komentarze
  • 1. Gosu
    • 2017-07-07 14:28:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    No i proszę, tak myślałem, że Helmut nie puści tak łatwo Hiszpana. Ciekawy jestem jak teraz zareaguje Sainz, który ma już dość jeżdżenia dla STR, a jest wystarczająco dobry, by pójść do lepszego lub fabrycznego teamu.

  • 2. FoTi
    • 2017-07-07 14:35:05
    • *.devices.net.pl

    Niestety Red Bull ma takie zasady, że kierowcy są u nich traktowani, jak własność zespołu. Bardzo twarde zasady programu dla młodych kierowców, z którego wielu utalentowanych kierowców nie potrafiło wyciągnąć zbyt dużo dobrego. Z drugiej strony jest to zrozumiałe patrząc na to, jak dużo inwestują w to, aby tacy kierowcy mogli jeździć. Problem w tym, że z niewolnika nie ma pracownika i mogą zahamować dość znacznie rozwój Carlosa.

  • 3. Rudolf50
    • 2017-07-07 14:42:58
    • *.play-internet.pl

    Czyli RedBull ma tak skonstruowane kontrakty, że odejdziesz od nich tylko wtedy jak sami Cię wyrzucą.
    Fajnie :-)

  • 4. shodan
    • 2017-07-07 15:07:07
    • *.play-internet.pl

    horner pan i wladca ludzkiego zywota masakra

  • 5. Gosu
    • 2017-07-07 15:11:41
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    4. shodan Horner raczej wykonuje polecenia "szarej eminencji" Helmuta.

  • 6. MarTum
    • 2017-07-07 15:29:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @4 Horner to tylko pionek.

  • 7. przemo255
    • 2017-07-07 15:48:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z niewolnika nie ma pracownika. Albo dadzą mu szansę w Red Bulu albo muszą mu pozwolić odejść, inaczej przestanie się rozwijać, straci motywacje i koniec kariery.

  • 8. poncki
    • 2017-07-07 17:28:18
    • *.as43234.net

    Niewątpliwie Sainz liczył na awans do RBR ale jak widać prędko się to nie stanie. Szkoda by było gdyby skończył jak Vergne

  • 9. sliwa007
    • 2017-07-07 19:26:54
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Jest ważny kontrakt - nie ma tematu.
    Sainz to nie idiota, podpisał wszystko świadomie. Marko traktuje swoich kierowców jak śmieci, ale o tym wszyscy wiedzą nie od dziś. Nie ma sentymentów.

    Z drugiej strony, jak Renault się uprze, to mają mocnego asa w rękawie w postaci silników. Tylko tak się teraz zastanawiam, na którym miejscu w kolejce taki Sainz może się znajdować, wszak do Renault wielu się wybiera. Oby nie było tak jak z Sauberem, że do dwóch bolidów zakontraktowali 4 kierowców...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo