komentarze
  • 1. Nutella_w_pomid
    • 2016-03-26 14:43:52
    • *.play-internet.pl

    Eliminacje w Q1 i Q2 są naprawdę fajne. A jeśli w Q3 dalej będą kierowcy odstawiali cyrki z odpuszczaniem już 5 minut przez końcem czasu to wystarczy wprowadzić jakieś kary dla takich cwaniaczków. Że np. najpierw kary pieniężne, a potem zjazd na starcie o kilka pozycji. I będzie ciekawie.

  • 2. Trofik
    • 2016-03-26 16:09:20
    • *.toya.net.pl

    http ://f1 .dziel-pasje.pl/F1_news-21629 -Horner_ powinnismy_przeprosic_fanow.html

  • 3. wro40i4
    • 2016-03-26 17:20:28
    • *.play-internet.pl

    To może powinni zachować format eliminacji w q1 i q2 co 90 sekund, a w q3 dać każdemu możliwość wykonania tylko 1 kółka? (jak dawniej)..

  • 4. Grzesiu10
    • 2016-03-26 18:49:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @1
    Niby za co chcesz karać? To nie ich problem, że regulamin jest idiotyczny. Co prawda należałoby szefów powiesić za jaja za to, że się zgodzili na zmiany ale to inna para kaloszy.

  • 5. Greek
    • 2016-03-26 19:13:51
    • *.gemini.net.pl

    Jedyny tak naprawdę emocjonujący format to był ONE LAP. Wszystko inne tak czy siak jest beznadziejne, więc w sumie wielkiej różnicy mi nie robi czy jest g**no czy kupa :)

  • 6. Deejw
    • 2016-03-27 07:34:21
    • *.google.com

    To nie wina formatu, tylko samych kierowcow/zespolow. To oni odpuscili. Równie dobrze mogą odpuszczać przy starym formacie. Wszyscy zjadą i pójdą do domów.

  • 7. Grzesiu10
    • 2016-03-27 08:36:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @6
    Mylisz się. W starym formacie taki Williams w Q3 po zmarnowanym pierwszym kółku miał czas na wymianę opon, naładowanie akumulatorów i zrobienie kolejnego kółka. W nowym formacie nie zdąży tego zrobić w przeciągu 5 minut więc Ferrari wiedząc, że Williams nie ma czasu na pokonanie ich oraz że i tak nie pokona Merca odpuszcza 6 minut przed końcem czasówki(co z resztą widzieliśmy w Australii).

  • 8. silvestre1
    • 2016-03-27 17:38:52
    • *.dynamic.chello.pl

    Czy kibice mogą obstawiać PP i wygrać czapeczkę? Nie, nie wygrają nawet daszka ale kłócą się jakby tu chodziło o miejsce w wyścigu. Więcej luzu i wyrozumiałości. Ta forma eliminacji ma poprawić losowość ustawienia na starcie i dotyczy wszystkich zawodników a nie pierwszą linię. Tam, gdzie wchodzą w grę pieniądze a nie czapka gruszek jednomyślność jest mocno podejrzana. Jeśli jakiś zespół coś zrobił inaczej i wygrał albo przegrał to chyba lepiej, bo inaczej grid wygląda jak uporządkowany segregator u księgowej a sam wyścig jak procesja.

  • 9. big_joe
    • 2016-03-27 23:44:33
    • *.245.188.178

    jest tylko jeden sp[osób aby w kwalifikacjach ekipom "opłacało się" zdzierać opony i walczyć do końca , albo dodatkowe punkty albo bonifikaty czasowe, ile i jakie to już inna sprawa, jest za dużo sztucznych ograniczeń i głupich zasad które ten sport regulują, za dużo regulacji za dużo dbania o bezpieczeństwo... powinni odseparować ziarno od plew, albo ściagamy się jak dorośli faceci albo wracam y do GP2 , kierowcy F1 których pamiętam to byli giganci swoich czasów.. liczyło się ryzyko, możliwość walki... teraz kuta@#$sy wymyślili sztuczny limit paliwa w jednostce czasu, limit paliwa na wyścig , limit obrotów, limit silników, aż dziwne że nie mamy jeszcze limitu km/h na prostych :-) co to to jest do cholery ? wyścigi F1 czy eko-kosiarek ? Limity powinny dotyczyć ogólenj masy pojazdu i reszta hu@#$j kogo obchodzi kto ile spali paliwa... albo zbudujemy lekki mały silnik co pali jak smok albo duży wielki silnik co pali kropelkę.... jaki sens ma wyścig w którym kierowca musi oszczędzać paliwo ?!?! a już debilizmem totalnym jest limitowanie przepływu paliwa w jednostce czasu.. jak oni mają się do cholery ścigać ???

    Druga spraw opony: jaki jest sens informowania przed wyścigiem jakie opony zakładają poszczególne teamy ?!?! A niech sobie nabiorą jakich ku@#$wa chcą, limit to powiedzmy 10 kompeltwó na kierowcę a jakich to niech sobie sami wybiorą.. i niech zniosą głupi zapis że trzeba użyć 2 mieszanek ?!?! to bzdura... inna sprawa że nowe tory przez tego debila Tilke budowane są tak że wyjazd z boksów zabiera jakiś czas i powoduje stratę której nie da się odrobić... po cholerę takie tory ? Znacznie lepiej dla widowiska było by tak że przejazd prze boksy wraz ze zmianą opon to strata max 10 sekund.... każdy wtedy wybierze sobie strategię jaką sobie chce...

    3 sprawa - telemetria i rozmowy z kierowcą, oczywiście że cześć trzeba ograniczyć bo to kierowca ma mysleć na torze... proponuje powrócić do przekazywania informacj ina tablicach... kierowca raz na kółko będzie coś tam widział... albo zrozumie albo nie....

    4. Punktacja ... jaki jest do cholery sens aby przyznawać punkty tylko 10 pierwszym ? Czemu wszystkie miejsca na mecie nie mogą być punktowane ?!?!?! Tym pierwszym teamom to bez różnicy a te z tyłu będą walczyć choćby o punkcik do końca wyścigu.

    5. Kary - jedyne kary dla kierowców to powinno byc dodatkowe sekundy w ostatecznym czasie a nie jakiś przejazd przez boksy bo to kompletnie rujnuje wyścig, chyba że tory byłby konstruowane inaczej c.d.n

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo