komentarze
  • 1. azazel
    • 2016-11-25 12:33:55
    • *.229.128.118

    Już zaczyna się asekuracyjne tłumaczenie się bo znowu wyprodukują kiepskie opony. :/

  • 2. fanFelipeMassa3
    • 2016-11-25 17:02:44
    • *.ip.euro.net.pl

    @1 to nawet i lepiej. Przynajmniej wyścigi będą ciekawsze.

  • 3. azazel
    • 2016-11-25 17:53:03
    • *.229.128.118

    Ciekawsze przez oszczędzanie opon?!

  • 4. rKubica-fan
    • 2016-11-25 22:20:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem to tłumaczenie jest bardzo zachowawcze. W pirelli boją się kompromitacji. Opony czy Michelin czy Bridgestone spełniały oczekiwania zespołów a tutaj bolid, który jest z tyłu nie ma szans wycisnąć więcej z opon. Przewaga świeżości tutaj nie funkcjonuje i to mnie martwi. Na oponach deszczowych jest to jeszcze zauważalne ale brak różnorodności jest tak na prawdę brakiem jakości tych opon. Stworzyli coś co jest wytrzymałe ale nie daje pod większym obciążeniem bolidu dużej przewagi. Przez to opony schodzą na dalszy plan. Wszyscy je oszczędzają ale tak na prawdę po co?? Monopol opon jest szkodliwy dla obecnej F1 ciekawie byłoby zobaczyć znów rywalizację również firm oponowych. Michelin rywalizujących z Bridgestone pokazało że odpowiednie opony mogą podpasowač pod konkretny zespół, kierowcę... i to dla mnie byłaby ciekawa rywalizacja np. Michelin, Yokohamy itp. z Pirelli która pokazała by jak te opony wpływają na rywalizację. Pozdrawiam

  • 5. skilder3000
    • 2016-11-25 23:13:18
    • *.opera-mini.net

    Gdzie rywalizacja gumiarzy. Za dobrych czasów F1 rywalizacja B vs. M to było coś. A Pirrelli to była guma do kosiarki i traktora

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo