapomnieć wyciąganie dźwigiem z pułapki żwirowej i miliona sytuacji gdzie jurorzy byli - delikatnie mówiąc- bardzo powściągliwi w karaniu Brytyjczyka.

  • 20. Jacko
    • 2021-12-07 22:41:12
    • *.dynamic.chello.pl

    Tak naprawdę żaden z was nie zna przecież Lewisa osobiście, nie wie jaki jest w życiu prywatnym, jaki jest w bezpośrednim kontakcie itp. a opieracie się tylko na jakiś strzępkach przekazów medialnych i to de facto cały czas okołotorowych, więc to całe "lubienie" albo "nielubienie" jest funta kłaków warte. Ale jako osoby również prywatne, możecie mieć takie czy inne zdanie i wygłaszać je sobie na tego typu portalach, forach czy grupach.

    Natomiast zupełnie inny wymiar ma to, co wygaduje publicznie taki Jos, bezpośrednio zaangażowany w rywalizację i de facto jeden z przedstawicieli RBR i samego Maxa. Oglądam F1 regularnie od ponad 30 lat i powiem szczerze, że nie przypominam sobie w tym okresie nikogo podobnego do Josa i Helmuta, kto wypowiadałby się w taki sposób o rywalach. Owszem, często były różne spiny, niewybredne komentarze, a nawet rękoczyny, ale wszystko to było na niwie sportowej i kręciło się wokół jakiś zdarzeń bezpośrednio z toru. A ci dwaj jegomoście niby w imię walki sportowej, już od dłuższego czasu próbują dotknąć Lewisa prywatnie, do czego nigdy nikt się nie posuwał.
    RBR naprawdę przeciera nowe szlaki... Słabe to, nieeleganckie, a wręcz chamskie...

  • 21. Krukkk
    • 2021-12-08 07:48:58
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @20. Najwazniejsze, ze Ty znasz osobiscie Dr Marko albo starego Verstappena (zart). Showbiznes to jest bagno, w moich oczach kazdy celebryta jest zerem i nie obchodzi mnie to czy Hamilton wyglupia sie z wlasnej inicjatywy, czy tak mu ktos nakazuje.
    Twoja uwaga w stylu: "Kiedys to bylo inaczej/lepiej albo nikt tak sie nie zachowywal" jest przestrzelona. Zmienily sie czasy i srodki masowego przekazu, dlatego wiele brudow oraz glupich wypowiedzi o wiele szybciej widzi swiatlo dzinne niz 20-30 lat temu.

  • 22. zaodrze244
    • 2021-12-08 08:05:24
    • *.

    HAM to HIPOKRYTA do kwadratu. Kiedyś mu kibicowałem, bo jeździć to on potrafi, tego mu nikt nie odbierze ale za to całe lewackie gówno które ściągnął na tor, powinien za to wylecieć z F1. Te jego propagowanie faszystowskiego BLM, lgbtqw czy jak im tam, to jest istny skandal albo ten cyrk z klękaniem.
    Mam nadzieję że jak już go w końcu wywalą z tego F1 to wróci wszystko do normy i skończy się ten idiotyzm.

  • 23. Ismael
    • 2021-12-08 10:28:11
    • *.mobileonline.telia.com

    Jos powiedział jedno prawdziwe stwierdzenie. Jest " niczym" , ale nie tylko dla Lewisa. Tak ogólnie, mniej niż zero.

  • 24. Ilona
    • 2021-12-08 13:27:47
    • *.devs.futuro.pl

    23. Ismael a ty żenujący śmieszny hejterku jesteś kim? więcej niż zerem?

  • 25. Skoczek130
    • 2021-12-08 14:10:30
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    Hamilton sprawia wrażenia aspergerowej osobowości, coś jak Leonel Messi. Tacy ludzie potrafią osiągać wielkie sukcesy, jak skupią się na swoim zawodzie. Mało jednak mają przyjaciół i ludzie często ich nie rozumieją. Uchodzą za pospolitych dziwaków, mają trudności w relacjach z innymi. Może stąd Brytyjczyk dalej pozostaje bezdzietnym kawalerem? W trakcie Multiselectu psycholog bardzo źle odbiera osobę, która nie ułożyła sobie życia w modelowy sposób (żona, dzieci itd.). Coś jest na rzeczy.

    @Ismael - a ty kim jesteś? O Josie cały świat sportowy usłyszał, a o tobie? Kto cię zapamięta po twojej śmierci, jak umrą wszyscy Ci, co cię znali? Nikt. ;)

  • 26. Skoczek130
    • 2021-12-08 14:12:33
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    @Jacko - chociaż nie są aż tak zakłamani, jak obóz Mercedesa... banda hipokrytów i mitomanów, którzy kreują się na nieskazitelnych, a w środku cuchną obłudą.

  • 27. Jacko
    • 2021-12-08 15:35:16
    • *.

    @22. zaodrze244
    Typowe. Każdy kto myśli inaczej niż Ty i Twoja grupa, to "lewak", a większości nawet nie wiecie co to oznacza...

    @25. Skoczek130
    Ciekawe, że to dotyczy tylko Lewisa. Jakoś nikt nie ma np. pretensji do Kimiego, że się nie integruje, jest małomówny i właściwie cały czas obok F1, a nie wewnątrz. Ba, większość uważa to za wielką zaletę i z Kimiego to jest "Gość"! Robert też o ile dobrze pamiętam, to duszą towarzystwa nie był i raczej skupiał się tylko na pracy. Wtedy wszyscy podkreślali, jakie to "profesjonalne" podejście.
    No ale u Lewisa to wszystko są potężne wady i kolejne powody, żeby mu tylko dokopać.

  • 28. Slazak
    • 2021-12-08 18:25:54
    • Blokada
    • *.telpol.net.pl

    zaklinanie rzeczywistości, MAX ma większe ego niż suma pozostałych kierowców f1

  • 29. fpawel19669
    • 2021-12-08 18:45:17
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @27 Artykuł jest o wypowiedzi Josa Verstappena na temat Lewisa. Dziennikarz zapytał - Holender odpowiedział. A teraz co ja mam i myślę wielu do Pana LH. Otóż Hamilton, korzystając ze swojej pozycji i przy akceptacji błaznów z FIA zatruł ten sport. Zatruł polityką, swoimi poglądami i innych popaprańców z BLM. Zmusił innych sportowców do opowiedzenia się po którejś ze stron. Zmusił ludzi którzy przyszli tam tylko się ścigać do wytłumaczenia się dlaczego nie klękają przed wyścigiem. Napiętnował ich w imię swojej chorej ideologii. Cwaniak, hipokryta i klamca patologiczny(proponuję chronologicznie prześledzić tłumaczenie po incydencie z Verstappenem). I tak mógłbym pisać i oczywiście uzasadniać bez końca, ale szkoda mi na tego pajaca - a przy okazji wybitnego kierowcy - czasu.

  • 30. fpawel19669
    • 2021-12-08 18:51:06
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @27 I za przeproszeniem w doopie mam co je, jak się ubiera i z kim się stuka lub nie. Ale poglądy które wyraża korzystając ze swojej pozycji gwiazdora podlegają publicznej dyskusji i ocenie. Reszta jest bez znaczenia.

  • 31. Slazak
    • 2021-12-08 20:11:24
    • Blokada
    • *.telpol.net.pl

    @29 - sugeruję, nie używaj słów których znaczenia nie znasz, a wypowiadanie się w kwestiach obcych dla Twojego intelektu nie przysparza Ci fanów...

    lepiej skup uwagę o 19:30 na TVP1

  • 32. fpawel19669
    • 2021-12-08 20:38:38
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @31 Twoje sugestie możesz zachować dla siebie. Uwierz mi, przydadzą Ci się. Jeśli masz jakieś argumenty na obalenie moich tez - użyj ich. Ja swoje potrafię uzasadnić.

  • 33. fpawel19669
    • 2021-12-08 20:42:18
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @31 A jeśli nie rozumiesz znaczenia takich słów jak - cwaniak, hipokryta, klamca czy popaprancy to radzę zajrzeć do słownik języka polskiego albo do źródeł w internecie. Taka skromna rada.

  • 34. Jacko
    • 2021-12-08 20:59:16
    • *.

    @32. fpawel19669
    Ano właśnie: Ty stawiasz jakieś "tezy", a od innych domagasz się "argumentów". I w takim momencie żadnego pola do dyskusji nie mamy, bo się w ten sposób merytorycznie dyskutować nie da.
    EOT

  • 35. fpawel19669
    • 2021-12-08 22:00:17
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @34 Jak ja, skromny chłopak z małej wioski, mógłbym dyskutować z takim intelektem jak ten z postu 31 albo z Tobą. Nie znam przecież Hamiltona osobiście.....

  • 36. Dandex2586
    • 2021-12-10 00:15:47
    • *.in-addr.btcentralplus.com

    Zgadzam się z Seniorem Verstappenem. Hamilton papierowy mistrz w bolidzie łamiącym prawa fizyki i paziem Bottasem. Hipokryta level ultimate. Jest bez wątpienia świetnym kierowcą i mądrym ale w takiej "maszynce" 80% stawki osiągnęła by te same rekordy co ser Hamilton. Max by go zdeptał jak pluskwę gdyby był jego partnerem w mercedesie.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo