komentarze
  • 1. ipkuser
    • 2018-08-02 11:10:42
    • *.play-internet.pl

    ale jak RB ma TR to jakoś nikt nie podnosił takiego rwetesu, a przecież w gruncie rzeczy to ten sam problem..

  • 2. waterball
    • 2018-08-02 11:26:52
    • *.adsl.inetia.pl

    @1 Ale RB nie produkuje silników - to była jednak zupełnie inna sytuacja.

  • 3. Levski
    • 2018-08-02 11:31:58
    • *.netservis.com.pl

    No i TR jest traktowane jako wlasny team, RBR im nic nie daje, gdyby dawal to byliby 4 ekipa w stawce.

  • 4. StalkerStrielok
    • 2018-08-02 11:32:52
    • *.lss.net.pl

    Williams sobie grabi. Zobaczymy , jak im zablokują wypłaty itp. Będą na pieniądzach od Putina i staruszka jechać

  • 5. TomPo
    • 2018-08-02 12:59:06
    • *.dynamic.chello.pl

    Cale to F1 poszlo za czasow dziada w zlym kierunku.
    Drogie jednostki, kiepski podzial kasy... wszystko to sprawia, ze mamy coraz wiecej satelickich zespolow, ktore o nic nie beda nigdy walczyc. Gdzie tu sens ?
    Ludze sie ze Liberty wezmie to za pysk i doprowadzi do pionu takie teamy jak Ferrari, by ten sport wrocil do korzeni, 2021 juz w sumie niedlugo...

  • 6. kriss77
    • 2018-08-02 13:34:49
    • *.92.200.253

    McLaren, Renault i Williams - ot wiadomo, że chcą w sposób pozasportowy osłabić i przeskoczyć w rywalizacji zespół, z którym do niedawna przegrywali na torze ... o ile MCL i Renault mogą tak sobie pogrywać, to Williams biorący silniki od Merca a niebawem i dalsze podzespoły chyba robi to po to by coś ugrać z Mercedesem.

  • 7. greyhow
    • 2018-08-02 13:53:58
    • *.98.119.135

    Prosta sprawa. Renault celuje już wyżej, chce osłabić Mercedesa. McLaren chce osłabić rywala na torze. Williams chce osłabić konkurenta do zostania Mercedesem B.

  • 8. stasek44
    • 2018-08-02 16:19:15
    • *.my-it-solutions.net

    "Zespół Mercedesa z Toto Wolffem na czele zapewnia jednak, że nie myśli o kupowaniu zespołu Force India i nie zastanawia się na tworzeniem swojego drugiego zespołu tak jak zrobiło to Ferrari."

    Co za bzdura. Przecież FI już jest drugą ekipą Mercedesa, tak jak Sauber dla Ferrari. Powiedziałbym, że FI i Mercedes posunęli się dalej, gdy Ocon w Monako wykonał krypto TO przepuszczając Hamiltona :) O dziwo rozeszło się po kościach, ale jak Bottas, albo Raikkonen przepuszcza kolegę z zespołu to już wszyskim to przeszkadza. Po za tym, zarówno Ferrari jak i Mercedes mają wpływ na to kto jeździ w ich "zespołach B".

    Współpraca Haas -> Ferrari jest zupełnie inna, niż Ferrari -> Sauber. Analogicznie Mercedes -> Williams.

    Oba zespoły kupują elementy nadwozia oraz silniki, ale PÓKI co do tego się to ogranicza.

  • 9. belzebub
    • 2018-08-02 17:11:24
    • *.centertel.pl

    @8 Myślisz, że współpraca między Ferrari -> Haas i Ferrari -> Sauber to tylko dostarczanie podwozia i sliników? Ano nie, bo jest przepływ informacji w drugą stronę Ferrari dostaje dane zebrane na torze od tych dwóch zespołów. Dzięki temu mogą mają więcej danych niż tylko ze swoich dwóch bolidów. Dodatkowo Ferrari może do Saubera delegować swojego debiutanta, na razie tylko jednego ale coś czuje że od 2019 może być już i dwóch.
    Dlatego Williams chce zablokować pomoc FI, bo dla nich pogłębienie współpracy z Mercedesem to być albo nie nie być. Jeśli Mercedes pogłębi współpracę z FI, to z Williamsa może już zrezygnować.
    Reno i Mclaren wiadomo bliższa współpraca FI z Mercedesem to zagrożenie że zespół ten będzie silniejszy. Proste.

  • 10. stasek44
    • 2018-08-03 09:57:33
    • *.56.241.24

    @belzebub

    Nie, nie myślę tak - chodziło mi o to, że współpraca pomiędzy Ferrari i Haasem i Ferrari oraz Sauberem wygląda nieco inaczej... póki co. Jak sam zauważyłeś tylko w Sauberze jeżdżą juniorzy Ferrari.

    "Oba zespoły kupują elementy nadwozia oraz silniki, ale PÓKI co do tego się to ogranicza." Odnosi się do Haasa oraz Williamsa.

    To że jest przepływ informacji to chyba oczywiste. I zależy na tym nie tylko Ferrari, Mercedesowi, a równiez ekipom klienckim, bo dzięki temu ich dostawca może poprawiać swoje produkty, które później wpływają na ich szybkość.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo