komentarze
  • 1. Jimbo_Clark
    • 2019-10-30 12:57:12
    • *.rld.net.pl

    @ds1976

    To jest przykład, gdzie kierowca robi różnicę, a nie to, co opisałeś pod tematem Verstappena :)

  • 2. giovanni paolo
    • 2019-10-30 14:35:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1. co miaał udowodnić ten komentarz? stracił czas? stracił

  • 3. ekwador15
    • 2019-10-30 14:39:18
    • *.legionowodom.pl

    ale to są suche dane, bo po starcie nim uporał sie z Mclarenem i jechał za Alobonem, to jechał tempem takim aby utrzymać sie za rywalami nie koniecznie cisnąc na maksa bo nie bylo sensu walczyć i niszczyć opony. pozniej po picie jak juz jechal na prowadzeniu nie myslal chyba o biciu rekordów tylko trzymać bezpiecznie rywali z tyłu. oczywiście, mniej docisku to gorsze zachowanie auta czy nawet bezposredni wplyw na zużycie opon, ale chyba nie mozna tego tak liczyc, ze gdyby nie to, to lewis bylby 9 sek przed sebem na mecie a nie 2. mimo wszystko wygrana robi wrażenie i to Lewis powinien byc kierowca dnia a nie Max, ktory na wlasne zyczenie pozbawił sie PP i przez to zaczal sie slabo wyscig. jakby max prowadzil po pierwszych zakretach to pewnie wygralby to

  • 4. XandrasPL
    • 2019-10-30 17:19:14
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    7 sekund? co tak skromnie? trzeba było od razu powiedzieć, że ok. 50 sekund

  • 5. goralski
    • 2019-10-30 20:54:54
    • *.137.6.250

    @3 słusznie prawisz
    W ogóle Ver zazwyczaj pojawia się w pierwszej trójce kierowców dnia praktycznie zawsze - ludzie lubią jak jest dużo wyprzedzania, ale Max sam po starcie często spycha się do końcowych pozycji..
    To coś jak z demokracją -głos bezrobotnego menela jest równy profesora

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo