Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności.
ROZUMIEM
komentarze
1. Michi31
Wygląda futurystycznie, ale przy silnych bocznych podmuchach wiatru może sprawiać problemy.
2. Witek6935
wątpię, żeby RedBull wyjechał z tym czymś na jakiekolwiek GP.
3. lankas
może przy bocznym wietrze ten "kil" będzie za żagiel;):):):)heheheh
4. lankas
będzie robił za zagiel, przepraszam miałem mało sycące śniadanko:)
5. Dissident
Żaglówka Red BULL <cwaniak>
6. pz0
musieli dodać ten żagiel bo ogon byka się nie zmieścił.
7. quick B
Albo to co spod tego ogona wylatuj się nie mieściło. A poważnie rzecz biorąc to może być to problem na otwartych torach jak Sakir czy Sepang czy Turcja, ale już w takim Monako może istotnie poprawić stabilność jazdy tam wiatr raczej nie przeszkadza
8. doriano
hmm... przypomina mi się powiedzonko z beczką piwa.
9. renault f1
na 1 zdjęciu wygląda jak kombi :_-)
10. RowerKibica
na www.f1today.nl pokazali zdjecia z dziszejszych testów i na zdjęciach było widać jak renault i mclaren mieli na czubkach bolidu jakieś anteny, czy to jekiś nowy pomysł FIA.
11. RowerKibica
czy moze urządenie które daje więcej parametrów w czasie jazdy?
12. ziutek
Nie, to daje im bezprzewodowy telewizor i internet. A na poważnie. Jeśli zrobili to zmyślą o poprawie aerodynamiki, to musieliby pogłówkować nad tylnym skrzydłem. Ta pokrywa i spojler do siebie nie pasują pod względem aero. Tak mi się wydaje. A jeśli mieliby co innego na celu, to z drugiej strony popsuło by aero. Jak sądzicie?
13. pz0
Ten maszt na Makówkach i Renówkach jest przygotowywany żeby założyć żagle, bo F1 zmierza w kierunku ekologii.
14. walerus
fajne te kolorki w F1 w tym 2008 roczku...;-)
15. Piotre_k
McLaren już dawno stosował przedłużony grzbiet, który poprawiał aerodynamikę. Ale żeby aż tak? Prawdopodobnie skończy się tak samo jak ze słynnym nosem w Williamsie-BMW
16. DjFryZjeR
ten grzbiet moze byc tez po to aby bolid miał lepsza stabilnosc "w jakims programie to slyszalem" ^^ "o#==o..
17. HelLEyes
hmm... fakt wygląda jak kombi, na pierwszy rzut oka wydaje się nie współpracować z tylnym skrzydłem, ale pewnie poprzedzili wprowadzenie tego "czegoś" wieloma badaniami, więc jakiś sens może mieć. Może pomagać przy stabilności bolidu w zakrętach itd, ale może się nie sprawzić na otwartych torach(o czym wspominali przedmówcy). By może im to pomoże albo ani razu z tym nie wystartują i dlatego teraz testują - tak myśle. Zobaczymy na pierwszych GP
18. ziutek
Kombi-Kabriolet :P
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz