2019-09-28 GP Rosji - Trening 11:00 - 12:00
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 C.Leclerc Ferrari 1:32.733 14
2 S.Vettel Ferrari 1:33.049 15
3 L.Hamilton Mercedes 1:33.129 19
4 V.Bottas Mercedes 1:33.354 18
5 M.Verstappen Red Bull 1:34.227 12
6 R.Grosjean Haas 1:34.308 17
7 A.Albon Red Bull 1:34.371 21
8 N.Hulkenberg Renault 1:34.421 13
9 L.Norris McLaren 1:34.527 15
10 K.Magnussen Haas 1:34.546 15
11 P.Gasly Toro Rosso 1:34.564 16
12 D.Ricciardo Renault 1:34.564 14
13 C.Sainz McLaren 1:34.607 18
14 A.Giovinazzi Alfa Romeo 1:34.766 15
15 S.Perez Racing Point 1:34.860 7
16 L.Stroll Racing Point 1:34.898 16
17 K.Raikkonen Alfa Romeo 1:35.714 19
18 G.Russell Williams 1:36.011 18
19 D.Kwiat Toro Rosso 1:36.081 4
20 R.Kubica Williams 1:36.942 19
komentarze
  • 1. Krys007
    • 2019-09-28 12:18:58
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Mercedes ukrywa swój prawdziwy potencjał. Dla niepoznaki postanowił przegrać pierwszy trening, drugi oraz trzeci a żeby dopełnić mistrzowskiej iluzji przegrają też kwalifikacje. Jutro w wyścigu znowu sami się wyeliminują, żeby tylko nie wygrać i cyk! Nikt nie pozna prawdziwego potencjału Merca po przerwie :D Plan idealny.

  • 2. mafico
    • 2019-09-28 12:20:20
    • *.

    Leclerc uciekaj jutro od startu! :D

  • 3. Mayhem
    • 2019-09-28 12:23:13
    • *.135.192.18

    @1 Oczywiście, że już nikt nie pozna do końca sezonu, bo prawdopodobnie Mercedes zaprzestał już rozwoju bolidu na ten rok. Wystarczy, że będą dojeżdżać do mety i tyle.

  • 4. Krys007
    • 2019-09-28 12:27:02
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @2 Jutro to najlepiej startować z pola nr. 2 ;)

  • 5. hubos21
    • 2019-09-28 12:30:31
    • *.8.182.156

    Czekałem od dłuższego czasu co zaczną pisać fani sukcesów mercedesa, po takiej dominacji jakby mieli przegrać kilka wyścigów z rzędu to słabo to wygląda wizerunkowo i na morale zespołu wpływa a zmiany w bolidzie cały czas się pojawiają co pokazuje na rysunkach Giorgio Piola

  • 6. sliwa007
    • 2019-09-28 12:51:46
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    5. hubos21
    Mercedes to mądrze zarządzany zespół i wiedzą, że nadmierna dominacja zaczyna przynosić im efekt odwrotny od zamierzanego.
    Nic im to nie da, że wygrają wszystkie wyścigi do końca sezonu bo drugiego pucharu nikt im za to nie da. Czy wygrywasz z przewagą 10 czy 200 pkt tytuł i tak jest jeden.
    Dają szansę innym, sprawiając wrażenie bardziej wyrównanych mistrzostw, kibice mają trochę walki na torze a oni w spokoju (bo nikt już ich nie dręczy i nie szuka dziury w całym) mogą rozwijać bolid pod kątem nowego sezonu.

    To nie jest ból tyłka kibiców Mercedesa tylko spokojna i rozważna analiza sytuacji, nie twierdzę, że tak właśnie jest na prawdę, ale na miejscu Wolffa tak właśnie bym zrobił.

  • 7. hubos21
    • 2019-09-28 12:57:53
    • *.8.182.156

    @6
    Jedna awaria, jedna kolizja i ze 100 punktów przewagi może zrobić się 50, nie wiem czy wierzysz sam w to co napisałeś, po strategii w Singapurze i po tym jak James przez radio kazał zwalniać Bottasowi raczej Twoja teoria jest mało prawdopodobna

  • 8. sliwa007
    • 2019-09-28 13:12:21
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    7. hubos21
    To nie działa w systemie 0-1. To nie jest tak, że nagle staną w miejscu.
    Moja teoria to nic nadzwyczajnego, zespoły dość często zwalniają z pracą nad obecnym projektem skupiając się nad nowym. Mamy koniec września, prace nad bolidem na sezon 2020 idą pełną parą i mając bezpieczną przewagę być może testują pewne rozwiązania pod tym kątem.
    Na prawdę jest to dla Ciebie zaskoczeniem?

  • 9. Fanvettel
    • 2019-09-28 13:38:12
    • *.230.122.177

    To do konca sezonu niech Ferrari wygrywa i będzie super .

  • 10. giovanni paolo
    • 2019-09-28 13:43:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    7. i tak zrobili dokładnie rok temu, gdy Bottas musiał oddać wygraną, smród ciągnie się po tym cały czas
    a pamiętasz sezon 2013? Vettel wygrał szereg wyścigów, a w zakutych łbach utrwalił się wizerunek, że RBR przez cztery sezony miał bolid szybszy o dwie sekundy na okrążeniu od reszty
    w zeszłym roku choć Ferrari nie wygrało, na podstawie jednego manewru na Spa, który Wolff wyjaśnił w grudniu, zwykło się mówić, że Ferrari miało najlepszy silnik a także bolid, to samo widzimy przez ostatni miesiąc, wygrali trzy wyścigi choć w żadnym nie dysponowali najlepszym tempem, no ale przecież są najszybsi, wygrane mówią same za siebie

  • 11. Skoczek130
    • 2019-09-28 14:17:52
    • Blokada
    • *.perfecteline.pl

    @giovanni polo - ano właśnie... przede wszystkim antyfani Vettela zarzucali mu, że wygrywa bolidem szybszym o 2 sekundy. ;) Ale miażdżąca przewaga zaczęła się tak na prawdę dopiero po wakacyjnej przerwie w 2013 roku, kiedy przywrócono opony z opletem kewlarowym (m.in. przez niekontrolowane ich eksplozje np. podczas GP UK). RBR znakomicie wykorzystywał swoje walory (np. "dmuchany dyfuzor", zmiany mappingu silnika) podczas kwalifikacji. W wyścigu tych trików już nie mogli stosować, gdyż jednostka oraz opony nie wytrzymałyby takich przeciążeń. Nawet w roku 2011, kiedy wygrał 11 wyścigów, niejeden wyścig przebiegał w bardzo wyrównanych warunkach (w Monako do końca czuł oddech Buttona, w Hiszpanii Hamiltona, w Singapurze w 2010 Alonso). W tym roku Ferrari potrafi radzić sobie w kwalifikacjach, jednak w wyścigu, gdyby nie wysokie prędkości na prostych, nie daliby rady pokonać Merca w wyścigu. ;)

  • 12. hubos21
    • 2019-09-28 18:02:35
    • *.207.72.70

    Vettel zdobywał tytuły z bardzo mała przewagą punktów i nie była to jakaś miażdżąca przewaga, jedyne co to przypomnieć sobie można kwalifikacje gdzie w Q1 i Q2 wypuszczali ich na jedno kółko

  • 13. sliwa007
    • 2019-09-28 19:08:22
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    12. hubos21
    Jakby się nie rozbijał w co trzecim wyścigu to może i przewagę by zbudował. Sezony 2010 czy 2012 były wyrównane tylko dlatego, że Alonso wspinał się na wyżyny swoich umiejętności a Vettel jeździł jak debiutant.
    W sezonie 2011 wyrobił sobie 122pkt przewagi nad drugim a w sezonie 2013 aż 155pkt.
    Faktycznie przewagę miał kosmetyczną.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo