komentarze
  • 1. ahaed
    • 2019-08-01 20:08:15
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    A dlaczego nie odjęcie np: 5 punktów z klasyfikacji konstruktorów? Kierowca nie ma tutaj akurat żadnej winy, tylko zespół.
    Wiem, że Williams miałby teraz -4 ;)

  • 2. Raptor202
    • 2019-08-01 20:33:07
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    - podejmij jedną właściwą decyzję, karząc zespół zamiast kierowcy, który nie jest niczemu winien
    - "więcej tego nie będzie"
    XD

  • 3. Jacko
    • 2019-08-01 20:36:06
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @1. ahaed
    Jeżeli nawet kierowca nie jest winny, to właśnie kierowca na takim czymś zyskuje. Przepuszczenie innego bolidu i bezpieczne wypuszczenie swojego może czasami trwać nawet kilka sekund, a to w niektórych wypadkach może kosztować zwycięstwo, podium czy punktowane miejsce. Dlatego to właśnie kierowca powinien być karany dodaniem tych kilku sekund.

  • 4. Orlo
    • 2019-08-01 20:52:12
    • *.eu-west-3.compute.amazonaws.com

    "Nie zmienia się reguł w trakcie gry". A jednak można. I to dwukrotnie...

  • 5. Nezrah
    • 2019-08-01 21:25:42
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Dobrze, że w końcu wg coś ustalono, mam nadzieje, że będą sie tego trzymać bo dopiero by sie szopka i cyrk zrobił jeśli, któryś ze składów sędziowskich na wyścigu zdecyduje, że to jednak nie ma co karać kierowce

  • 6. Vendeur
    • 2019-08-01 21:44:31
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @ 5. Nezrah

    Polska język, trudna język?

  • 7. weres
    • 2019-08-01 21:50:23
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Vettel ustawił się krzywo na polach startowych nie ma żadnej kary, Leclerc wypuszczony zbyt wcześniej nie ma żadnej kary, chamskie zachowania w baku i kanadzie vettela nie ma żadnej dodatkowej kary. Kierowcy ferrari są traktowani jak święte krowy, a niektórzy tutaj piszą, żee FIA wspiera mercedesa. lol

  • 8. saint77
    • 2019-08-02 07:28:11
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Nie ma to jak karać kogoś, kto nie ma nic wspólnego z przewinieniem.
    Zawsze oznacza to jedynie nieudolność i niekompetencje, w tym przypadku FIA.
    Jak odbywa się wypuszczenie ze stanowiska pitstop każdy wie i nie trzeba wyjaśniać, że kierowca nie jest w stanie ocenić czy może wyjechać czy nie.

    Nie wiem czy FIA w ogóle orientuje się, że jest osobna punktacja kierowców i konstruktorów. Nie wiem też dlaczego ktoś z FIA upiera sie aby suma punktów w obu klasyfikacjach pokrywała się. Dla mnie to zwykła nieudolniść i wręcz lenistwo umysłowe.

    Sprawa jest prosta: zawinił kierowca to karać odjęciem czasu lub nałożyć 5 czy 10 sek. postoju, przejazd przez pitline itp.
    Jeśli zawinił zespół to karać zespół. Nie tylko za wspomniane tutaj niebezpieczne wypuszczenie.
    Ja bym nakładał kary odejmowania punktów za niezgodne z regulaminem wymiany podzespolow. Np. Wymiana silnika -10pkt. Skrzyni -8pkt.
    Ale nie kierowcy tylko zespół. Kierowca staje do wyścigu z wywalczonej w Q pozycji i otrzymuje tyle pkt. ile zdobył.
    Wygrał, to +25pkt. A konstruktorowi dopisać - 10pkt. Jeśli to mało to stosować progresję: następnym razem za taką samą wymianę już nie -10 a -20pkt.
    Gwarantuję, że to bardziej podziała na zespoly niz kary finansowe i bedzie sprawiedliwe.

  • 9. HeliX
    • 2019-08-02 08:08:42
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @3 Ale podzczas PitStopu kierowca nie ma się skupiać na tym żeby w nikogo nie wjechać. Od tego jest zespół. Kierowca ma się skupić na zredukowaniu prędkości na wjeździe dobrym zatrzymaniu się i trafieniu w boks. A nie na tym czy może bezpiecznie wyjechać. Jak dla mnie karanie kierowcy to głupota. Wina jest w pełni zespołu. Kierowca widzi zielone to jedzie a nie czeka bo ktoś inny jedzie. I powtórzę to jeszcze raz od tego jest zespół.

  • 10. mBAQ
    • 2019-08-02 08:37:41
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Gdyby doszło do sytuacji, że będą karane tylko zespoły, a kierowca nie może dojść do sytuacji, że zespół poświeci swoje punkty, by pomóc w nieprzepisowy sposób kierowcy. Gdyby na szali leżało np. to czy ich człowiek zostanie mistrzem świata czy nie to ja bym nie był zdziwiony jakby mając taką możliwość nie wykorzystali tego.

  • 11. giovanni paolo
    • 2019-08-02 12:52:44
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    8. więcej polityki i zasad? a jeszcze kilka miesięcy temu płakano, że to zabija sportową rywalizację
    jeszcze tylko brakuje argumentu z powrotem do silników V10 i oponami, które pozwalają jechać przyzwoitym tempem przez cały wyścig

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo