komentarze
  • 1. F1fan21
    • 2018-10-22 05:49:38
    • *.toya.net.pl

    Wstydem dla Formuły 1 jest to, że Ci dwaj jeszcze dalej tam są.

  • 2. TomPo
    • 2018-10-22 09:38:29
    • *.dynamic.chello.pl

    @1
    co nie zmienia faktu, ze Magnusen ma racje.
    Juz pal licho oszczedzanie silnika, hamulcow i opon.
    Konieczna wolniejsza jazda, by zaoszczedzic paliwo, nie ma nic wspolnego ze sciganiem sie.
    Moze niech wysiada i pchaja te bolidy... wtedy dopiero bedzie Eco.
    Od ECObzdur mamy juz Formule E, wiec tutaj mozna by juz poluzowac niektore kretynskie przepisy.

  • 3. Nezrah
    • 2018-10-22 10:57:12
    • *.adsl.inetia.pl

    Przepisy są takie same dla wszystkich wiec skoro Ferrari czy Merc nie mają z tym problemu a kręcą o wiele lepsze wyniki to w czym problem? Zwłaszcza, że to ten sam silnik więc cóż... Jak się nie podoba rozmawia sie z innymi drużynami i potem wspólnym frontem rusza by zmieniać przepisy. Tak to mamy kolejnego płaczka - choć jego można poniekąd zrozumieć bo to raczej nie był jego indywidualny błąd a drużyny, która ma monitorować zużycie paliwa. Typowe zabieranie sie do sprawy od dupy strony.

  • 4. tycha
    • 2018-10-22 13:02:44
    • *.147.102.241.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @2

    Jak ja lubię typów, co obejrzeli sobie jeden sezon F1 i już są ekspertami od wszystkiego. Paliwo w wyścigach oszczędza się od zawsze, więc przestań płakać.

  • 5. Buszmen
    • 2018-10-22 13:06:30
    • *.serv-net.pl

    Gdyby inni tez nie oszczędzali to MAG nie dałby ich rady wyprzedzić bo i oni mieliby lepsze osiągi.
    Ale ma racje @2
    od oszczędzania i eko powinnismy mieć FormuleE a nie F1

  • 6. TomPo
    • 2018-10-22 14:53:37
    • *.dynamic.chello.pl

    @4
    dziecko drogie... podejrzewam ze ogladalem F1 jak jesczcze Cie na swiecie nie bylo, bo mialem zaszczyt ogladac Senne jak walczy na torze, a Schumi mial na koncie okragle 0 majstrow.
    Ideą wyscigow jest.... sciganie sie (ale odkrycie prawda?).
    W momencie kiedy nie cisniesz ile mozesz bo musisz oszczedzac paliwo, to juz nie jest sciganie sie, to jest parodia. I tak jak rozumiem oszczedzanie opon, hamulcow czy pilnowanie temperatur, tak oszczedzanie paliwa jest kuriozum.

    Paliwo oszczedza sie od zawsze.... i kto tu oglada F1 od niedawna i robi z siebie eksperta?

  • 7. lucasdriver22
    • 2018-10-22 15:20:40
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Tzw ekologia za mocno wchodzi do sportów motorowych oszczędność paliwa wyścigach to kuriozum.

  • 8. KolczastyKaktus
    • 2018-10-22 15:57:21
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    W sporcie motorowy zawsze i od zawsze trzeba oszczędzać paliwo. Tylko głupiec może powiedzieć, że to wstyd lub, że to jest ideą ścigania. Zarządzanie samochodem w dzisiejszych wyścigach to super sprawa tylko jest to źle pokazane przez co zawsze znajdą się malkontenci, którzy będą narzekać dla samego narzekania. Dzisiejsza technologia i jej pokaż w F1 jest czymś z czego nie wolno rezygnować.

    Magnussen wraz z kolegą Grosjeanem już dawno powinni ustąpić fotela w tak szybkim zespole jak Haas komuś bardziej odpowiedzialnemu i utalentowanemu. Ci dwaj jeżdżą jak ofermy i robią tylko czarny PR formule 1 i swojemu zespołowi.

  • 9. KolczastyKaktus
    • 2018-10-22 15:59:01
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    * że to nie jest ideą wyścigów.

    Zawsze w wyścigach chodzi o maksymalizacje osiągów. Czyli mniej paliwa a więcej mocy przy mniejszym ciężarze. Proste.

  • 10. R4F1
    • 2018-10-22 18:38:30
    • *.69.196.66

    Limity ilości paliwa na wyścig były już w latach osiemdziesiątych XX wieku, tyle że wtedy chyba nie było limitu przepływu, był górny limit ilości paliwa na wyścig i zakaz tankowania w trakcie GP. Tak czy inaczej paliwo w baku musiało wystarczyć na pełny wyścig, więc siłą rzeczy musiano rozsądnie zarządzać jego zużyciem.
    Można się z tym zgadzać lub nie, ale takie są obecnie przepisy, jeśli się do nich nie stosuje to należy liczyć się z karą. Potem można już tylko narzekać na zasady, które się złamało. Ogólnie Haas ma z tym jakiś problem, bo przecież na Monzy też świadomie użyli podłogi niezgodnej z przepisami, FIA powiadomiła ich, że to OK, ale jak się pojawi protest to będzie DSQ, a pomimo tego i tak złożyli apelację.

  • 11. Raptor202
    • 2018-10-22 18:57:02
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @10 W takim razie może po prostu łatwiej byłoby startować z taką ilością paliwa, jaką określa limit, i nie byłoby świrowania z przekraczaniem go, tylko po prostu musisz oszczędzać, bo jak zabraknie, to koniec bajki, odpadasz.

  • 12. Dzumbur
    • 2018-10-22 20:18:31
    • *.146.65.179.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Moim zdaniem powinniśmy dać wolną rękę każdemu, jak chce cisnąć na maksa to niech tankuje więcej i nie oszczędza, a jak chce to niech oszczędza. Ewentualnie zmienić przepisy aby można było większy zbiornik zamątować.

  • 13. tycha
    • 2018-10-23 19:25:51
    • *.dynamic.mm.pl

    @6

    Ta, przy okazji pewnie oglądałeś jeszcze Stirlinga Mossa, Enzo Ferrari i Freda Flinstone'a.
    Gdyby kiedyś nie oszczędzał paliwa... to by mu się skończyło paliwo. Oszczędzanie paliwa od początków ścigania to żadna tajemna wiedza, piszą o tym nawet kierowcy w swoich autobiografiach (ba, nawet w zwykłych wywiadach).

  • 14. kfgz
    • 2018-10-24 19:17:54
    • *.231.53.78.koba.pl

    Może ktoś kiedyś wymyśli Formulę 0:
    - zero ograniczeń w spalaniu paliwa
    - zero ograniczeń aerodynamicznych
    - zero ograniczeń co do wytrzymałości i liczby używanych opon
    - zero ograniczeń na liczbę użytych silników i skrzyń biegów na sezon
    - zero ograniczeń co do konstrukcji silnika
    - brak minimalnej masy

    a w regulaminie jeden zapis: Należy ścigać się bezpiecznie ;-)

    ach te marzenia...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo