Jest szansa na to, że bolidy Haasa będą w tym roku różowe?
Mick Schumacher i Nikita Mazepin w tym roku mogą jeszcze założyć różowe kombinezony. Niemieckie media podają, że rozmowy z ich zespołem prowadzi dobrze już znana w F1 firma BWT, której znakiem rozpoznawczym są właśnie takie barwy.Do tej pory BWT sponsorowało ekipę Racing Point i jej poprzednie wcielenie, Force India. W tym roku zespół z Silverstone zmienił nazwę na Aston Martin a wraz z nią do F1 powróci tradycyjna brytyjska zieleń wyścigowa.
Wiadomo już, że BWT straciło pozycję sponsora tytularnego zespołu na rzecz amerykańskiego Cognizant. Zespół ogłaszając tę zmianę nie wykluczył dalszej współpracy z austriacką firmą zajmującą się technologiami uzdatniania wody, ale wiele wskazuje na to, że znajdzie ona dla siebie miejsce w innym zespole.
Kolner Express podało, że przedstawiciele BWT prowadzą rozmowy z Haasem.
Nikita Mazepin wczoraj odbył przymiarkę swojego fotela w siedzibie Haasa, podczas gdy Mick Schumacher przyznaje, że ma problemy z podróżowaniem.
"Jeszcze nie byłem tam. Covid wszystko ograniczył, ale planem jest stawienie się w fabryce Haasa wkrótce" mówił dla Auto Motor und Sport. "Była szansa na to, aby kierowcy mogli dostać się do swoich zespołów, ale ostatnio przepisy nagle się zmieniły."
Syn siedmiokrotnego mistrza świata F1, Michaela Schumachera, ma świadomość, że ograniczone do trzech dni zimowe testy i skrócone do tylko godziny piątkowe treningi w tym roku nie pomogą mu.
"Jako zespół mamy tylko trzy dni testów zamiast sześciu albo ośmiu jak w poprzednich latach" mówił. "To oznacza, że będę miał tylko półtora dnia dla siebie przed pierwszym wyścigiem, a potem o godzinę mniej sesji treningowych."
"Nie podoba mi się to, ale takie są przepisy i będziemy musieli dać z siebie wszystko."
Młody Schumacher, który przebywa w Szwajcarii przyznaje, że ma również problem z dostaniem się do Maranello, aby skorzystać z tamtejszego symulatora.
"Na szczęście mogę to robić z domu, ale nie jest to tak dobre jak siedzenie w prawdziwym aucie lub w dużym symulatorze z jakich korzystają zespoły F1."
"Wszystko jest skomplikowane i różni się od tego jak było w minionych latach. Niestety Covid przysporzył nam dużych ograniczeń."
AktualizacjaBrytyjskie media z kolei z marką BWT łączą także Williamsa, który pod wodzą nowych szefów z Dorilton Capital mógłby zdecydować się na radykalną zmianę malowania bolidu.
komentarze
1. iceneon
To mi pachnie drugim austriackim teamem w F1. Gene Haas chyba już niedługo sprzeda ten zespół.
2. lucasdriver22
Lepszy różowy niż teczowy
3. Gerhard
Super, bo bałem się, że moja 5 letnia córka przestanie oglądac F1
4. Raptor202
@3 Napisz list do BWT, żeby zmienili sobie kolory utożsamiane z ich firmą, ponieważ tobie się nie podobają.
5. Adik3509
Lepszy różowy niż kolejny szaro-czarny bolid po którym ciężko stwierdzić co to za zespół w ogóle
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz