komentarze
  • 1. Greek
    • 2017-01-17 21:39:56
    • *.gemini.net.pl

    Jeżeli opory aero mają się znacznie zwiększyć to czarno to widzę...

  • 2. Sasilton
    • 2017-01-18 07:04:51
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    Dlaczego? Przez to ze bolidy będą wolniejsze, to bolid z tyłu zyska jeszcze większą prędkość względem poprzedzającego samochodu niż w ubiegłych latach, do tego będą hamować 20-30 metrów później.
    Nie raz były sytuacje gdzie te 30 metrów zdecydowało by o wyprzedzeniu przeciwnika.

    Już Australii będzie to widać, gdzie pierwsze zakręt będą pokonywać z pełnym gazem i będą mogły skuteczniej zaatakować na do hamowaniu do 3 zakrętu.

  • 3. rokosowski
    • 2017-01-18 10:20:22
    • *.static.sitel.net.pl

    Żeby w Australii pokonać pierwszy zakręt z pełnym gazem prędkości musiałyby wzrosnąć nie o 40 km/h (co dotyczy przecież tylko najszybszych zakrętów) a o ok 150 km/h xD

  • 4. St Devote
    • 2017-01-18 16:25:13
    • *.static.korbank.pl

    Takie wytyczne jak na kursie dla weterynarzy przed kastrowaniem kotów. Nein, danke!

  • 5. Sasilton
    • 2017-01-18 18:59:50
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    3. rokosowski
    Pierwszy zakręt nie jest taki wolny, do tego na końcu prostej będzie z 20km/h mniej, wiec jeszcze łatwiej będzie można pokonać ten zakręt.

  • 6. rokosowski
    • 2017-01-19 00:29:00
    • *.static.sitel.net.pl

    W kwalifikacjach w 2015 roku mieli na wejściu ok 130 km/h, prędkość na prostej będzie wynosić pewnie ok 300 km/h, niewyobrażalne żeby cokolwiek przejechało ten zakręt z taką prędkością.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo