komentarze
  • 1. Faustus
    • 2021-11-20 16:35:02
    • *.

    Ciśnienie w RBR rośnie coraz szybciej. Mają chociaż zawór bezpieczeństwa? Inaczej ich rozsadzi od środka z frustracji i bezsilności.

  • 2. Slazak
    • 2021-11-20 17:14:26
    • Blokada
    • *.telpol.net.pl

    trochę to dziwne, zastanawiam się czy można testować/badać w sytuacji gdy konstruktorowi/producentowi w chwili projektowania/produkcji nie była znana metoda kontrolna???????

    Śmierdzi na odległość, jeśli FIA-Bull stwierdzi nieprawidłowość to zastanawiam się czy w ten sposób będzie można pozbawić tytułów wszystkich poprzednich mistrzów świata aby Maksimilian mógł zostać "pielszym miściem świata FIA"..............................

  • 3. Faustus
    • 2021-11-20 17:19:29
    • *.

    @2
    Doraźne korzyści są chyba ważniejsze. Obecna święta krowa ma mocnych popleczników.

  • 4. berko
    • 2021-11-20 17:27:35
    • *.tktelekom.pl

    Niech sobie zmieniają. Z tym, że jak wejdzie nowa dyrektywa co do sposobu sprawdzania to przecież pewnym jest, że jeśli aktualne skrzydło przechodzi aktualne testy, które są wykonywane przy użyciu mniejszej siły, to przy nowym sposobie sprawdzania przy użyciu większej siły bardzo prawdopodobne jest że takowej próby skrzydło nie przejdzie. Z tekstu wynika, że nowa dyrektywa zacznie obowiązywać po czasówce w Katarze, a więc FIABull robi wszystko aby udupić Mercedesa. RedBull miał bodajże dwa weekendy wyścigowe żeby dostosować skrzydło do nowych testów, tak samo powinno być i tym razem, nowe testy od następnego GP.
    Choć i tak uważam, że tonący brzytwy się chwyta. RedBull wojuje o to skrzydło, czy klapę DRS, a w ich bolidzie ten element nie wygląda najlepiej.

  • 5. ekwador15
    • 2021-11-20 17:33:27
    • *.legionowodom.pl

    FIA niech lepiej sprawdzi ostatnie okrążenie Maxa i poprawienie czasu przy żóltych flagach.

  • 6. greyhow
    • 2021-11-20 17:49:53
    • *.ssp.dialog.net.pl

    I prawidłowo, jeśli skrzydło okaże się nielegalne to ukarać ich anulowaniem wszystkich wyników od czasu wdrożenia go, czyli od przerwy wakacyjnej.

  • 7. Automotof1
    • 2021-11-20 17:53:31
    • *.wyszkow.fuz.pl

    ekwador15 dobrze gadasz ,ja też się nad tym zastanawiałem.

  • 8. Amator
    • 2021-11-20 18:00:40
    • *.11.52.183.ipv4.supernova.orange.pl

    @5 gdzie były żółte flagi? Na prostej nie wyświetlała się, przynajmniej nie zauważyłem tego w przekazie telewizyjnym.

  • 9. sismondi
    • 2021-11-20 18:16:35
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @6.To jak do tej pory przechodzi testy ??? Wydaje mi się że RBR za bardzo skupił się na Mercu zamiast na sobie ......

  • 10. MarPOL_82
    • 2021-11-20 18:32:17
    • *.dynamic-3-poz-k-1-3-0.vectranet.pl

    @8
    Były podwójne żółte flagi tam gdzie Max jechał i oczywiście nie zwolnił. :)
    Stewardzi machali nimi - nie wyświetlały się na ekranie.
    Tak samo miał Hamilton w tym sezonie i zgarnął karę.

  • 11. weres
    • 2021-11-20 22:01:00
    • *.net.pulawy.pl

    FIA nie ma granic w samoośmieszaniu, czyli co mercedes przed kwalifikacjami miał skrzydło zgodne z regulaminem, a po kwalifikacjach ma niezgodne i w związku z tym trzeba je kontrolowac ponownie. parodia. po za tym jak nie ma nowej dyrektywy technicznej to znaczy, ze zamierzaja tak badac mercedesa, zeby później wprowadzic zmiany w dyrektywie które uderza w merca

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo