komentarze
  • 1. MacGyver
    • 2016-07-03 20:14:40
    • *.centertel.pl

    "Eksplozja nastąpiła tak nagle".

    Przecieram oczy czytając te brednie.

  • 2. versus666
    • 2016-07-03 20:22:29
    • *.146.75.147.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Panowie stratedzy chyba zapomnieli chyba że opony się zmienia, ale chyba chcieli na jednym komplecie przejechać cały wyścig. Kimi zaliczył wporządku wyścig co go pewnie przybliżyło do tego by zostać na 2017 rok.

  • 3. gery
    • 2016-07-03 20:39:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moje zdanie jest takie, że mega zużyta opona powinna sprawiać kierowcy problemy. Ale na czterech kołach, a nie rzucać nim po prostej startowej... Nie pasuje mi to wybuchanie opon. Szkoda, bo Seb mógłby powalczyć 3/4 miejsce.

  • 4. szoko
    • 2016-07-03 21:11:35
    • *.access.hol.gr

    Dali dupy a Vettel ich broni żeby nie wyszli na baranów.

  • 5. Jahar
    • 2016-07-03 21:14:18
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Jeśli spojrzy się na dystans jaki pokonał Hamilton na ultramiekkiej opinie to te 5 kółek więcej u Sebastiana nie powinno robić żadnej różnicy. Coś podobnego stało się w ubiegłym roku na SPA i jeśli dobrze pamiętam tam jako przyczynę podawano agresywne pokonywanie krawężników a patrząc na styl jazdy Vettela wcale nie byłbym zszokowany gdyby i tutaj w Austrii ostatni zakręt dobił do reszty prawą oponę w Ferrari a widać było na podwórkach, że Sebastian mocno go ścinał w dodatku to nieprzyjemny wyjazd na prostą startową bo tam jest spory dołek który na pewno dodatkowo obciąża tylną oś. Co do Raikkonena to jak zwykle marudzi ale trzeba przyznać, że Ferrari nie pomaga w walce z RB a gadanie, że ścigają Mercedesa powinno zakończyć się wylaniem paru osób z zespołu.

  • 6. Ananas
    • 2016-07-03 21:23:16
    • *.promax.media.pl

    Pojedynki kierowców w jednym zespole (sezon 2016)
    Vettel - Raikkonen
    Wyścigi
    5 - 4

  • 7. magic942
    • 2016-07-03 21:40:15
    • *.207.123.188.multiplay.pl

    Hamilton na ultra miękkiej jechał 5 kółek mniej, a Wehrlain przyjechał 40 OKRĄŻEŃ PODKREŚLAM 40 OKRĄŻEŃ na tej natwardszej oponie. Vettel miał pośrednie więc conajmniej 30-35 okrążeń te opony powinny trzymać. Nie mamy prawa obwiniać Ferrari za strategię.

  • 8. sliwa007
    • 2016-07-03 22:02:28
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    5. Jahar zużycie opon pomiędzy poszczególnymi bolidami i kierowcami jest tak zmienne, że porównywanie czegokolwiek w tym zakresie mija się z celem. Vettel jechał po krawężnikach jak szalony, a te jak wiemy z przekazów innych kierowców obciążają bolid bardziej niż można sobie to wyobrazić. Efekt był widoczny na torze.
    Jak dla mnie ktoś się przeliczył z degradacją, bywa i tak, ale coś za dużo tych "przeliczeń" w Ferrari. Już kolejny raz mam wrażenie, że treningi przed wyścigiem zostały zmarnowane, zespół nie wie gdzie są granice.

  • 9. tommek7
    • 2016-07-03 22:03:26
    • *.dynamic.chello.pl

    A czemu jak takie dresy w BMW jeżdżą po drogach na łysych oponach to im nie eksplodują? Ktoś mi wyjaśni?

  • 10. tommek7
    • 2016-07-03 22:04:42
    • *.dynamic.chello.pl

    Swoją drogą Ferrari musi czuć się teraz idiotycznie hehe. Ostatnio zrypali bo pojechali na 2 pity, a teraz jak chcieli wycyckać rywali to strzeliła im opona. Tylko się załamać...

  • 11. robher
    • 2016-07-03 22:38:39
    • *.dynamic.chello.pl

    popatrzcie na ostatni zakręt przed prostą startową , jak prawymi kołami najechał na żółty krawężnik , myślę że tam uszkodził opony

  • 12. Jahar
    • 2016-07-03 22:57:03
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    11. robher
    W dodatku ten zakręt w szczycie ma uskok więc nie dziwne, że opona mogła mieć dość. Ferrari na pocieszenie może sobie powiedzieć, że za to zawieszenie wytrzymało.

  • 13. AlMastar79
    • 2016-07-05 07:11:46
    • *.centertel.pl

    a najlepsze że Kimi i Vettel mają tyle samo punktów ... Fin jest ewidentnie wolniejszy w kwalifikacjach, ale jeśli chodzi o wyścigi i punkty

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo