McLaren po piątkowych treningach
Zespół McLaren rozpoczął weekend na Hungaroringu od ustanowienia przez Fernando Alonso najlepszego czasu dnia. Drugi z kierowców brytyjskiego zespołu, Lewis Hamilton pod koniec drugiej sesji kwalifikacyjnej popełnił błąd i ugrzązł w żwirowej pułapce, kończąc dzień na trzecim miejscu.„Dzisiejszy dzień był udany i jestem zadowolony z tego jak zachowuje się bolid. Poranek spędziliśmy na pracach nad ustawieniami, ograniczając liczbę opon, które używaliśmy. Przyczepność toru poprawia się w czasie weekendu więc postanowiliśmy przetestować wszystkie opony Bridgestone Potenza podczas popołudniowej sesji. Myślę, że znajdujemy się w dobrej pozycji i z niecierpliwością czekam na resztę weekendu, w którym powinniśmy być dalej mocni.”
Lewis Hamilton:
„Dzisiejszy dzień przebiegł gładko, poza moim oberkiem pod koniec drugiej sesji, co oznaczało, że nie mogłem wykonać swojego ostatniego przejazdu, więc teoretycznie mógłbym być trochę szybszy. Wypadłem z toru jak doganiałem Yamamoto na okrążeniu pomiarowym i prawdopodobnie zbyt szybko wszedłem w zakręt. Mimo to byliśmy w stanie poczynić postępy i jak do tej pory jestem pewny naszej formy na tym torze.”
Ron Dennis, szef zespołu:
„Zachęcający początek weekendu, w którym oba bolid wyglądają konkurencyjnie. Oczywiście będziemy ciężko pracować nad dalszymi poprawkami w nocy, ale czujemy się pewnie po tym jaki zrobiliśmy dzisiaj postęp. Niestety Lewis wyleciał z toru pod koniec drugiej sesji, ale to nie wpłynęło znacząco na nasz program testowy.”
komentarze
1. barteks2
kempa, jak jest 'oberek' po angielsku??? ;)))
2. KaczorX86
Lewis znów błąd zaliczył w treningu - choć w GP Europy to nie jego winą była nie sprawna "wkrętarka"! Alonso daje rade jak zawsze :) Liczę na jego dobry występ.
3. reikorp
pewnie, ze lewis zbyt szybko wlazł w zakręt. już przy wejściu musiał skontrować, bo miał małą przyczepność. widać to było doskonale;] ale przycisnął i "oberek". no i ta masa żwiru wyrzuconana tor. deczko nieodpowiedzialne...
4. Supek
Luis przestal byc nieomylny..do tego stracona przewaga w ciagu jednego weekendu GP po awarii sprzetu w tym wypadku klucza do kol ..musialo go zdeprymowac...chyba za szybko zaczal myslec o utrzymaniu pierwszej pozycji i to ma wplyw na jego zachowani w czasie jazdy...ja poczatku sezonu patrzac na jego przejazdy nie mozna bylo dostrzec wielu bledow...drobnych rzecz jasna..bo duzych nie popelnial wcale...pewna spokojna jazda. Z kamer na kokpitach bylo widac z jak wielka pewnoscia jezdzil..zero zbednych ruchow kierownica..dociagniec i korekcji toru jazdy...gdzie inni kierowcy z czolowki chocby Massa sprawiali wrazenie jakby chcili ukrecic drazek kierowniczy...Juz od Silverstone , gdzie poddany presji oczekiwac stracil die pozycje startujac z PP i dodatkowo zanotowal duza strate zarowno do Alonso jak i Kimiego zaczely sie nerwowe posuniecia. Ferdek natomiast odzywa wyraznie...spelniaja sie jego prorocze slowa ze szczescie luisa nie bedzie trwalo wiecznie...troche zal, ze byc moze cieszy go troche spadek formy kolegi z zespolu. Ale i zespol a zwlaszcza Denis..jest odpowiedzialny za re cala sytuacje spiec w zespole..
5. david22
właśnie barteks2... jak jest oberek po angielsku??? ale pytam serio...
6. barteks2
McLaren usunął rogi w swoich bolidach.... ciekawe czy BMW zrobi tak samo ??? http: //www.formula1.com/news /technical/2007/780/453.html
7. barteks2
david22: sprawdziłem w słowniku - tak samo :)
8. barteks2
Po prostu kempa fantazyjnie przetłumaczył słowo 'spin' czyli polski 'bączek' :)
9. reikorp
usunięcie rogów prawdopodobnie będzie tylko na węgry, no chyba, że ma to związek ze zmienionym tylnym skrzydłem... nie wiem, poczytajcie...
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz