komentarze
  • 1. sliwa007
    • 2021-08-12 20:53:15
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Długo im zeszło zanim zrozumieli, że 0,3l to nie 1l ale i tak lepiej późno niż wcale. Helmut Marko pewnie w dalszym ciągu nie rozumie, dlaczego Vettel za tak oczywiste naruszenie regulaminu został zdyskwalifikowany a Hamilton za incydent wyścigowy dostał "tylko" 10s.

  • 2. belzebub
    • 2021-08-12 21:16:15
    • *.centertel.pl

    I po kiego drążysz i trollujesz tematem Marko. Czy on jest członkiem zespołu Astona? Co artykuł to pojawia się temat tego gościa, aż do wyrzygu.

  • 3. mariok77
    • 2021-08-13 08:25:27
    • *.free.aero2.net.pl

    @1 Widzisz w Aaronie przyznali się do winy. Wolff całą winę rzuciłby na Bottasa.

  • 4. mariok77
    • 2021-08-13 08:26:41
    • *.free.aero2.net.pl

    @1 Widzisz w ASTONIE przyznali się do winy. Wolff całą winę rzuciłby na Bottasa.

  • 5. sliwa007
    • 2021-08-13 10:23:08
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    4. mariok77
    Widzisz, jest odwrotnie niż piszesz. Nie przyznali się do winy, tylko odbili się od ściany i musieli pogodzić się z oczywistą karą.
    Nie jestem adwokatem Wolffa czy Mercedesa, wypowiedz Wolffa była niepotrzebna i głupia, ale z tego co pamiętam szybko się z niej wycofał.

  • 6. zmaciej
    • 2021-08-13 13:05:33
    • *.150.93.27

    @5 sliwa007
    Prawdopodobnie w tamtym momencie sytuacja była bardzo napięta i nastąpiła ostra wymiana zdań pomiędzy Wolfem i Botasem. Pewnie to było przyczyną tej niefortunnej wypowiedzi. Dobrze, że potrafił się z tego wycofać.

    Co do winy/nie winy. Jeżeli upierali się, że na podstawie przepływomierzy pozostało znacznie więcej paliwa niż w rzeczywistości, to co się stało? Jeżeli paliwo przeszło przez pompę to przepływomierz powinien to zliczyć. Tak się nie stało, a to oznacza możliwość podejrzeń o manipulację przepływami. Byłby to jeszcze większy kłopot niż brak paliwa do kontroli.

  • 7. Krukkk
    • 2021-08-13 17:20:50
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @5 sliwa007. Niestety probujesz byc adwokatem Mercedesa, Wolffa i Hamiltona.

    @6 zmaciej. Oprocz czujnikow przeplywu jest tez czujnik ilosci paliwa w zbiorniku. Zadnej manipulacji przeplywami nie bylo, bo to juz przerabialo Ferrari i o dziwo spadli na cztery lapy.

    Aston Martin doskonale wiedzial, ze nie maja wystarczajacej ilosci paliwa ale mysleli, ze zalatwia to po wyscigu.
    Nie sadzilem (czlowiek ciagle ludzi sie), ze Vettel bedzie na tyle glupi, zeby wdepnac w takie g..no.

  • 8. west
    • 2021-08-13 19:19:21
    • *.31.152.11.ipv4.supernova.orange.pl

    Krukkkk.....Dobrze oceniasz tę sytuację. Przecież to najbardziej przejrzysta dyscyplina motorsportu. Wiedzieli......Po co naciskali? Pieniążki kochane....Może się coś załatwi pod stołem. A wystarczyłoby dla nich odpuścić niestety.I punkty by też były. Ale pazerność właściciela nie pazwoliła na to.

  • 9. XandrasPL
    • 2021-08-14 15:46:58
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Usunięty

  • 10. Krukkk
    • 2021-08-14 17:58:32
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Usunięty

  • 11. XandrasPL
    • 2021-08-14 19:08:50
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Usunięty

  • 12. Krukkk
    • 2021-08-14 19:35:26
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Usunięty

  • 13. XandrasPL
    • 2021-08-14 19:54:23
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Usunięty

  • 14. Krukkk
    • 2021-08-15 12:27:18
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Usunięty

  • 15. Krukkk
    • 2021-08-15 16:31:40
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Usunięty

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo