komentarze
  • 1. Vicente
    • 2017-03-31 12:57:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kopią sobie grób :( Dziwię się, że ktoś w ogóle interesuje się tym japońskim crapem.

  • 2. belzebub
    • 2017-03-31 13:36:44
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    No wiesz przecież liczy się dla nich cena. Podejrzewam, że za silniki Mercedesa nawet po rabacie zapłacą więcej niż za silniki Hondy.

  • 3. YOOGI
    • 2017-03-31 13:57:47
    • *.obr-pok.one.pl

    @1
    Zawsze lepiej brać silnik, gdy jest on w dołku bo cena będzie atrakcyjna, a z takiego dna jak teraz Honda na pewno się odbije, więc będzie lepiej a cena zostanie za, jak to nazwałeś, "crap"

  • 4. Porky2
    • 2017-03-31 14:24:18
    • *.240.136.4

    Niskie mają wymagania w Sauberze, sądzą że obecne miejsce w klasyfikacji jest dla nich za wysokie.

  • 5. Vicente
    • 2017-03-31 14:31:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    YOOGI, odbije, a może nie odbije. Powrót Hondy oficjalnie ogłoszono w 2013, więc właśnie mija piąty rok od kiedy Japończycy trudzą się stworzeniem dobrego silnika i nadal stoją w miejscu. Efektów brak. Ba, jest nawet gorzej niż w zeszłym sezonie...

  • 6. Quar
    • 2017-03-31 14:45:19
    • *.adsl.inetia.pl

    Oj tam się odbije. Niżej już nie spadną, szczególnie jak Mclaren się na Mercedesa przesiądzie.
    Sądzę że jak by silnik od kaszlaka miał homologacje FIA to by i z FSO rozmawiali :)

  • 7. Heytham1
    • 2017-03-31 15:12:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale Wy głupoty gadacie...to jak spisuje się silnik Hondy nie jest tylko i wyłącznie winą samego japońskiego producenta. McLaren zawalił...ich auto samo w sobie też nie jest idealne skoro ten bolid ani na prostych ani na zakrętach nie jest szybki.

    McLaren bardzo na siłę chciał mieć mocny silnik i nie dał tyle czasu ile potrzeba Hondzie na opracowanie szybkiej i niezawodnej jednostki.
    Japończycy zaczeli budować silnik w 2013 roku? Okej...ale pomyślcie kiedy zaczął tworzyć swój silnik Mercedes.

    Co do Saubera...kontrakt z Hondą może im przynieść same korzyści. Cena silnika jest na pewno niższa. Do tego wkrótce mogą stać się jedyną stajnią której Honda będzie dostarczać silnik a to da jeszcze większe korzyści.
    Dla Hondy to także ważne by mieć kolejny zespół którego będą zaopatrywać w jednostki napędowe na wypadek gdyby McLaren całkowicie się obraził i by zrezygnował ze współpracy z japońcami.

  • 8. Fanvettel
    • 2017-03-31 15:34:32
    • *.230.122.84

    Nie wiem czy to dobry pomysl.

  • 9. St Devote
    • 2017-03-31 16:45:32
    • *.static.korbank.pl

    Nie wiedziałem, że w Szwajcarii eutanazja jest legalna. Najwyraźniej Sauber postanowił stoczyć się jeszcze niżej za to z wypchanymi oszczędnościami kieszeniami.

  • 10. nolegalX
    • 2017-03-31 17:36:51
    • *.137.155.lan.ekonet.info

    Sauber na silniku Hondy, to będzie wybuchowa mieszanka :D 10 sek straty do czołówki

  • 11. shodan
    • 2017-03-31 19:31:09
    • *.play-internet.pl

    typowe zagranie w biznesie w tym wypadku chodzi o urwanie paru baniek z oferty merca lub hondy przy czym honda chyba musi komus zaczac sprzedawac silniki

  • 12. sliwa007
    • 2017-03-31 20:29:22
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Jednym z powodów tak miernych osiągów Hondy jest też to, że współpracują tylko z McLarenem a to mocno ogranicza możliwość testowania. Dane płyną tylko z jednego bolidu (w sensie konstrukcji) a to nigdy nie jest dobre. Są kwestie chociażby chłodzenia jednostki i tutaj warto by mieć porównanie jak jednostka zachowuje się w innym bolidzie. Honda nie ma takiej możliwości.
    Dlatego uważam, że to Honda bardziej potrzebuje Saubera niż Sauber Hondy a co to oznacza? Na pewno bardzo korzystne warunki finansowe do Saubera, a oni dosłownie liczą każde eurocenty.

  • 13. belzebub
    • 2017-04-01 02:08:18
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    No, a jeśli Mclaren zrezygnuje z Hondy, to zostanie jej tylko Sauber. Dla niej to w pewnym sensie lepsze rozwiązanie, bo Sauber nie ma ciśnienia na walkę o podium. Poza tym, to jedyna będzie wtedy opcja żeby pozostać w F1.

  • 14. Kryniczanin
    • 2017-04-01 06:39:32
    • *.146.132.252.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ferrari przez wiele lat doskonale radziło sobie z silnikami tylko u siebie. Jednak to była era V10, V8...

    V6 to jednak inna bajka.

  • 15. sliwa007
    • 2017-04-01 07:17:42
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    14. Kryniczanin
    Jasne, jak im coś nie pasowało to wypychali bolid na tor i kręcili kółka aż znaleźli rozwiązanie.

  • 16. mentos11
    • 2017-04-01 07:37:04
    • *.opera-mini.net

    Już w zeszłym roku polotkowali że sauber może się z honda dogadać dlatego już rok temu zrezygnowali z nowej jednostki Ferrari, wezmą Hondę po bardzo promocyjnej cenie a Honda w przypadku rezygnacji McLaren będzie dalej w F1 i będą chcieli udowodnić że potafia zbudować silnik do f1

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo