komentarze
  • 7. toddlockwood
    • 2018-08-16 10:30:50
    • *.dynamic.chello.pl

    A ja myślę że tylko ignoranci mogą tak myśleć o Leclercu.
    To jest świetnie wychowany gość, z niezłym bagażem doświadczenia jak na swój wiek i który ma przede wszystkim świetne poukładane w głowie.
    Wolałbym by został w Alfie jeszcze na rok ale jak pójdzie do Ferrari to myślę że #16 nie będzie odstawał od Niemca.

  • 8. TomPo
    • 2018-08-16 10:57:35
    • *.dynamic.chello.pl

    Leclerc ma poukladane w glowie, przynajmniej tak wynika z Jego wypowiedzi i zachowaniu na torze. Jest pod tym wzgledem o wiele lepszy od Verstappena.
    Mysle ze poradzilby sobie z presja. Pytanie jak zachowaloby sie Ferrari. Kazali by Mu pokornie robic robote Kimmiego ? Czy dali by Mu szanse sie wykazac ? Opcja jest taka, ze wtedy to On zaczalby za bardzo naciskac na Paluszka, a wiemy jakby sie to skonczylo - na bandzie albo na innym bolidzie.

  • 9. Jen
    • 2018-08-16 11:27:57
    • *.play-internet.pl

    Tymczasem na instagramie Kimiego pod jego ostatnim zdjęciem fani gratulują mu podpisania kontraktu z Ferrari na kolejny sezon.
    Zobaczymy po wakacjach co ogłosi Ferrari.

  • 10. Fanvettel
    • 2018-08-16 11:59:01
    • *.230.122.84

    Zgadzam sie z Villeneuve .

  • 11. dody
    • 2018-08-16 12:35:10
    • Blokada
    • *.70.34.70

    Tez zgadzam sie z Jackiem "Kimi jest szybszy czesto od Vettela"

  • 12. sylwek1106
    • 2018-08-16 12:41:18
    • *.dynamic.chello.pl

    Chciałbym to zobaczyć kto kogo zje:D. Im szybciej tym lepiej dla Ferrari, ktoś może będzie potrafił wygrywać i nie popełniać głupich błędów.

  • 13. Jen
    • 2018-08-16 17:13:17
    • *.play-internet.pl

    Duet Vettel-Leclerc to może być jeden ze skuteczniejszych duetow wśród zespołów.
    Leclerc oprócz sporej rozwagi ma w sobie też dużo pokory. Zamiast porywać się z motyką na słońce, mógłby się na początku sporo nauczyć od starszego kolegi.
    Sauber i Ferrari to są dwa różne światy.
    Uważam, że w 2019 Leclerc trafi do Haas a Kimiemu ponownie przedłużą kontrakt.
    Zatrudnienie Charlesa w Ferrari na kolejny sezon to jednak spore ryzyko. Szczególnie, że walka na torze jest teraz wyrównana.

  • 14. weres
    • 2018-08-16 22:33:04
    • *.177.224.126.revdns.net.pulawy.pl

    Vettel zje Leclerca tak jak zjadł Ricardo;p Lol po co się ośmieszać takimi komentarzami. Vettel nie jest wybitnym kierowcą i nawet 5 mistrzostwo tego nie zmieni. Może zostanie najbardziej utytułowanym kierowcą w erze po Schumim, ale to nie jest zawodnik z top 3, a może nawet top 5 najlepszym kierowców obecnie jeżdzących.

  • 15. XandiOfficial
    • 2018-08-16 23:01:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Po raz kolejny muszę stanąć po stronie no jakby to ująć ... Po stronie Vettela bo tutaj stroną jedyną która mówi jest Jacques Villeneuve który jak zwykle plecie głupoty ... Zjadł to Cie Kubica po pierwsze a to, że zostałeś Mistrzem Świata w najlepszym samochodzie po tym jak wykopali Hilla nic o Tb nie świadczy i po Rosbergu jesteś uważany za najsłabszego Mistrza Świata w F1 w Historii ale gratuluję bo nawet w najlepszej maszynie trzeba potrafić wygrać ... Wracając do tematu cytuje:

    "Zajmuje trzecie miejsce w mistrzostwach, często jest szybszy od Vettela, a gdy nie jest to ile traci do niego, jedną dziesiątą sekundy? On jest najważniejszy jeżeli chodzi o rozwój bolidu."

    To jest Formuła 1 i tutaj 0,3 pomiędzy kierowcami w kwalach to już jest bardzo dużo i niech on nie gada o czasach i stratach bo wygrywasz kwale o 0,001 i jesteś pierwszy daje ci to tą samą pozycje jeśli wygrasz a jeśli wygrasz o 1 sek czy więcej ... Gdyby Kimi tracił więcej dawno go już by tu nie było ... Kimi swoje lata dawno za sobą ... Miał swoją erę bolidów 2004-2008 ale wtedy i teraz też mu się całkiem dobrze jeździ ... Vettel i Alonso to kierowcy którzy są specjalistami od wyścigów a Hamilton od kwali ... Ricciardo go zjadł ... W kompletnie nowej Formule w której nie dość, że Vettel miał problemy z bolidem (i tak był gorszy jak coś) to była to najgorsza, najwolniejsza F1 w 21 wieku ... i to był jeden sezon ludzie ... Jesteście ludzmi którzy nie pamiętają przeszłości danego kierowcy i pamiętają to co się dzieje tylko w obecnym sezonie a nie robiąc wam na złość to Kubicy osiągnięcia pamiętacie do dziś co robił w słabym Bmw czy Renault ... Fakt jest taki, że Vettel w wyścigu jedzie o niebo lepiej ( nie zawsze ) od Kimiego bo ma tempo, potrafi dobrze wyprzedzać i nie zabiera się do nich od 30 okr ( w obecnej F1 ciężko ma z tym każdy ) i nie płacze jak lider klasyfikacji gdy musi walczyć na torze a wtedy kiedy ktoś go blokuje z maruderów i niebieska flaga... Vettel w Tororoso też musiał przepuszczać kierowców szybszy a i też potrafił wyprzedzić Hamiltona w McLarenie i wygrać wyścig ... tyle na temat, odpowiadać ale bez hejtu, nie wiem czy coś gapę napisałem której nie da się przeczytać, zrozumieć to ja chętnie odpiszę

  • 16. michalde
    • 2018-08-17 00:13:31
    • *.dynamic.chello.pl

    "Leklerk" jest rokującym kierowcą i należy do grona młodych talentów. Jazda w Ferrari to byłby duży zaszczyt dla niego, ale pewnie byłby jednym z najmłodszych zawodników w historii tego legendarnego zespołu. To, że VET go połknie jest oczywiste, bo to on od paru ładnych lat jest "numerem jeden" w zespole. To się nie zmieni. Polityka Ferrari zza pewnymi wyjątkami stawiała raczej na jednego kierowcę. VET może siedzieć w Ferrari do końca swoich dni w Formule i nikt go stamtąd nie usunie. VET ma pewną pozycję w stajni z Maranello, bo jest po prostu "baby-Schumacherem". Jest rozpoznawalny, ma wypracowaną reputację, bo jako drugi kierowca w historii zdobył cztery tytuły mistrzowskie z rzędu.

  • 17. skilder3000
    • 2018-08-17 01:16:39
    • *.154.broadband9.iol.cz

    kdj może mieć trochę racji. Poza Kimim i Alonso nie ma po za Kubicą dobrego kierowcy ze starego pokolenia.
    A Kimi pokazał, że może żyć bez F1. Ale F1 bez jego umiejętności nie bardzo. I jeśli Kimi drugi raz zakończy karierę w F1 to owszem Vettel przez najbliższe 2 lata będzie numerem 1 w Ferrari. A za 2 lata przyjdzie Leclerc (lub za rok jak Kubica się nie sprawdzi)
    Zatrudnienie Kubicy było by świetne z punktu widzenia PR; wszak pojawiła się oficjalna informacja, że Kubica w momencie wypadku miał podpisaną umowę z Ferrari. A wiele lat to była "ploteczka".

  • 18. andy_chow
    • 2018-08-17 13:18:06
    • *.117.93.2

    Szanse są pół na pół albo zje albo zęby sobie połamie

  • 19. saint77
    • 2018-08-17 15:17:42
    • *.dynamic.chello.pl

    Jacques , odstaw grzybki. W tym wieku nie należy z nimi przesadzać.

  • 20. dexter
    • 2018-08-17 15:38:50
    • *.dyn.telefonica.de

    Witam!

    Po czesci Jacques Villeneuve ma racje. Z tym, ze ja osobiscie widze Charles'a Leclerc'a patrzac tak na bilans wszystkich protagonistow dzisiaj w srodku stawki. I nie mozna zapomniec, ze chlopak jest debiutantem w F1. Poza tym trzeba spojrzec jakim autem jezdzi i jakich kierowcow zostawia za soba. Ostatni wyscig na Wegrzech nie byl akurat najlepszy w jego wykonaniu, ale patrzac na pierwsza polowe biezacego sezonu mozna powiedziec, ze Monakijczyk wykonuje wysmienita prace. Np. Marcusa Ericssona na dzien dzisiejszy osobiscie widzie nizej.

    PS. A Sebastian Vettel ma swojego kolege zespolowego wyraznie pod kontrola. I to czesciowo nawet bardziej niz Lewis Hamilton Valtteri Bottasa. Tak na marginesie: na temat kierowcow i ogolnie sytuacji Ferrari dyskutujemy z Kolezanka @elin pod tematem: "Horner: angaż Alonso w Red Bullu nie byłby najzdrowszym posunięciem."

  • 21. weres
    • 2018-08-17 18:17:56
    • *.177.224.126.revdns.net.pulawy.pl

    ,, potrafi dobrze wyprzedzać i nie zabiera się do nich od 30 okr ( w obecnej F1 ciężko ma z tym każdy ) i nie płacze jak lider klasyfikacji gdy musi walczyć na torze;;

    Tak świetnie mu ostatnio poszło to wyprzedzanie Bottasa, tak wcale nie płacze i nie domaga się niebieskich flag, fanbojstwo pierwsza klasa.... Vettel jest lepszym kierowcą od słabego Webbera i od Kimiego, który najlepsze lata ma za sobą. Przegrał za to z Ricardo, przegrał ze swoimi zespołowym kolegą Paulem di Restą w Formule 3. Tak wygrał z Lewisem jak Lewis trafił na tragiczne warunki pogodowe. Wielki sukces... A ile razy Lewis wygrał z Vettelem gdy ten jechał znacznie szybszym Red bullem?

  • 22. Del_Piero
    • 2018-08-17 18:49:15
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Ferrari nie ma żadnych powodów by rozwiązać umowę z Kimim. Legenda F1. Najlepsze lata ma za sobą, ale wciąż jest na tyle szybki by prezentować odpowiedni poziom. Jest jednym z najbardziej lubianych kierowców w stawce. Gdy jest na podium, to właśnie on dostaje największy aplauz. Oryginalna postać jak Alonso, trochę ekscentryczny, ale to nie attention whore jak Hamilton, który się podlizuje każdej publice. Ma dobre relacje z Vettelem, więc to i dla Niemca jest jakaś tam ulga. No nic tylko przedłużać umowę.

  • 23. agathocles
    • 2018-08-17 19:59:08
    • *.play-internet.pl

    Kimi już podpisał umowę na następny sezon.Piszecie monosylabami bez wykrzykników!

  • 24. XandiOfficial
    • 2018-08-18 01:53:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @21

    okej to pokaż mi jak Hamilton wyprzedził kogoś z z Ferrari czy RedBulla w tym sezonie ? NO właśnie nikogo i to utwierdza w tym, że Hamilton jest genialnym kierowcą ale Mercedes go rozleniwił z wyprzedzaniem bo jedyne manewry to na słabszych kierowcach i nie można tego nazwać manewrami bo on wcale nie wyprzedza a wymija ich bo na do hamowaniach nic nie robi i jest to jedyny jego brak, płakanie jak jedzie w środku stawki i musi walczyć z RedBullem i Ferrari. Vettel nie płacze jak musi walczyć a raczej jak ktoś mu przeszkadza albo traci za kolegą czas bo wyprzedzanie jest piekelne trudne teraz więc jeśli nie jest to rywal to jest to strata czasu a teraz nie można cisnąć cały czas ... Vettel na początku odjeżdża na 4, 5 sek i potem skręcają silniki i kontrolują wyścig na 50% kiedy Merc myśli, że jedzie szybciej ... taka jest obecna F1 niestety ( opony się nie zużywają więc mogą cisnąć ale ładowanie ers i oszczędzanie silnika ) RedBull nie zawsze miał najlepszy bolid, zwłaszcza na szybkich torach a jakoś tam wygrywali i najlepsze, że deszcz który pokazuje kto jest jakim kierowcą i wyrównuje szanse był taki, że to Vettel rozwalał w tym względzie Hamiltona i to w Tororoso ... (mógł być to fart oczywiście) Nie jestem fanboyem Vettela ale drażni mnie tak, że jest jechany i uważany np. za takiego który psychicznie zje Charlesa czy kogoś innego ... takie jest moje zdanie

  • 25. weres
    • 2018-08-18 12:27:59
    • *.177.224.126.revdns.net.pulawy.pl

    @24

    Lol fanboy, który nie chce się przyznać do fanbojstwa. Dyskusja jest o vettelu, a fanboy pisze o hamiltonie. I jeszcze wmawia sobie, że Seb nie płacze, to już jest wyższa forma fanbojstwa, żeby nie zaakceptować rzeczywistości i odrzucić wszystkie momenty kiedy Seb ,,płacze''. Masz prawo wierzyć, że Seb jest na poziomie Lewisa, albo nawet jest lepszy od Lewisa, kto wie może nawet Seb w tym sezonie zdobędzie swój 5 mistrzowski tytuł, ale w żaden sposób nie zmieni to faktu, że Seb nie jest najlepszym zawodnikiem w stawce. A to, że wygra kolejne mistrzostwo mając najlepszy bolid? O czym to niby ma świadczyć? Fakty są takie, że gdyby Merc miał lepszy bolid to nikt by się nie zastanawiał czy Lewis wygra mistrzostwo, a tak przy przewadze Ferrari, wielu ma wątpliwości czy Seb zdobędzie mistrza.

  • 26. StaryCap
    • 2018-08-18 14:07:16
    • *.34.236.235.rybnet.pl

    Leclerc w Ferrari ? Może za dwa lata. Pierwszy raz Villeneuve powiedział coś mądrego. Dziwne.

  • 27. XandiOfficial
    • 2018-08-18 14:39:41
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Może bolidy są wyrównane, jedne lepiej tu sobie radzą a drugie tam. To po co rozgrywać Mistrzostwa ? Rok temu Mercedes miał lepszy bolid na 3/4 torów a do Singapuru sobie nie potrafili poradzić bo ktoś już nieco sobie lepiej radził niż w latach 2014-2016 . O tym płakaniu to jeszcze raz przeczytaj co napisałem bo chyba tylko zerknął na pierwszy fragment i zacząłeś pisać ...

  • 28. Skoczek130
    • 2018-08-18 15:00:39
    • Blokada
    • *.perfecteline.pl

    @weres - jaką to przewagę ma w tym roku Ferrari? Nie widzę jej ani trochę... ;) Zobaczymy, jaki układ będzie na Monzie, spa i Suzuce - tam bolid robi różnicę w szczególności. ;)

  • 29. weres
    • 2018-08-18 22:41:20
    • *.177.224.126.revdns.net.pulawy.pl

    Napisales w jakim przypadku vettel placze, jest to nieprawda vettel placze przy roznych okazjach. Skoro ferrari lepiej sobie radzi przy wysokiej temperaturze, podczas dlugich przejazdow ma silnik o wiekszej mocy i jest lepiej dostosowany do ulicznych torow typu singapur czy monako, to na jakim torze mercedes ma w tym roku przewage nad ferrari? A mimo to lewis jest liderem. W tamtym sezonie problemy z temperatura sprawialy ze lewis mial w poczatkowej czesci sesonu klopoty. Tak wiec trudno mowic ze przegrzewajacy sie merc byl zdecydowanie lepszy od ferrari.

  • 30. XandiOfficial
    • 2018-08-19 16:35:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    spoko to zrób film gdzie jego wszystkie komunikaty z tego sezonu gdzie on płacze

    UWAGA SPOILER

    nie będzie ich więcej niż u Hamiltona (hipokryty) chyba, że to GRILL THE GRID nagrywali przed silverstone bo powiedział, że nigdy nie zwalił na samochód za błędy na torze i słabą jazdę a płacz, że miał całkowicie zniszczoną podłogę z prawej strony po uderzeniu go przez Kimiego w oponę (może lekko się uszkodziła ale bez przesady, wymówka 1 klasa ) potem jakoś się dziwnie sama naprawiła ... głupia ta scysja ale najlepiej w tym powinni Ci uświadomić inni fani F1 nie Lewisa ani Vettela, ja próbowałem ale wiesz lepiej komu ja kibicuję, pozdro

  • 31. weres
    • 2018-08-19 18:14:06
    • *.177.224.126.revdns.net.pulawy.pl

    Człowieku ten temat jest o Vettelu i Leclercu a ty cały czas piszesz o Lewisie. Co mają komentarze radiowe Hamiltona do rywalizcji Seba z Charlsem? Piszę, że fanbojstwo uniemożliwia ci logiczne myślenie, bo to brzmi grzeczniej niż głupota uniemożliwia ci logiczne myślenie. Po za tym wystarczy czekać nie w 2019 to w 2020 Leclerc zostanie kierowcą Ferrari i zobaczymy jak go Seb będzie zjadał.

  • 32. XandiOfficial
    • 2018-08-19 19:18:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    To chyba nie czytałeś tego artykułu i nie wiesz o jakie "zjadanie" chodzi ... dobra koniec, można i tak

  • 33. weres
    • 2018-08-19 21:55:46
    • *.177.224.126.revdns.net.pulawy.pl

    Xandi przeczytaj dokładnie artykuł i pisz na jego temat bo na razie podniecasz się Lewisem i tym co ja napisałem.

  • 34. PiotrFanF1
    • 2018-08-20 08:57:08
    • *.sta.asta-net.com.pl

    to leclerc zje na śniadanko vettela, miszcza podwójnego dyfuzora i suchego asfaltu, już mu ricciardo w red bullu pokazał gdzie jego miejsce a teraz pokarze mu to charles, ciekawe gdzie wtedy ucieknie

  • 35. Peter_Sv5
    • 2018-08-20 09:12:31
    • *.146.36.34.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @34.PiotrFanF1
    Powiedział, co wiedział. Kozaczek sprzed monitora z poziomu kanapy i kolejny przedstawiciel Cebulandii typu ,,nie znam się, ale się wypowiem". Zamilcz trollu.

  • 36. Mat5
    • 2018-08-20 12:59:40
    • *.146.234.172.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Awans Leclerca do Ferrari po jednym sezonie mógłby mu zaszkodzić. Fakt, jest talentem na pokroju Verstappena, Vettela, Alonso, czy Hamiltona, ale taki skok na głęboką wodę może dać efekt odwrotny od zamierzonego.
    Pierwszym przykładem może być Magnussen, który od razu debiutował w McLarenie. Uważany za wielki talent od razu ściga się w zespole, gdzie jest ogromna presja wyniku zwłaszcza po poprzednim nieudanym sezonie. Początek miał wymarzony - start z czwartego pola i finisz na podium, jednakże później zaliczył mocny spadek formy nigdy nie był wyżej niż piąty. Po przejściu Alonso do McLarena znowu został kierowcą rezerwowym i po kilku miesiącach zakończył współpracę z tym zespołem.
    Drugim przykładem może być Kwiat, który po jednym mimo wszystko średnim sezonie w Toro Rosso awansował do Red Bulla zamiast Vergne'a, który zdobył prawie 3 razy więcej punktów od Rosjanina. Pierwszy sezon w Red Bullu Kwiat miał poprawny, był 7 w generalce przed kolegą z zespołu. Bolid nie był tak konkurencyjny, jak sezon wcześniej, ale miał kilka dobrych wyścigów (P4 w Belgii,Monako i Meksyku oraz P2 na Węgrzech). Rok później apetyty Red Bulla wzrosły. Bolid był lepszy od poprzednika, więc oczekiwania i presja wyniku były większe. Kwiat nie był w stanie poradzić sobie z nowymi realiami, co prawda stanął na podium w Chinach, ale popełniał sporo błędów, miał słabe tempo kwalifikacyjne i Helmut musiał zareagować zamieniając go miejscami z Verstappenem. W Toro Rosso również sobie nie radził, przez co wyleciał z programu Red Bulla.
    Najlepszą opcją dla Leclerca jest albo pozostanie w Sauberze, albo przejście do Haasa, żeby nabrał jeszcze doświadczenia tak, aby być w pełni gotowym na awans do Ferrari.

  • 37. XandiOfficial
    • 2018-08-20 18:00:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Pokaż mi ten podwójny dyfuzor gościu bo nie kminie skąd ty te informacje bierzesz. 3 raz to piszesz to samo "bocie"


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo