komentarze
  • 1. Szaakal
    • 2019-09-22 11:20:26
    • *.icpnet.pl

    Co do zmiany formy kwalifikacji, to się zgadzam, ale ten balast to chyba jakiś żart...

  • 2. XandrasPL
    • 2019-09-22 11:44:41
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Już to widzę w Monaco. Z PP będzie startował ten, który jak najszybciej wyprzedzi o ile wyprzedzi Williamsa czyli przypuszczam, że to będzie Stroll lub Giovinazzi.

    To już nie będzie to samo "Pole position". Oprócz wyścigów ludzie chcą też oglądać czasówki.

  • 3. Viggen2
    • 2019-09-22 11:48:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @2
    Dokładnie

  • 4. Grafii
    • 2019-09-22 11:51:23
    • *.252.25.251.internetia.net.pl

    A mi się podoba pomysł z dodatkowym balansem. Uniknęłoby to celowych wymian podzespołów przez czołowe ekipy żeby rozwijać mocniej samochód. Teraz na torach gdzie się łatwo wyprzedza, np RedBull bierze celowo karę żeby mieć nowy silnik. Dodatkowy balans by ich zniechęcił i wyrównał szanse dla słabszych zespołów.

    Nie rozumiem pomysłu z kwalifikacjami. Jak miałoby to wyglądać? Krótki wyścig? W jakiej kolejności ustawiają się do sobotniego wyścigu? W odwrotnej do zajmowanych miejsc w rankingu? A co z pierwszym wyścigiem sezonu?

  • 5. ahaed
    • 2019-09-22 11:53:46
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    W takim układzie wszyscy będą robić okrążenia pomiarowe na poziomie 10 minut, tylko po to aby stać w wyścigu na pierwszej linii. Ciekawe czy jak ktoś wcale nie zrobi okrążenia pomiarowego to startuje z PP?

  • 6. mafico
    • 2019-09-22 12:06:31
    • *.

    Najlepsze by było jedno okrążenie i do boxu. Wtedy ryzykujesz - wygrywasz albo zwiedzasz pobocze i p20

  • 7. Sasilton
    • 2019-09-22 12:25:11
    • *.unknown.vectranet.pl

    4. Grafii
    Daj 20kg i masz praktycznie po wyścigu, bo strata 0,5s na przestrzeni całego wyścigu na każdym okrążeniu wyklucza jakikolwiek dobry wynik.
    Lepiej startować z końca i liczyć na szczęście i wtedy taki Mercedes, albo Ferrari wywalczy podium. Z balastem startując nawet z PP nie ugrają nic lepszego niż P5.

    Balast to najgorszy pomysł w motorsporcie.

  • 8. Grafii
    • 2019-09-22 12:40:31
    • *.252.25.251.internetia.net.pl

    @Sasiton
    I bardzo dobrze ze nie ugrają. Skoro korzystasz z nadmiarowych elementów np 4th silnik to dostajesz dodatkowy balast na ten wyścig, tak żeby cię zniechęcić. RB wymienił już taktycznie silnik bo i tak się opłacało na Monzy. Z dodatkowym balastem nie byłoby tak łatwo i zastanowiliby się czy to ma sens. Nie zawsze Merc, Ferrari, RB musza wygrywać. Ta zmiana to szansa dla słabszych zespołów, które nie robią takich zagrywek bo nie maja funduszy na ponadprogramowe części, silniki, itp.

  • 9. Raptor202
    • 2019-09-22 12:52:04
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @8 To jest jakiś absurd. Taktyczne wymiany podzespołów i tak stanowią mniejszość na tle tych koniecznych, związanych z awariami. Popieram @7.

  • 10. bandyta
    • 2019-09-22 13:33:33
    • *.dynamic.telkab.pl

    balast-NIE ,kary czasowe w wyścigu podczas pitstopu-TAK
    wyścig kwalifikacyjny- w sobotę rano szybkie kwalifikacje do niego(po 10 min) jak w MotoGp - Q1 - 12 zawodników z najgorszymi czasami z treningów - 2 najlepszych wchodzi do Q2 .Sprint na dystansie 1/3 wyścigu lub 30 min ,punktacja za niego od 10 do 1 dla TOP10+ bonus za FL dla całej stawki.Wyścig głowny - z miejsc 1-10 startuja zawodnicy z miejsc 11-20 ze sprintu, TOP 10 ze sprintu w odwróconej kolejności

  • 11. marekko
    • 2019-09-22 14:10:46
    • *.toya.net.pl

    Niestety ta seria już dogorywa, to nie ma nic wspólnego z rywalizacją, to takie rozpaczliwe podtrzymywanie trupa, szkoda tego sport zaczął umierać kiedy zaczęto wdrażać technologie z "masowej" motoryzacji do sportu, a zawsze było na odwrotnie.( hybrydy, oszczędzanie paliwa, teraz 18"opony)

  • 12. hubertus
    • 2019-09-22 22:17:12
    • *.net.tylda.net

    Q1 to powinien być wyścig z czasem- ale wg mnie na dystansie np 7 okrążeń. wyjazd na tor w trakcie tych 15 minut kiedy chce zespół - ale na torze są przez 7 kółek - liczy się najszybsze. (kto nie zrobi minimum 7 kółek odpada z Q) potem z odpada najwolniejsza 5 (jak dziś) i mamy Q2 na dystansie 6 okrążeń - odpada następna 5 - Q3 to wyscig z czasem na dystansie 5 kółek. oczywiście liczy sie najszybsze.
    czyli całe Q to jazda bez przerw.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo