komentarze
  • 1. rsobczuk
    • 2017-08-23 08:39:56
    • *.cust-83.exponential-e.net

    Chyba mała niezawodność, albo duża zawodność?

  • 2. bbrbutch
    • 2017-08-23 09:04:31
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Honda ,gorzej jeździ niż wygląda.
    :)

  • 3. Kalor666
    • 2017-08-23 09:32:12
    • *.29.164.180.threembb.co.uk

    a tak to właśnie wyglądało jakby z tych sześciu działał właśnie ten jeden cylinder tylko....... :-)

  • 4. YASHIU
    • 2017-08-23 10:28:11
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @3...
    Hahaha...dobre :)) piękne podsumowanie :))

  • 5. Reseller
    • 2017-08-23 11:20:04
    • *.actus-info.pl

    Czegoś nie rozumiem... Skonstruowali jednocylindrowy silnik V6? Jak ma się testowanie jednocylindrowej jednostki do pełnej V6? A później co? Kolejnym krokiem jest połączenie ze sobą sześciu jednocylindrowców, podokładnie wszystkich MGU-H i reszty osprzętu i testowanie na torze. Jakoś tego nie widzę :-(

  • 6. pryk
    • 2017-08-23 11:24:29
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @5 - coś kiepsko to ogarnąłeś. Nie da się skonstruować jednocylindrowego v6 bo v6 to widlaste 6 cylindrów. Oni mają do testów jakby 1/6 tego silnika, jeden cylinder :)

  • 7. WDrake
    • 2017-08-23 11:57:42
    • *.40.0.168

    oby nie było tego co zwykle

  • 8. ipkuser
    • 2017-08-23 12:20:33
    • *.90.161.218

    wygląda na to, że Honda wzięła jednocylindrowy silnik motocyklowy 250 ccm, trochę go rozwierciła i zlepiła V6 z sześciu takich..
    testują go teraz w jakimś motorku na tyłach fabryki, albo lepiej - żeby zwiększyć ilość otrzymywanych danych rozdali takie motorki pracownikom na dojazdy do pracy - a ci po każdej trasie wypełniają raporty..
    i dziwią się, że mają problemy z korelacją danych ;-)

    żartuję oczywiście, ale..

  • 9. gzr
    • 2017-08-23 12:41:20
    • *.231.92.196

    Ciekawe, czy silniki do wersji osobowych w taki sam sposób testują :D

  • 10. Mat5
    • 2017-08-23 12:49:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Hamownia i tor to są dwie różne rzeczy. Honda ma pełne ręce roboty, żeby nadrobić straty do rywali i powalczyć o punkty nie tylko w Singapurze. Chciałbym, żeby było tak, jak mówią, ale nie spodziewam się po nich cudów w tym roku. McLaren obecnie zdobył tyle punktów, co Alonso 2 lata temu. Zawsze sądziłem, że od tego sezonu może być już tylko lepiej, ale jednak może być gorzej. Sezon co prawda jeszcze się nie skończył, ale bądźmy realistami i nie spodziewajmy się nie wiadomo czego w ich wykonaniu. Trudno przez drugą połowę sezonu zniwelować straty z pierwszej.

  • 11. VVlodar
    • 2017-08-23 12:51:29
    • *.warszawa.vectranet.pl

    Już po trzech latach zauważyli, że układ v6 to nie do końca to samo, co 6xjeden cylinderek. Aż się boję pomyśleć do czego dojdą za kolejne trzy lata. Jako wieloletni fan marki muszę stwierdzić, że Honda cannot into F1 :( Gdzieś w głębi serca, mam jednak nadzieję, że wychodzą z kryzysu.

  • 12. Quar
    • 2017-08-23 13:01:54
    • *.adsl.inetia.pl

    Od dzisiaj zamiast jednego cylindra będą testować 2. Wzięli widlasty motorek od VT 125 rozwiercili, teraz testy będą 2x tak udane :P

  • 13. belzebub
    • 2017-08-23 16:25:19
    • *.centertel.pl

    No to jeśli testowali na jednym cylindrze, to nic dziwnego że takie są efekty wyników na torze. ;)

  • 14. sliwa007
    • 2017-08-23 19:25:34
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Same procesy spalania może i da się tak badać, natomiast chociażby proces oddawania ciepła jest inny dla jednego cylindra a inny dla kilku połączonych.
    Myśleli chyba, że wszystko da się przeliczyć wzorami ale jak widać teoria dalej pozostanie teorią a praktyka praktyką.
    Zastanawiam się co ich skłoniło do takiego rozwiązania, raczej mieli jakieś poważne argumenty bo pomysł na pierwszy rzut oka wydaje się debilny. To tak jakby dać narciarzowi jedną nartę i wysłać na trening.

  • 15. bbrbutch
    • 2017-08-23 21:27:41
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Ok,rozumiem ,że testowanie bolidu jest zabronione po za oficjalnymi testami,ale testowanie na hamowni chyba już nie?
    Czy Oni zwyczajnie nie mogli ustawić kompletnego silnika z ers i trzeć go ile wlezie pod rożnymi obciążeniami,aż wyjdą wszystkie bolączki na wierch.No Hello ja się pytam.Przy takiej technologii jaką dysponują to są zapewne w stanie stworzyć idealne realne warunki wyścigowe w zamkniętym pokoiku swojej fabryki.No jakoś McLaren budę ogarnia,więc nie rozumiem co chcieli osiągnąć z tym silnikiem jednocylindrowym.Przecież obecne silniki F1 to cały układ napędowy z naczyniami połączonymi gdzie przy wyłączeniu jednej z jego składni cala reszta zwyczajnie jest bezużyteczna.Kurcze dawno temu miałem Civica z 93roku i byłem wręcz zachwycony z silnika 1.3 jaki tam siedział pod maską.Ach Japończycy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo