komentarze
  • 1. Hawaii Hawajski
    • 2020-08-18 17:37:02
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    Ani inżynier nie powinien nauczyć się angielskiego (chociaż powinien go znać) ani Seb włoskiego. Powinni dać mu takiego inżyniera , który dobrze zna język którym posługuje się Vett (czyli angielski) a najlepiej niemiecki. O to chyba chodzi by każdy jak najlepiej się dogadywał.

  • 2. Jen
    • 2020-08-18 18:39:27
    • *.179.231.1.static.3s.pl

    @1
    W innych zespołach inżynierowie porozumiewają się po angielsku i nie ma takiego problemu. Tylko Ferrari jak widać ma z tym problem. To zaskakujące bo przecież nie są w F1 od wczoraj. Nie wiem co się u nich ostatnio dzieje, ale zachowują się jakby byli debiutantami.

  • 3. bartexar
    • 2020-08-18 21:34:30
    • *.82.41.31.ip4.feromedia.eu

    Ale się zaśmiałem z tego "do ku**y nędzy" xD mimo że jak najbardziej poprawne tłumaczenie

  • 4. ekwador15
    • 2020-08-18 21:44:35
    • *.legionowodom.pl

    najgorszy zespol w f1, wydaja tyle co mercedes a sa na poziomie toro rosso za mclarenem ktorzy wydaja znacznie znacznie mniej kasy

  • 5. Michael Schumi
    • 2020-08-19 09:54:31
    • *.

    Sebowi i Ferrari mógłby pomóc Nico Rosberg, który zna 5 języków :D

  • 6. Werter
    • 2020-08-19 11:08:31
    • *.146.233.175.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @4.ekwador15
    Ferrari jest szesnastoktotnym Mistrzem Świata wśród konstruktorów i piętnastokrotnym wśród kierowców. A gdzie jest Mercedes? Ile oni mają tytułów? Bo jakoś nie potrafię nadążyć z liczeniem xD

  • 7. Browcio
    • 2020-08-19 12:11:56
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @6 Werter
    W ostatnich latach ile Ferrari zdobyło tytułów? Okrągłe 0. Nawet nie byli blisko zdobycia jakiegokolwiek tytułu. Ostatnia szansa to 2012, ale to raczej zasługa Alonso a nie dobrego sprzętu.
    Niestety posucha dalej się zapowiada.

  • 8. Raptor202
    • 2020-08-19 12:48:38
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @6 Zdobywanie mniej niż 1/4 tytułów będąc w F1 od samego początku to faktycznie powód do dumy.

  • 9. hubos21
    • 2020-08-19 13:53:58
    • *.8.182.156

    @4
    Skończ te Twoje brednie wypisywać pod każdym postem. W zeszłym roku co chwila pisałeś o robieniu czasów w zakrętach, że zrobili bolid na dwa tory. Zobacz ile zdobyli PP i ile razy wygrali i teraz odnieś to do tego roku gdzie bez prędkości na prostych w zakrętach nie nadrobisz. Chyba, że jeszcze odnosisz się do 2019 bo Toro Rosso już nie ma

  • 10. kombajn2
    • 2020-08-20 08:02:51
    • *.218.99.1

    @01
    Pal licho po jakiemu się będą dogadywać, choć najprościej po angielsku ale żeby takie problemy mieć w 21 wieku to już naprawdę skandal.

    A tak generalnie to przykro patrzeć jak taki zespół z taki tradycjami jak Ferrari wyprawia takie rzeczy. Już samo to jak rozstają się z Vettelem woła o pomstę do nieba. Można Niemca lubić lub nie(osobiście nie jestem jego fanem) ale 4-krotnemu mistrzowi świata należy się zwyczajnie pewien szacunek. Zapracował sobie na to tymi tytułami. Naprawdę Ferrari mogło załatwić sprawę tak żeby chłop spokojnie mógł sobie szukać nowego miejsca a nie stać przed perspektywą że w przyszłym roku może być bezrobotny.
    Zupełnie mnie nie dziwi że mu puszczają nerwy jak na dodatek inżynier wyścigowy wykazuje się taką fantazją żeby mu po 4 okrążeniach zmieniać strategię (stąd te bluzgi Vettela), a na dodatek niekompetencją bo do przewidzenia było że Vettel spyta jakiego tempa potrzebuje żeby utrzymać pozycję a ten chłopina musiał iść to sprawdzić. Zerowy poziom intuicji i przewidywania. Nie dość że odwrócił mu strategię to jeszcze nawet nie przygotował się merytorycznie do tej rozmowy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo