komentarze
  • 1. Michi31
    • 2008-02-01 12:47:29
    • *.catv.net.pl

    Wygląda futurystycznie, ale przy silnych bocznych podmuchach wiatru może sprawiać problemy.

  • 2. Witek6935
    • 2008-02-01 12:53:04
    • *.ztpnet.pl

    wątpię, żeby RedBull wyjechał z tym czymś na jakiekolwiek GP.

  • 3. lankas
    • 2008-02-01 12:55:33
    • *.adsl.inetia.pl

    może przy bocznym wietrze ten "kil" będzie za żagiel;):):):)heheheh

  • 4. lankas
    • 2008-02-01 12:56:35
    • *.adsl.inetia.pl

    będzie robił za zagiel, przepraszam miałem mało sycące śniadanko:)

  • 5. Dissident
    • 2008-02-01 13:05:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Żaglówka Red BULL <cwaniak>

  • 6. pz0
    • 2008-02-01 14:11:43
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    musieli dodać ten żagiel bo ogon byka się nie zmieścił.

  • 7. quick B
    • 2008-02-01 14:20:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Albo to co spod tego ogona wylatuj się nie mieściło. A poważnie rzecz biorąc to może być to problem na otwartych torach jak Sakir czy Sepang czy Turcja, ale już w takim Monako może istotnie poprawić stabilność jazdy tam wiatr raczej nie przeszkadza

  • 8. doriano
    • 2008-02-01 14:56:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hmm... przypomina mi się powiedzonko z beczką piwa.

  • 9. renault f1
    • 2008-02-01 15:00:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    na 1 zdjęciu wygląda jak kombi :_-)

  • 10. RowerKibica
    • 2008-02-01 15:15:26
    • *.ols.vectranet.pl

    na www.f1today.nl pokazali zdjecia z dziszejszych testów i na zdjęciach było widać jak renault i mclaren mieli na czubkach bolidu jakieś anteny, czy to jekiś nowy pomysł FIA.

  • 11. RowerKibica
    • 2008-02-01 15:17:00
    • *.ols.vectranet.pl

    czy moze urządenie które daje więcej parametrów w czasie jazdy?

  • 12. ziutek
    • 2008-02-01 15:33:59
    • *.wroclaw.mm.pl

    Nie, to daje im bezprzewodowy telewizor i internet. A na poważnie. Jeśli zrobili to zmyślą o poprawie aerodynamiki, to musieliby pogłówkować nad tylnym skrzydłem. Ta pokrywa i spojler do siebie nie pasują pod względem aero. Tak mi się wydaje. A jeśli mieliby co innego na celu, to z drugiej strony popsuło by aero. Jak sądzicie?

  • 13. pz0
    • 2008-02-01 15:45:25
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Ten maszt na Makówkach i Renówkach jest przygotowywany żeby założyć żagle, bo F1 zmierza w kierunku ekologii.

  • 14. walerus
    • 2008-02-01 16:26:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    fajne te kolorki w F1 w tym 2008 roczku...;-)

  • 15. Piotre_k
    • 2008-02-01 17:14:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    McLaren już dawno stosował przedłużony grzbiet, który poprawiał aerodynamikę. Ale żeby aż tak? Prawdopodobnie skończy się tak samo jak ze słynnym nosem w Williamsie-BMW

  • 16. DjFryZjeR
    • 2008-02-01 22:32:52
    • *.160.139.3

    ten grzbiet moze byc tez po to aby bolid miał lepsza stabilnosc "w jakims programie to slyszalem" ^^ "o#==o..

  • 17. HelLEyes
    • 2008-02-01 22:49:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hmm... fakt wygląda jak kombi, na pierwszy rzut oka wydaje się nie współpracować z tylnym skrzydłem, ale pewnie poprzedzili wprowadzenie tego "czegoś" wieloma badaniami, więc jakiś sens może mieć. Może pomagać przy stabilności bolidu w zakrętach itd, ale może się nie sprawzić na otwartych torach(o czym wspominali przedmówcy). By może im to pomoże albo ani razu z tym nie wystartują i dlatego teraz testują - tak myśle. Zobaczymy na pierwszych GP

  • 18. ziutek
    • 2008-02-01 23:25:07
    • *.wroclaw.mm.pl

    Kombi-Kabriolet :P

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo