2021-06-25 GP Styrii - #2 trening 15:00 - 16:00
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 M.Verstappen Red Bull 1:05.412 37
2 D.Ricciardo McLaren 1:05.748 35
3 E.Ocon Alpine 1:05.790 35
4 L.Hamilton Mercedes 1:05.796 35
5 F.Alonso Alpine 1:05.827 39
6 S.Vettel Aston Martin 1:05.934 38
7 L.Norris McLaren 1:05.994 39
8 L.Stroll Aston Martin 1:06.079 36
9 S.Perez Red Bull 1:06.089 36
10 A.Giovinazzi Alfa Romeo 1:06.145 37
11 C.Sainz Ferrari 1:06.147 38
12 V.Bottas Mercedes 1:06.251 31
13 C.Leclerc Ferrari 1:06.270 39
14 K.Raikkonen Alfa Romeo 1:06.297 40
15 Y.Tsunoda AlphaTauri 1:06.451 38
16 G.Russell Williams 1:06.628 38
17 M.Schumacher Haas 1:06.886 27
18 N.Mazepin Haas 1:07.404 29
19 N.Latifi Williams 1:07.669 31
20 P.Gasly AlphaTauri -:--.--- 0
komentarze
  • 1. Aeromis
    • 2021-06-25 16:10:55
    • *.lodz.dialog.net.pl

    ... i FIA zawęzi aleję, żeby nie dało się obrócić bolidu. ;)

  • 2. hubertusss
    • 2021-06-25 16:43:01
    • *.17.172.2

    Valteri to jednak potrafi takie akcje robić. Kilka lat temu obracał się za SC w GP Wielkiej Brytanii. Spadł chyba wtedy na koniec stawki. Mechanicy McL mu tym razem pomogli.

  • 3. Roxor
    • 2021-06-25 21:13:28
    • *.

    Fajnie widzieć Ricciardo na P2, oby to było jakieś przełamanie.

  • 4. Senny
    • 2021-06-26 08:28:28
    • *.play-internet.pl

    I znowu kiedy zespoły w końcu wyrównują szansę w przyszłym roku zmienia przepisy i kolejne kilka lat dominacji 1 zespołu będzie

  • 5. Skoczek130
    • 2021-06-26 10:40:48
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    @Senny - wieloletnia dominacja Merca była spowodowana przede wszystkim silnikiem, a nie pojazdem (ew. korelacją silnika z pojazdem, co było utrudnione w przypadku zespołów klienckich). Tu mamy rewolucję dotyczącą konstrukcji bolidów. Prędzej spodziewam się czegoś w stylu Brawn GP.

  • 6. Krystian_AFC
    • 2021-06-26 10:48:17
    • *.25.116.125.vegawlan.pl

    @2 Ja pamietam, że to było w Chinach. Zgadza się Bottas czasem coś odwali jednak wczoraj stało się to tylko dlatego, że kombinował ze sposobem wyjazdu, normalnie nie wyjeżdża się ze stanowiska z dwójki i do odciny, aby jak najwięcej kapcia spalić.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo