komentarze
  • 1. Kruk
    • 2020-06-30 13:49:54
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Zak Brown ma wiele wspolnego z Calaire Williams...Zespol tonie, ale ciagle jest szansa na walke w czolowce. Nie udalo wynegocjowac sie tego, co chcielismy, ale i tak potoczylo sie wszystko po naszej mysli.

    Oj, bedzie zacieta walka o ostatnie miejsce.

  • 2. sliwa007
    • 2020-06-30 20:59:37
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    1. Kruk
    Myślę, że zbyt pochopnie wrzucasz te dwa nazwiska do jednego worka.

  • 3. Kruk
    • 2020-06-30 22:15:59
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @sliwa007. Z punktu widzenia kibica, na nic innego to nie wyglada.

    Mozna przyjac taktyke Renault: "Mamy dlugoletni plan powrotu do czolowki". Tylko po co? Ani Renault nie polizalo TOP 3, ani Mclaren nie wyszedl dobrze na zmianie silnika.

    Lata uciekaja, a puchary wedruja w inne rece.

  • 4. sliwa007
    • 2020-07-01 20:31:55
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    3. Kruk
    Jest jak jest, ale każdy patrzy w przyszłość i upatruje tam swojej szansy.
    Fakty są takie, że McLaren z grupą mniejszych ekip zdołali przeforsować bardzo niskie limity budżetowe, które w praktyce jeśli będą dobrze rozliczane to wyrównają stawkę w przeciągu 2-3 sezonów. To jest ich sukces i to pozwala myśleć o przyszłości optymistycznie.
    W końcu wrócili na silniki Mercedesa i to jest kolejna świetna wiadomość.
    Skład kierowców mają optymalny i zmotywowany. Są głodni sukcesów.

    Mogą patrzeć w przyszłość z optymizmem, tylko ta "przyszłość" to nie jest ten sezon ani nawet następny, tylko jeszcze dalej.

    Ogólnie Brown robi dobrą robotę.

  • 5. Kruk
    • 2020-07-01 22:27:37
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @4 sliwa007. W przeciwienstwie do Ciebie, jestem realista. Nie ma takiej firmy na swiecie, ktora swoja ksiegowosc opiera o scisle narzucone wytyczne, wiec te limity budzetowe sa tylko pitoleniem politycznym F1.
    Zamiana silnkow Renault na Mercedesa, jest patykiem na wodzie pisana. Nie wiemy, czy Mercedes chce pozostac w F1, czy rozpoczal procedure odejscia. Jezeli Merol pozostanie, to widomym jest, ze Mclaren dostanie okrojona wersje mistrzowskiego silnika.

    Kogo obchodzi to, ze sa glodni sukcesu? Glodnych jest 10 zespolow, a puchar jest tylko jeden.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo