komentarze
  • 15. marek007
    • 2016-05-16 14:10:38
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    Massa jest dobrym kierowcą i uczciwym człowiekiem...lubianym kierowcą...czego nie mogę powiedzieć o Britney Spears z domu Rosberg.

  • 16. St Devote
    • 2016-05-16 14:46:02
    • *.static.korbank.pl

    @13 Vendeur, widzę, że nadal przeżywasz moją uwagę pod twoim adresem kilka tygodni temu i próbujesz się na siłę odszczekać, a to nigdy nie wychodzi takim nieokrzesanym raptusom. Trzeba mieć choć odrobinę polotu i wyczucia do takich akcji, a ty jedynie masz wielką gulę i nerwowo przebierasz nogami. Zapamiętaj, że trzeba coś sobą reprezentować, by liczyć że ktoś zmarnuje swój czas na odpowiadanie na tak prymitywne insynuacje jak ta twoja o braku konsekwencji itd. Najlepiej zrelaksuj się i oczyść umysł z negatywnych emocji. Branie komentarzy personalnie do siebie, to skaza, która złamała karierę niejednego troll-wannabe.

  • 17. St Devote
    • 2016-05-16 14:48:00
    • *.static.korbank.pl

    @15 marek007, bo wszystko co wiesz o Rosbergu przeczytałeś na tym forum ;-) Jak zasubujesz jego instagrama czy inne kanały, to zobaczysz, że pod tą dziewczęcą buzią rodem z piekła Mattel jest całkiem rozsądny, inteligentny i miły facet. Jego naprawdę da się lubić ;)

  • 18. KowalAMG
    • 2016-05-16 14:53:51
    • *.icpnet.pl

    Rosberg jest lepszy od Hamiltona gdy temu cos sie przytrafi bo w rownej walce brak szans i to pokazaly kwalifikacje . Lewis niema nic do stracenia powinien go karcic z wyscigu na wyscig bo inaczej moze pozegnac sie z tytulem . Niemcy chcieliby , zeby w niemieckim aucie wygral ich rodak ale to jest mdlące ile szkopy moga zgarniac tytulow . Schumi wygrywal we wloskiej stajni i dwa narody sie cieszyly plus rzesza fanow a tu jak Merc bedzie chcial zgarnac wszystko to niech pozegnaja sie licznym gronem kibicow . Zostanie garstka slepych funboyow , ktora uwaza Rosberga za mistrza .

  • 19. KowalAMG
    • 2016-05-16 14:56:27
    • *.icpnet.pl

    St Devote powiem Ci , ze wole Penera Hamiltona niz Cwaniaka Rosberga jezeli gramy i scigamy sie czysto to tak robimy a nie wiecznie jakies zagrywki stosowac , dlatego jest level nizej od Lewisa .

  • 20. St Devote
    • 2016-05-16 15:10:14
    • *.static.korbank.pl

    @KowalAMG, w pełni to rozumiem. Sam kibicowałem Hamiltonowi przez ostatnie dwa tytuły, ale ile można oglądać jak wygrywa najlepszy. Dlatego przed tym sezonem postawiłem na kalkulatora Rosberga i jak narazie chłopak jedzie prosto do mety :). To jak w grze komputerowej, w którą nagrałeś się już swoją ulubioną postacią i potem przechodzisz od nowa jakimś kosmitą for fun.tv

  • 21. St Devote
    • 2016-05-16 15:11:50
    • *.static.korbank.pl

    * na razie.

  • 22. Faustus
    • 2016-05-16 15:24:51
    • *.208.93.147

    HAM mimo że gorąca głowa i od czasu do czasu dziecięce zagrywki rodem z piaskownicy, to niestety góruje nad ROS. Ma ten błysk, którego brakuje jego teammate. Ciekawiej się ogląda wyczyny gorącej głowy niż składającego grosik do grosika liczykrupę. Jednakowoż każde ich zwycięstwo mówi o klasie zawodnika. Co do kolizji, awarii bolidów i innych teorii spiskowych: niech wygra lepszy... A czy to będzie ROS czy HAM... niezbadane są wyroki boskie.

  • 23. Faustus
    • 2016-05-16 15:28:04
    • *.208.93.147

    Byleby tylko w zacietrzewieniu (bo o pozytywnej chemii między nimi nie ma co bajać) nie stracili celu przyświecającego Mercedesowi - zwycięstwu konstruktorów.

    Pozdrawiam wszystkich fanów F1, nie tylko tych "prawdziwych" i "nieprawdziwych"...

  • 24. walerian
    • 2016-05-16 16:04:31
    • *.net.e-cho.pl

    swietnie, teraz powinni wykopac hamiltona i zatrudnic w jego miejsce sainza lub innego, mlodszego i bardziej utalentowanego kierowce :)

  • 25. marek007
    • 2016-05-16 16:23:41
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    #24 czereśniaku Sainz jest bardziej utalentowany o Hamiltona...od Vettela to bym się zgodził...Baby Schumacher jest słabym i chamskim kierowcą...typowy Niemiec burak.

  • 26. walerian
    • 2016-05-16 16:36:12
    • *.net.e-cho.pl

    kolega kryniczanin wrzucal gdzies na portalu ten link, zapodam jeszcze raz - pewnie kolega marek007 nie widzial :)
    youtube.com/watch?v=bQZXx98Sw58
    1:45 reakcja kibicow na nico rosberga,
    2:50 wygwizdany miszcz, buuuuuu :)

    celebryta psuje reputacje mercedesa, moze jednak rok przerwy hmm...? :)

  • 27. hubos21
    • 2016-05-16 16:53:16
    • *.8.182.156

    lubienie kogoś a kibicowanie komuś to dwie różne rzeczy, ja ani Mercedesowi nie kibicuje za HAMem średnio przepadam ale przecież widać, że Rosberg przy nim to kelner o dorobku i statystykach już nie wspominam nawet

  • 28. marek007
    • 2016-05-16 16:55:42
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    Fascynujące dwóch czy tam trzech półgłówków wołało Nico i pogwizdali na Lewisa...i co to ma być...Britney jest takim świetnych kierowcą że nie potrafię bolidu ustawić w odpowiedni program...a na koniec gdy wiedział że nie ma szans podczas wyprzedzania wypchnął Lewisa z toru...dlatego taki gość nie może być mistrzem...prawdziwym mistrzem...bo z przypadku to wszystko możliwe.

  • 29. Boombastic
    • 2016-05-16 17:03:26
    • *.play-internet.pl

    @28
    Jeżeli poruszamy kwestię ustawień, to Hamilton nie potrafił w ogóle ustawić bolidu na te GP i skopiował je od Rosberga.

  • 30. marek007
    • 2016-05-16 17:08:42
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    Ta jasne gdzieś to wyczytał?fakt?czy gazeta wyborcza?

  • 31. marek007
    • 2016-05-16 17:38:52
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    Trochę z innej beczki dlaczego Dieter Zetsche ma takie okropne wąsiska...i druga sprawa dlaczego Niemcy nie słyną z poczucia humoru ale budują dobre samochody?

  • 32. marco35
    • 2016-05-16 17:50:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wpiszcie na yt crash Analysis: Who's to blame i nazwiska bohaterów incydentu.. Analiza stacji chyba Wam znanej.

  • 33. walerian
    • 2016-05-16 18:07:13
    • *.net.e-cho.pl

    heh... po co? ewidentnie jest to wina hamiltona.... podjal zla decyzje w wyscigu i pozbawil nico latwego, osmego z rzedu zwyciestwa... nastepnym razem celebryta zastanowi sie trzy razy zanim zabierze sie do wyprzedzania lepszych od niego kierowcow :)

  • 34. Del_Piero
    • 2016-05-16 18:16:28
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Rosberg jest najlepszy wtedy gdy problemy ma Lewis. Gdy ich nie ma, Nico znika a Lewis lśni swoim byciem celebrytą i wygrywa z nim jak chce. Rosberg objeżdżał Schumachera? No nie wiem. Poza tym Schumi był już rencistą. W 2010 Nico był lepszy, ale w 2011 byli na równi, a w 2012 Rosberg był wyżej tylko przez to Schumacher w niemal każdym wyścigu miał jakieś problemy, które omijały Rosberga.

  • 35. marek007
    • 2016-05-16 18:51:44
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    W tym roku Lewis zdobędzie czwartego majstra(trzeci z mercedesem) więc jeśli przedłuży kontrakt na kolejne trzy lata to jest szansa na tyle tytułów co ma Schumacher...Britney zostanie z niczym...fajnie:-)

  • 36. marek007
    • 2016-05-16 19:16:39
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    Hamiltona i Rosberga może porównać do braci Schumacher...Lewis to Michael waleczny,dający z siebie 100% na torze...kierowca o wielkim talencie i sercu...a Rosberg to Ralf a co osiągnął młodszy z braci w F1 to sami wiecie.

  • 37. St Devote
    • 2016-05-16 19:24:16
    • *.static.korbank.pl

    Wiadomo, że Rosberg nie jest najlepszy. Ale to wcale nie oznacza, że nie może zdobyć mistrza w tym sezonie. A jak zdobędzie, to w pełni zasłużenie i w dobrym momencie. Jak taki monster Verstappen nie zwolni tempa, to przy udanym silniku Renault w 2017 roku będzie od Australii walczył o majstra. Powiadam wam...

  • 38. St Devote
    • 2016-05-16 19:28:16
    • *.static.korbank.pl

    @31 marek007, też się nad tym zastanawiałem. Taki poważny prezes Zetsche i z takim januszowym wąsalem paraduje, jak jakiś doradca Saddama czy innego Franciszka Josefa. Powinien wejść w jakiś ryzykowny zakład, przegrać go i zgolić ten srebrny żywopłot.

  • 39. funkykoval2001
    • 2016-05-16 20:25:44
    • *.dynamic-ww-4.vectranet.pl

    @31 - stereotypem jest, ze Niemcy nie maja poczucia humoru, tak samo, jak to, ze kazdy Polak to zlodziej, a Ruski to pijak. Wydaje mi sie, ze moi niemieccy znajomi maja do siebie wiecej dystansu, niz niejeden Polak. A wąs jes fajny ;)

  • 40. marek007
    • 2016-05-16 20:56:01
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    Ruski i Ukraińcy to straszne pijaki...wiem bo z nimi pracowałem.

  • 41. funkykoval2001
    • 2016-05-17 00:05:40
    • *.dynamic-ww-4.vectranet.pl

    A ja z nimi pracuje od lat, i takie same z nich pijaki, jak i z Anglika, Fina czy Polaka. Stereotypy sa passe !

  • 42. dexter
    • 2016-05-17 06:26:35
    • *.0.32.21

    No, po ostatnich zwyciestwach Rosberga z duzym prawdopodobienstwem Mercedes bedzie musial glebiej reke wsadzic do swojej skarbonki. Ostatni dwuletni konrakt (+ opcja) zostal podpisany w czerwcu 2014 roku. Nico zarabial ciut ponad 18 Mln. Euro na rok. Zobaczymy, jezeli faktycznie juz podpisal a okres maj/czerwiec moze pasowac, to nowy dwuletni kontrakt raczej nie powinien byc dotowany ponizej 25 Mln. Euro na rok.

  • 43. jaga23
    • 2016-05-17 07:03:42
    • *.244.186.10.tvkhajnowka.pl

    A zamiast się sprzeczać kto spowodował kolizję w wyścigu ,chociaż ja też uważam że to Rosberg się zagapił i potem próbował się ratować choć powinien wiedzieć co się stanie jak wypchnie Hamiltona na trawę , to zwróćcie uwagę jaką przewagę miał już Mercedes przed tą kolizję trzeci kierowca był za nimi jakieś 0,700s jak nie lepiej , jeśli wszyscy rywale mówią ze się zbliżają do Mercedesa to tylko pogratulować im jak będą dalej w takim tępię się zbliżali to dopiero w sezonie 2020 będzie równa walka .

  • 44. dexter
    • 2016-05-17 08:21:51
    • *.0.32.21

    @jaga23

    Duzo zalezy od startu. W Barcelonie dluga prosta ma 745 metrow, pierwszy punkt hamowania masz przy 575 metrach (czyli ok. 11 sek. po starcie). Jezeli podczas startu kierowca wystartuje z przodu, bedzie mial odpowiednia temp. sprzegla, odpowiednio trafi w punkt w ktorym sprzeglo gryzie (A dzis kierowca nie dostaje pomocy jak ma oslugiwac technologie. Za pomoca danych telemetrii inzynierowie potrafili dawniej ustawic optymalny punkt w ktorym sprzeglo gryzlo. Dzis jest to zabronione). Bedzie na odpowiedniej mieszance ogumienia, bedzie mial swieza opone, bedzie mial dobra przyczepnosc samochodu, bedzie dysponowal moca silnika (przyspieszy powiedzmy po 145 metrach albo po 5,2 sek do 200 km/h), nie bedzie mial po drodze zadnych incydentow, dobrze trafi w punkt hamowania. Poniewaz od tego punktu musi wytrcic 213 km/h w 1,1 sek. (dohamowuje do 122 km/h. Sila ktora oddzialywuje na kierowce wynosi w tym momencie 5,6 g. Za pasy bezpieczenstwa ciagnie ponad 300kg, poniewaz w tym momencie tyle wazy kierowca ktorego waga wynosi np. 70 kg.) Przetnie dobrze wierzcholek i z dobrym tempem pokona zakret nr. 2. Jednoczesnie dobrze upozycjonuje sie juz do zakretu nr. 3. Nie bedzie wmieszany w walke o pozycje z innymi kierowcami - to z pewnoscia na tak dlugim kawalku ma mozliwosc wypracowania sobie takiej przewagi.

  • 45. dexter
    • 2016-05-17 13:28:08
    • *.0.32.21

    No i najwazniejszym takim parametrem podczas startu o ktorym zapomnialem napisac to jest sam czlowiek, poniewaz wszystko polega na bardzo dobrej kordynacji reki i nogi oraz odpowiednim wyczuciu. Kierowca musi miec dokladne wyczucie w palcach gdy lewa reka puszcza sprzeglo. Trzeba dokladnie wyczuc moment kiedy sprzeglo zaczyna lapac. Caly czas trzeba uwazac na obroty. W momencie gdy sprzeglo juz zlapie trzeba stopa moc silnika odpowiednio dawkowac. To nie jest tak ze kierowca stopa z calej sily podczas startu naciska na pedal gazu (choc jazda po torze wyscigowym zasadniczo w przyblizeniu mowiac na tym polega: pelny gaz-hamowanie-pelny gaz-hamowanie). Dobry start z pewnoscia tez zalezy od dobrego stanu opon.

    Dawno dawno temu start w F1 byl jeszcze bardziej skomplikowanym przedsiewzieciem. Kierowca najpierw musial wrzucic dobry bieg. Podczas redukcji biegow musial dodawac miedzy gaz. Podczas zmiany na wyzszy bieg zeby nie uszkodzic sobie kol zebatych musial dwukrotnie wysprzeglic. Dodatkowo nie mozna bylo zbyt szybko puscic sprzegla, poniewaz wtedy silnik natychmiast mozna bylo „przekrecic“. Tylna os natychmiast byla zblokowana, a taki stan rzeczy mogl szybko doprowadzic do wypadku.

    Najwiekszym czynnikiem ktory rujnowal skrzynie biegow byl zawsze czlowiek, czyli kierowca wyscigowy. Dzis skrzynia biegow sterowana jest komputrerowo, poniewaz musi wytrzymac bardzo wysoki przebieg. Dlatego uszkodzenia skrzyni podczas zmiany biegow sa dzis bardzo rzadkie. Zmiana jednego biegu w F1 trwa mniej niz 30ms, poniewaz nie ma zadnej przerwy. To jest trzy razy szybciej niz mrugniecie ludzkiego oka! Sama skrzynia wazy zaledwie 38 kg. A sprzeglo w F1 niecale 1,5 kg i kosztuje $10.000 Po 5 wyscigach skrzynia dzis jest rozbierana kompletnie na drobne czesci i sprawdzane jest czy nie ma najmniejszych pekniec.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo