komentarze
  • 1. FUN_F1
    • 2017-12-21 11:24:21
    • *.dynamic.chello.pl

    i bardzo dobrze, jak zapytamy nie ortodoksyjnego kibica o nazwy zespołów to mało kto wie jak nazywają się w pełni zespoły, każdy mówi MERCEDES, RED BULL itp.

  • 2. TomPo
    • 2017-12-21 12:48:11
    • *.emea.ibm.com

    I slusznie. Wkladanie nazw firm do nazw zespolow to jakas porazka. Te wszystkie kluby pilkarskie, siatkarsie, koszykowki itd itp. "Zderzaki Mariana Wygwizdów Wielki"

  • 3. Banan917
    • 2017-12-21 16:46:11
    • *.play-internet.pl

    Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć łopatologicznie dlaczego taki producent jak McLaren nie może się ścigać na silnikach swojej produkcji? Wcześniej Mercedes, później Honda, teraz Renault... Przecież słyną z potężnych "bolidów cywilno-ulicznych". Podobnie z resztą jak Ferrari, które jednak jeździ na swoich silnikach. O co tu chodzi?

  • 4. CzarnyKret22
    • 2017-12-21 17:05:12
    • *.promax.media.pl

    @Banan917 zaprojektowanie i wyprodukowanie takiego silnika wiąże się z ogromnymi kosztami. McLaren byłby w stanie to zrobić ale teraz juz za późno nie mieliby szans dogonić innych producentów, ba nawet z Hondą by przegrywali.

  • 5. sliwa007
    • 2017-12-21 17:16:30
    • *.centertel.pl

    Tu nawet nie ma co się rozpisywać. McLaren jako zespół F1 miałby problemy finansowe z budową takiego silnika. Raczej nie są w stanie sprostać takiemu wyzwaniu. Cała grupa McLarena jako tako skupiona jest wokół zespołu wyścigowego, to nie jest wielki gigant motoryzacyjny. Do Mercedesa nie ma nawet co porównywać. Daimler zatrudnia kilkaset tysięcy pracowników, dochód liczony w miliardach. McLaren zatrudnia kilka tysięcy pracowników z dochodem liczonym w milionach.
    To tak jakby porównywać Biedronkę z lokalnym osiedlowym sklepem.

  • 6. Atemi
    • 2017-12-21 19:09:03
    • *.serczer.pl

    Radzę poczytać o McLarenie. Bo McLaren F1 a McLaren Automotive (gałąź firmy, która robi auta i silniki) to tak w sumie... dwie różne bajki. :P

  • 7. sliwa007
    • 2017-12-21 19:45:37
    • *.centertel.pl

    6. Atemi
    I co to zmienia? Dalej nie widzę tam odpowiednich funduszy do budowy silnika tylko na potrzeby F1.

  • 8. Szynnal
    • 2017-12-22 10:39:09
    • *.centertel.pl

    Przemku firma to chyba kobieta więc z raczej "z dwiema dużymi firmami" ;-)

  • 9. Jacko
    • 2017-12-22 12:41:12
    • *.dynamic.chello.pl

    @ 1. FUN_F1 , 2. TomPo
    Chyba lepiej, kiedy będzie sponsor tytularny i sypnie trochę kasy za firmę w nazwie, niż zespoły mają później szukać, jaki kierowca zapłaci więcej za fotel? Był "Vodafone McLaren Mercedes" i nikomu to nie przeszkadzało ani nie raziło, bo się i tak mówiło przecież McLaren. Dziennikarze co jakiś czas w telewizji wypowiedzieli pełną nazwę i wszyscy byli zadowoleni.

  • 10. Szynnal
    • 2017-12-22 13:13:11
    • *.centertel.pl

    tylko, że dla tytularnego trzeba robić dużo więcej roboty medialnej

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo