DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
23.01.2019 00:59
0
@2 Gdybyś kiedykolwiek przejechał chociaż jedno okrążenie na tym torze, to gadałbyś zupełnie inaczej
Przejdź do wpisu Na torze Paul Ricard zmieni się wjazd do alei serwisowej
08.12.2018 19:05
0
Wg opinii w Internetach, no nie wierzę XDDD
Przejdź do wpisu System Halo ochronił głowę Leclerca w Belgii
23.10.2018 19:25
0
@6 Ta, przy okazji pewnie oglądałeś jeszcze Stirlinga Mossa, Enzo Ferrari i Freda Flinstone'a. Gdyby kiedyś nie oszczędzał paliwa... to by mu się skończyło paliwo. Oszczędzanie paliwa od początków ścigania to żadna tajemna wiedza, piszą o tym nawet kierowcy w swoich autobiografiach (ba, nawet w zwykłych wywiadach).
Przejdź do wpisu Magnussen: to wstyd, że oszczędzamy paliwo w Formule 1
22.10.2018 13:02
0
@2 Jak ja lubię typów, co obejrzeli sobie jeden sezon F1 i już są ekspertami od wszystkiego. Paliwo w wyścigach oszczędza się od zawsze, więc przestań płakać.
Przejdź do wpisu Magnussen: to wstyd, że oszczędzamy paliwo w Formule 1
25.08.2018 21:05
0
@1 Ty widziałeś chociaż tę jego jazdę?
Przejdź do wpisu Vandoorne zamyka stawkę przed własną publicznością
16.08.2018 11:07
0
Raczej w to wątpię, ale może znaczenie miała obawa przed powtórką z rozrywki sprzed lat, jaką zaserwowali Vettel i Webber.
Przejdź do wpisu Ricciardo w Renault może nie mieć szansy wygrania wyścigu przed 2020
29.07.2018 22:16
0
@1 Do diabła z nimi bo co? Bo jeszcze nigdy w F1 nie było tak wytrzymałych silników czy jak? Najwyraźniej zapomnasz o fakcie, że kiedyś wykorzystywano znacznie więcej jednostek, abstrahując już wcale nie mniejszej awaryjności bolidów w tamtym czasie.
Przejdź do wpisu Pech Verstappena, dobre tempo Ricciardo
29.07.2018 20:20
0
Mam wrażenie, że Gasly na dzień dzisiejszy jest bardzo niedocenianym kierowcą.
Przejdź do wpisu Świetny wyścig Gasly'ego
23.07.2018 13:05
0
@10 Przede wszystkim, Ferucci uderzył w inny samochód PO wyścigu i był to członek jego zespołu. Oprócz tego, po pitlane jechał z jedną rękawiczką i z telefonem w dłoni, a podczas wyścigu spychał swojego partnera z toru. Te fakty oczywiście sprytnie przemilczałeś. Wykroczenie Hamiltona było winikiem nieporozumienia. Swoim manewrem nie stworzył żadnego niebezpieczeństwa ani nie zajechał nikomu drogi. Wykładu u karach nie skomentuję, bo naprawdę szkoda to robić. O ile kiedyś jeszcze dało się Ciebie czytać, to obecnie twoje komentarze są zwyczajnie głupie. Najgorsze, że napisanie tasiemca i użycie paru trudnych słów, na niektórych naprawdę działa i uznają te wywody na merytoryczne.
Przejdź do wpisu Hamilton otrzymał reprymendę i zachował zwycięstwo
03.06.2018 11:31
0
@7 A stwierdziłeś to na podstawie czego?
Przejdź do wpisu Leclerc: Nie słucham przewidywań na mój temat
24.05.2018 11:42
0
@14 Po prostu taki samochód posiadam i widzę, że opowiadasz publicznie niczym niepoparte bajki.
Przejdź do wpisu Todt: Przepisy hybrydowe w F1 posunęły się za daleko
24.05.2018 11:12
0
@12 Tak z ciekawości, miałeś kiedykolwiek bliższe doświadczenie z takim samochodem niż oglądanie Priusa na parkingu?
Przejdź do wpisu Todt: Przepisy hybrydowe w F1 posunęły się za daleko
24.05.2018 10:54
0
@10 Hybrydy stanowią 40% sprzedawanych w Europie samochodów Toyoty. Wmiana baterii zazwyczaj nie jest potrzebna przez całe życie samochodu, a w razie potrzeby można je bez problemu regenerować.
Przejdź do wpisu Todt: Przepisy hybrydowe w F1 posunęły się za daleko
23.05.2018 20:08
0
MGU-H to obecnie ogromne koszty i duży problem konstrukcyjny, co odstrasza potencjalnych konstruktorów silników. W moich oczach rezygnacja z MGU-H to krok w tył (dlatego mimo, że jestem za, to wewnętrznie czuję smutek, że się go pozbywają), który w dłuższej perspektywie pozwoli na wykonanie kilku kroków do przodu, jeśli faktycznie do Formuły 1 wejdzie więcej producentów.
Przejdź do wpisu Todt: Przepisy hybrydowe w F1 posunęły się za daleko
08.02.2018 01:31
0
Przecież to nie Liberty odpowiadabza HALO, tylko FIA.
Przejdź do wpisu Vassuer: sezon 2018 nie będzie "najbrzydszym w historii"
21.01.2018 18:50
0
@up Że niby wzrost można wytrenować? Ogarnij się mistrzu.
Przejdź do wpisu FIA wprowadzi minimalną wagę kierowcy F1 w sezonie 2019
05.02.2015 22:13
0
@KowalAMG, rozumiem, że znasz ją osobiście, a nie tylko z portali typu Pudelek?
Przejdź do wpisu Hamilton przyznaje się do błędu
03.10.2014 16:54
0
@10 To co, ma jeździć wolniej, żeby były pozory walki?
Przejdź do wpisu Mercedes utrzymuje tempo na Suzuce
12.01.2014 13:47
0
Kierowca tak elitarnej serii jak F1 powinien potrafić "cisnąć", ale nie stwarzając niebezpieczeństwa na torze. Maldonado wciąż się tego nie nauczył, a w wyścigach startuje nie od wczoraj. Jak na pay-drivera, ma też chyba za duże mniemanie o sobie.
Przejdź do wpisu Marussia potwierdza Chiltona
11.01.2014 20:00
0
Co masz na myśli, pisząc, że Maldonado ma to "coś"? Fakt, że jest często czystym zagrożeniem na torze? Argument, że pochodzi z Wenezueli również nie ma sensu.
Przejdź do wpisu Marussia potwierdza Chiltona
24.08.2013 20:45
0
10. Ty w gruncie rzeczy sam nie wiesz o czym piszesz.
Przejdź do wpisu Red Bull najszybszy mimo drobnych problemów
23.08.2013 23:07
0
7. Osobiście myślę, że dobrze, że niedługo rok szkolny. Pisanie "czterokrotny" tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że przed podłączeniem do Internetu powinno się przeprowadzać testy na inteligencję.
Przejdź do wpisu Red Bull najszybszy mimo drobnych problemów
09.10.2012 17:31
0
Jak Perez nie przegnie, to ma szanse na podium. Kamui też. :)
Przejdź do wpisu Kobayashi: w Korei też sięgniemy po punkty