komentarze
  • 1. toddlockwood
    • 2017-11-01 11:37:09
    • *.dynamic.chello.pl

    Myślę że powinni zwiększyć pojemność do co najmniej 2l

  • 2. Heytham1
    • 2017-11-01 12:02:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @2 Pojemność silników w F1 już raczej nigdy nie wzrośnie a wręcz przeciwnie...będzie jeszcze mniejsza. W motoryzacji będzie cały czas rozwijać się wszystko w stronę jak największej ekologii. To samo czeka F1 i inne sporty motorowe.
    Ja osobiście nie mam nic do obecnych jednostek napędowych poza ich dźwiękiem. Ale ten na pewno zmieni się na lepsze dzięki zwiększonemu limitowi obrotów.

  • 3. marcelo9205
    • 2017-11-01 12:34:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyli to co wczoraj pokazali to nic pewnego, jak trzech z czterech producentów silników mowi, że im sie ta koncepcja nie podoba.

  • 4. Believer
    • 2017-11-01 13:00:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mnie tez się to nie podoba. Marzy mi się, żeby wróciły V10 z 2004/5. Chociaż osobiście podoba mi się dźwięk obecnych jednostek, to mogłyby być głośniejsze. A ten dźwięk z auta Pereza z Meksyku czy USA to śmiech na sali, brzmi gorzej niż Opel Tigra z dziurawym wydechem. Jeszcze takie pytanie, czy podnosząc zakres obrotów o 3000 wzrośnie ich moc, czy znowu nałożą jakieś żałosne ograniczenia i moc będzie taka sama lub mniejsza jak w obecnych silnikach?

  • 5. Levski
    • 2017-11-01 14:18:27
    • *.79.76.38

    Jakoś się nie dziwie Toto, a co on by chciał ? Najlepiej żeby utrzymały się te same silniki co teraz albo ich rozbudowana wersja. Skoro mówi że będzie problem z rozwijaniem dwóch jednostek od 2018 oznacza to że najlepiej by chciał jeszcze bardziej skomplikować jednostki tak aby można było rozwijać to gdzie są najlepsi, i dalej kontynuować swoją dominacje. Każda jednostka nie będzie się podobać Mercedesowi która nie będzie szła za tym aby było ciężko i żeby nadal byli najlepsi. Gdyby nie silniki to w tym sezonie Ferrari wygrało by z nimi bez problemów, a oni walczyli by o mistrza z RBR, wcześniej również.

  • 6. ipkuser
    • 2017-11-01 15:32:16
    • *.play-internet.pl

    obecnie jednostki i tak nie osiągały limitów obrotów - samo podniesienie limitu o 3000 rpm nie wystarczy ze względu na ograniczony przepływ paliwa, przydało by się go jeszcze zwiększyć
    sam dźwięk jest sprawą drugorzędną, choć faktycznie - dźwięk poprzednich silników był znacznie lepszy

  • 7. Bzik
    • 2017-11-01 16:27:23
    • *.dynamic.chello.pl

    Jakoś prace nad obecną jednostką nie przeszkadzały Mercowi przed ostatnią zmianą przepisów.....
    No ale teraz to co innego, bo wszyscy równo zaczną i nie będzie strategicznej przewagi...!

  • 8. bartexar
    • 2017-11-01 16:29:27
    • *.166.255.244

    Jasne że podniesienie obrotów nic nie da, gdyby to była rzędowa 6 to owszem brzmiałoby to zdecydowanie lepiej. 18000 obrotow to będzie po prostu głośniejsza kosiarka, nie będzie tego pięknego wycia.

  • 9. ahaed
    • 2017-11-01 17:21:47
    • *.access.telenet.be

    Niech dadzą 1.1l diesel z 4 turbinami, DPF, EGR, dwumasa, skrzynia DSG, norma spalin euro 20 i jeden silnik na sezon.

  • 10. ahaed
    • 2017-11-01 17:31:18
    • *.access.telenet.be

    A zapomniałem. Silnik Renault od 2021 zamiast nazwy Tag Heuer w RB, będzie się nazywał: Dacia.


    Uwielbiam ten sport. Ale jeszcze 10 lat temu widać było walkę o wszystko. Od czasu gdy zniknęło tankowanie itd. Ten sport schodzi na psy powoli. Co będzie w 2030? Dadzą im żagiel i pedały? (Nie wiem czy słowo "pedały" jest dopuszczalne, więc można zamienić na geje jak coś
    ).

  • 11. BlahBlah
    • 2017-11-01 18:23:37
    • *.icpnet.pl

    Żagiel i dwóch gejów... brzmi interesująco.

  • 12. TomPo
    • 2017-11-01 21:17:21
    • *.dynamic.chello.pl

    Jakos sie Mercowi nie dziwie, ale im szybciej zrozumieja ze F1 potrzebuje widzow, by miec sponsorow tym lepiej. A nikt nie chce ogladac pojedynku 2 max 4 bolidow na torze bo to NUDNE.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo