komentarze
  • 1. Levski
    • 2016-10-02 16:17:46
    • .

    Ależ ta podwójna zmiana opon świetnie wyglądała, świetny ruch taktyczny RedBulli, Ferrari pewnie by czekało aż ktoś za nich wymyśli taktykę :D

  • 2. Lukas9_5
    • 2016-10-02 16:31:25
    • *.toya.net.pl

    Słychać było podczas relacji, jak zespół pozwala im walczyć? Bo podobno odkąd znieśli zakaz komunikacji nie ma już tego przycisku o przekazie prywatnym, czy czymś takim, żeby nie poszło do relacji, podobno wszystko teraz widzowie mieli słyszeć.

  • 3. jogi2
    • 2016-10-02 17:20:34
    • *.piekary.net

    No co ty ..jakby mieli wszystko puszczać to non stop była by relacja z rozmów

  • 4. tonia24
    • 2016-10-02 22:06:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Lukas9_5
    Choć raz się zgodzę z jogi2- gdyby widzowie mieli słyszeć wszystko, to nie słyszelibyśmy nic- a właściwie nie wiesz co byś słyszał, bo taki byłby szum- istna wieża Babel. Każdy kierowca wymienia z swoim inżynierem wyścigowym cały szereg informacji przez radio- mamy 22 kierowców w stawce i przez cały wyścig jest przekaz radiowy, niejednokrotnie kilka zespołów w tym samym czasie, a do tego komentarz wyścigu w TV (włącz sobie 22 stacje radiowe + TV i powiedz o czym każdy mówił)- powodzenia. ;)

  • 5. narya
    • 2016-10-03 00:10:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przecież wszyscy kierowcy nie rozmawiają jednocześnie cały wyścig przez radio. Litości ;P.
    Przekazywane są jedynie ważne informacje na linii zawodnik -inżynier. Z czego tylko najciekawsze puszczane są podczas transmisji.

  • 6. sliwa007
    • 2016-10-03 08:35:51
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Chłopaki nie walczą o tytuły więc i walka jest swobodna a zawodnicy czują do siebie szacunek. Przyjdzie pora, że będą walczyli o wyższe pozycje to wtedy zobaczymy ile z tego szacunku zostanie. Już to przerabialiśmy nie jeden raz...

    Swoją drogą jakie to wszystko jest nieprzewidywalne... dopiero co Vettel przechodził do Ferrari a wszyscy śmiali się z Red Bulla. Temu pierwszemu wróżono wielkie sukcesy a Red Bull miał się wycofać z rywalizacji. Tymczasem coś mi się wydaje, że w przyszłym roku historia może zatoczyć małe kółko i Red Bull znów może okupować podium.

  • 7. tonia24
    • 2016-10-03 08:53:57
    • *.static.ip.netia.com.pl

    @5. narya
    "Przecież wszyscy kierowcy nie rozmawiają jednocześnie cały wyścig przez radio. Litości ;P."
    Nie wszyscy i nie cały czas, to fakt. Przerysowałam trochę, żeby kolega mógł to sobie wyobrazić. Nie zmienia to faktu, że przy 22 kierowcach na torze przepływ informacji radiowych jest bardzo duży. Ostatnio oglądałam opracowaną powtórkę Formuły E (ePrix w Londynie) właśnie z takim ciągłym przekazem radiowym , jeszcze na dole leciały napisy-jakbyś czegoś nie zrozumiała- po 20 minutach miałam dość. Nie dało się skupić, co się dzieje na torze.

  • 8. ds1976
    • 2016-10-03 11:25:45
    • Blokada
    • *.gigainternet.pl

    Zespół pozwolił im walczyć do momentu awarii HAM. Potem VES nie dość, że stracił bo musiał czekać na zmianę opon to jeszcze dostał używane ogumienie. Na tym etapie kolejność bolidów RBR byla już ustalona. Gdyby nie awaria HAM to VES siedział już na ogonie RIC i wcześniej czy później wyprzedziłby go. Każdy widział jak odrabiał dystans na oponach hard, kwestią 2 okrążeń był awans na P2. Tym razem w RBR uznali, że trzeba uszczęśliwić RIC (zwłaszcza po wpadce w Monako). Druga okazja w tym sezonie na pocieszenie Australijczyka może się już nie pojawić.

  • 9. Lukas9_5
    • 2016-10-03 18:07:02
    • *.toya.net.pl

    Ok, dzięki za odpowiedź. Po prostu byłem przekonany, że w którymś newsie tak czytałem, widocznie coś mi się pomyliło :D

  • 10. stasek44
    • 2016-10-04 09:51:43
    • *.my-it-solutions.net

    @8

    Jeżeli RBR stosuje taktykę, w myśl że to lider ma pierwszeństwo w zjeździe to jest w czymś złego? To samo robi np. Mercedes. Acha i jestem wręcz pewien, że gdyby dostał inne opony (to był ostatni zjazd i jedyny słuszny wybór) to dojechałby jeszcze dalej za RIC.

  • 11. tonia24
    • 2016-10-04 21:22:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 9. Lukas9_5
    Faktycznie, w którymś newsie była informacja, że przekaz radiowy ma być ZWIĘKSZONY. ;)

  • 12. ds1976
    • 2016-10-04 22:29:51
    • Blokada
    • *.ksi-system.net

    @10 na oponach typu hard dogonił RIC w tempie błyskawicznym, defekt HAM pociągnął za sobą lawinowo zjazdy do alei. Gdyby wszyscy pozostali na oponach typu hard (jak pierwotnie planowano) VES nie miałby problemów z wyprzedzeniem "końskiego uśmiechu". Holender wykonał znakomitą robotę na dwóch kompletach miękkich i jak mało kto potrafi dbać o opony, więc na hard objechałby Australijczyka. Przewaga Holendra była widoczna już przy pierwszym ataku z którego RIC z wielkim trudem się wybronił.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo