komentarze
  • 1. SpookyF1
    • 2019-06-25 09:41:58
    • *.plastcom.pl

    Właśnie zwymiotowałem od tych mdłych PRowych wypocin.
    Sport dla spotu nie istnieje. Realia wyglądają tak: Sport dla kasy. Jest to tez logiczne.
    Nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie szedł do celu sportu dla sportu.
    Człowiek jest zwierzęciem drapieżnym, a światem rządzi kasa. Jakby nie kasa nie byłoby koloseum i walających się po miastach plastikowych torebek. My w markecie kupowalibyśmy 2-3x droższe produkty z ekologicznych upraw w ekologicznych opakowaniach. Tymczasem konsument woli kupić za 2zł pseudomleko UHT w plastikowym kartonie... bo światem rządzi KASA!
    Idę wymiotować dalej bo od tego czerstwego pitolenia aż mi się słabo robi.

  • 2. ekwador15
    • 2019-06-25 09:46:22
    • *.244.58.133

    może jak bedzie limit budzetowy, do stawki dołączy np Porsche albo ktos inny z grupy VW i zbuduje w 5 lat nowy zespol, to moze wtedy ktoś pokona merca. ferrari się do tego nie nadaje, raz ze głowny kierowca popełnia błedy, nie jest regularny, dwa ze zespół zalicza wpadki i zarządzanie tam nie jest najlepsze. wpadki strategiczne, wpadki jak ta z lecleckiem w monako, że nie wszedl do q3 i nie walczył o top4. wpadka przy budowie bolidu, pretensje, ze w mercu opony dzialaja a u nich nie. od kiedy to filozofia projektowania bolidu jest predkosci na prostych, od wieków zawsze w motosporcie chodzi o jedno, o docisk. im wiecej tym lepiej, bo czasy robi sie w zakretach a nie na prostych. i teraz pretensja ze opony pod merca i ze ma docisk i przez to kręte sektory są ich domeną. bo tak się buduje bolidy. po co red bull wymyslal dmuchane dyfuzory itd w latach ich dominacji? mieli najnizsze predkosci maksymalnej z calej stawki, a wygrywali. docisk, jeszcze raz docisk. zbudowali bledna koncepcje i teraz placz ze ferrari nie wygrywa. a kiedy im sie czasem uda prowadzic, to zaliczają wpadki i nie mogą dowieźć wygranej. w bahrajnie Leclerc odpadł podczas prowadzenia, bo mial awarie, a kto wygral? Lewis. a z kim lewis walczył wczesniej? z sebem, seb mial szanse go wyprzedzic i wygrałby wtedy ale sie obrocił. dalej w Kanadzie, Seb prowadzi i nie moze utrzymać się w torze tak jak w gp niemiec 2018. i co i traci wygraną. kazdy ktrytykował karę FIA, ale zapomnieli wszyscy ze powód tej kary była cała ta sytuacja, jakby seb nie popełnił bledu to wygrałby, bo z ich predkosciami maksymalnymi, Merc nie mial szans ich wyprzedzic. lewis jechał z DRS otwartym tylko o jakies 5km/h szybciej niz seb bez drs.

  • 3. hubos21
    • 2019-06-25 10:28:08
    • *.8.182.156

    @2
    Ty znowu te swoje wypociny, Mercedes od początku ery hybrydowej wygrywał mocą, nawet jak Ferrari w 2017 roku zrobiło bolid, który miał lepsze aero i w technicznych partiach toru spisywali się lepiej niż Mercedes i tak byli za wolni w szybkich sektorach i nie pisz o filozofii projektowania bolidu bo skoro bolid nie ma docisku to jest szybszy na prostych, dlatego wszyscy mądrzejsi komentatorzy o tym cały czas mówią, że nie wiadomo czy prędkość Ferrari na prostych faktycznie bierze się z mocnego silnika czy braku docisku

  • 4. giovanni paolo
    • 2019-06-25 10:34:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2. "od wieków zawsze w motosporcie chodzi o jedno, o docisk"
    jest to wystarczający powód, bym nawet nie musiał się odnosić do bzdur w pierwszym zdaniu, choć mógłbym, bo to również łatwa wygrana byłaby dla mnie
    w dalszej części odmętów szaleństwa ciąg dalszy, komentarz nie ma absolutnie żadnej wartości

  • 5. TomPo
    • 2019-06-25 11:02:15
    • *.dynamic.chello.pl

    Teorie spiskowe, ze znowu wszystko pod Merca bedzie ustawione, bo biora Lewisa za 3...2...1...

  • 6. yaiba83
    • 2019-06-25 13:15:35
    • *.157.149.46.ip.sptelek.com.pl

    Limit budżetowy to bzdura - sam Helmut Marko przyznał, że wtedy zaczną się mistrzostwa księgowych...
    Dlaczego F1 cierpi? Bo nie można się ścigać na maksa - ciągle słychać narzekania: oszczędzaj silnik, oszczędzaj opony, oszczędzaj paliwo... No kuźwa ciężkie miliony wydaje się na samochody które cały czas trzeba oszczędzać. Zrobić silnik na maks 3 wyścigi, jak nie chcą tankowania to przymusowe 2 zmiany opon a nie jazda na "felgach" bo więcej straci na zmianie niż zarobi na szybkich kółkach. Niby wprowadza się limity a jednocześnie wdraża MGU-H, MGU-K itp co kosztuje że głowa mała...

  • 7. Vendeur
    • 2019-06-25 14:12:17
    • *.dynamic.chello.pl

    @1. SpookyF1

    Mleko UHT w plastikowym kartonie? Gdzie takie można dostać?

  • 8. p1stolet
    • 2019-06-26 13:04:34
    • *.emea.ibm.com

    @1 @7
    No ja tez chce wiedziec :D Hodzi o Laciate w Tetra Pak? ;)

  • 9. SpookyF1
    • 2019-06-26 16:44:12
    • *.plastcom.pl

    7 i 8 -nie idzie wkleić linka, nawet ze spacjami. I faktycznie temat sztucznych opakowań mleka nagle staje się istotniejszy, ciekawszy i bardziej kontrowersyjny niż jakaś tam nudna jak sztuczne flaki z zanieczyszczonym olejem Formuła 1.

  • 10. ahaed
    • 2019-06-26 20:10:29
    • *.access.telenet.be

    @8. p1stolet
    Capuczino? Nie, Laciate poproszę xD .

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo