komentarze
  • 1. bendyz
    • 2007-09-18 12:52:44
    • *.199.222.178

    A w ogóle to o wiele ciekawiej było gdy dwie firmy dostarczały opony do F1. Na pewno ciekawiej niż z tymi ich białymi paskami. przynajmniej mieliśmy dodatkową walke pomiędzy firmami oponiarskimi, a teraz ani walki ani rozwoju w tej dziedzinie...

  • 2. Keryn
    • 2007-09-18 13:10:14
    • *.comarch.com

    A oto i efekty likwidacji drugiej firmy dostarczającej opony - koniec zmian, przecież jest dobrze. Po co się rozwijać jak nie ma z kim walczyć? Porażka.

  • 3. koffers
    • 2007-09-18 14:49:07
    • *.249.6.130

    Popatrzcie co się dzieje na MotoGP, wszyscy chcą jeździć na Bridgestone'ach. Od '97 roku jest w F1 ze znacznymi sukcesami i podbija inne sporty motorowe. W żadnym razie nie nazwałbym tej decyzji stagnacją. Michelin traci pole i na MotoGP, stracił rajdy samochodowe. To chyba nie przypadek.
    Moim zdaniem unifikacja dostawcy opon to był dobry ruch i jest mi w sumie obojętne, że teraz opony dostarczają Japończycy. Nigdzie nie jest napisane, że będą to robić do końca świata. Powinie im się noga i Michelin lub może Goodyear/Dunlop, Continental lub Pirelli zajmą ich miejsce. Wszystko wskazuje na to, że Bridgestone staje się powoli wiodącym dostawcą opon w sportach motorowych. Takie są fakty.

  • 4. reikorp
    • 2007-09-18 14:58:06
    • *.gprspla.plusgsm.pl

    Teraz popatrzcie jak się rodzą patologie, jeśli ktoś ma na coś monopol. Brydżstołn zmienia odrobinę mieszanki, a kto z zespołó tę wiedzę posiądzie przed skonstruowaniem przyszłorocznego modelu, będzie miał bardzo dużą przewagę na starcie. A potem powstaje takie CBA w F1 (żrąc kupę kasy) i ściga te zespoły, które zapłaciły za wiedzę o oponach, zamiast wpuścić wolny rynek, konkurencję. Jestem przepełniony odrazą dla takich zachowań, pseudo-mądrych, uzurpujących słuszność, antycypujących najgorsze bzdury. wyjeżdżam do Boliwii:/ Będę miał słowiany kapelusz i cygaro...

  • 5. Kazik
    • 2007-09-18 15:23:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No i trudno się z Tobą reikorp nie zgodzić.Wątek opon już tu był poruszany niejednokrotnie więc nie chcę "wałkować" tematu.Konkluzja jest jedna-poziom widowiska jakim jest F1 po prostu się obniżył a zawdzięczamy to ...Monopolowi.Do Boliwii co prawda się nie wybieram ale słuchając pana van der Grinta to naprawdę można popaść w pesymizm (Bridgestone " rządzi",eehhh).

  • 6. walerus
    • 2007-09-18 16:05:06
    • *.klingspor.pl

    No zadziwiająca decyzja monopolu - nic nie zmienią - no kurcze ale sensacja!!!!....;-) ja bym to ogłosił na następne x lat!!!!....;-)

  • 7. reikorp
    • 2007-09-18 20:07:50
    • *.gprspla.plusgsm.pl

    Przeczytawszy w końcu ten artykuł (wcześniej mi się nie chciało) stwierdzam: dżapański koncern bohatersko rozwiązuje problemy nieznane za czasów kilku dostawców. że się posłuszę słowami pewnego publicysty....

  • 8. prema
    • 2007-09-19 22:28:47
    • *.range86-151.btcentralplus.com

    Boliwię polecam jest piękna, zwłaszcza dżungla i wysokie Andy, dzika, niedostępne, warto

  • 9. Kazik
    • 2007-09-19 23:09:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    (inżynier Pydlak ?-jeżeli się mylę to przepraszam.Pozdrawiam.).

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo